
MSc in Entrepreneurship and Global Marketing (MScEGM)
Kowloon Tong, Hongkong
KESTO
15 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MScin Entrepreneurship and Global Marketing (MScEGM) on Hongkongin baptistiyliopiston markkinoinnin laitoksen tarjoama maisteriohjelma, joka suoritetaan 15 kuukauden kokopäiväisesti.
Ohjelma on tarkoitettu opiskelijoille, jotka hakevat jatko-opintoja edetäkseen esimies- ja muihin johtotehtäviin tai aloittaakseen uran yrittäjänä. Kaikista maista tulevat hakijat huomioidaan, jos he voivat osoittaa tarvittavan kielitaidon.
Opiskelijat voivat halutessaan opiskella koko ohjelmaa Hongkongissa saadakseen yhden maisterin tutkinnon. Tai he voivat hakea kaksoistutkintoon Pathway saadakseen kaksi maisterintutkintoa, joista toisen myöntää HKBU ja toisen Grenoble École de Managementin (GEM).
- Kansainvälinen altistuminen: Viettämällä ensimmäisen lukukauden Hongkongissa ja toisen lukukauden Ranskassa opiskelijat voivat kokea omakohtaisesti idän ja lännen yhden vuoden aikana maailmanlaajuisesti.
- Maailmanluokan oppimiskokemus: Ainutlaatuinen kansainvälinen yhteistyömahdollisuus opiskelijoille kokea korkealaatuista oppimista ja opetusta, jossa hyödynnetään kahden kansainvälisesti tunnustettuja liiketoiminta- ja johtamisohjelmia tarjoavan tutkimusvetoisen kauppakorkeakoulun vahvuuksia.
- Tuplatutkinto: Hongkongin ensimmäinen yrittäjyyden ja globaalin markkinoinnin kaksoistutkinto, joka johtaa kahteen maisterintutkintoon, jotka Hongkongin baptistiyliopisto ja Grenoble École de Management myöntävät.
- Opportunity to Work in Hong Kong: Non-Hong Kong graduates of the programme can apply to stay and work in Hong Kong for 12 months after graduation, no matter they have been secured an offer of employment or not.
Ihanteelliset opiskelijat
Ohjelma on suunniteltu opiskelijoille, jotka hakevat jatko-opintoja, jotta he voivat helpommin edetä johto- ja muihin johtotehtäviin tai aloittaa uran yrittäjänä. Kaikkien maiden hakijat otetaan huomioon, jos he voivat osoittaa tarvittavan kielitaidon.
Ohjelman tulos
Ohjelman tavoitteet
- Tarjoa opiskelijoille yrittäjyystietoja ja -taitoja organisaation kohtaamien monimutkaisten, dynaamisten ja globaalien liiketoimintakysymysten käsittelemiseksi.
- Kehitä opiskelijoiden ymmärrystä markkinoinnin teoriasta ja käytännöistä, jotta he voivat rakentaa ja arvioida kriittisesti strategioita, jotka vastaavat globalisaation liiketoiminnan haasteisiin.
- Kehittää opiskelijoiden innovatiivista ajattelua organisaatiossa ja sosiaalisessa ympäristössä esiintyvien kysymysten ja ongelmien ratkaisemiseksi.
- Tarjoa opiskelijoille ainutlaatuinen mahdollisuus kokea korkealaatuista kansainvälistä koulutusta, jonka tarjoavat kaksi tutkimusjohtoista kauppakorkeakoulua, joissa he ovat vuorovaikutuksessa tiedekunnan ja eri kulttuurien opiskelijoiden kanssa.
Grenoble École de Management
Vuonna 1984 perustettu Grenoble École de Management (GEM) Grenoblessa, Ranskassa, on sijoittunut 6. parhaaksi ranskalaiseksi kouluksi (Le Point 2018, 2019) ja 21 . parhaaksie urooppalaiseksi kauppakorkeakouluksi (Financial Times 2017), ja sillä on asiantuntemusta teknologian ja innovaatioiden hallinnasta tullakseen maailman johtajaksi, joka sijaitsee maailman viidenneksi kekseliäimmässä kaupungissa (Forbes-lehti). Grenoble École de Management tarjoaa 50 ohjelmaa perustutkinnosta tohtoritasolle ja sillä on 8 kansainvälistä kampusta, kuten Berliini, Lontoo, Moskova.
Oppimistavoitteet
- Ratkaisuja: Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä yrittäjyyden teorian, työkalut ja liiketoimintamallit soveltamalla niitä ehdottamaan integroivia ratkaisuja liiketoimintaongelmiin.
- Markkinointi: Opiskelija osoittaa ymmärtävänsä markkinointitiedot, joita tarvitaan markkinointitoiminnan suorittamiseen globaalissa kontekstissa.
- Analyyttinen: Opiskelija soveltaa analyyttistä, kriittistä ja luovaa ajattelua muutoksen hallintaan ja uusien yritysten luomiseen.
- Ryhmätyö: Opiskelija osoittaa tiimityötä sekä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja innovaatioiden hallinnassa ja liiketoimintaongelmien ratkaisemisessa.
Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelma on huolellisesti suunniteltu omaksumaan globaali näkemys globaaleilla tapaustutkimuksilla ja yritysprojektilla, jossa käsitellään yrittäjyyden ja kansainvälisen markkinoinnin johtamisen periaatteita ja käytäntöjä. Vielä tärkeämpää on, että kun opiskelijat viettävät yhden lukukauden Ranskassa ja yhden lukukauden Hongkongissa, syntyy synergiaa kahden oppilaitoksen välillä, jotka ovat täynnä maailman eri alueiden liiketoimintakäytäntöjä. Opiskelijoille tämä tuo parhaan mahdollisen maailmanlaajuisen näkyvyyden.
Ohjelman rakenne
Ohjelmassa on 33 Hongkongin baptistiyliopiston opetettua kurssiyksikköä. Yritysprojekti (tai akateeminen väitöskirja) kattaa 15 Hongkongin baptistiyliopiston yksikköä. Ohjelman vaatimukset ovat seuraavat:
Tammikuun lukukausi (18 yksikköä)
- MKTG 7010 -käynnistyksen luomisprosessi ja yrittäjyysekosysteemi (3 yksikköä)
- MKTG 7020 Yrittäjyys ja liiketoimintamahdollisuudet (3 yksikköä)
- MKTG 7030 New Venture -liiketoiminnan suunnittelu, pien- ja perheyritys (3 kpl)
- MKTG 7040 kirjanpito ja rahoitus yrittäjille (3 kpl)
- MKTG 7050 Strategic Management (1,5 yksikköä)
- MKTG 7060 -markkinoinnin suunnittelu (1,5 yksikköä)
- MKTG 7110 sosiaalisesti vastuullinen yrittäjyys kansainvälisessä kontekstissa (3 yksikköä)
Syyskuun lukukausi (15 yksikköä)
- MKTG 7070 Advanced, tehokas myynti, neuvottelu ja kulttuurienvälinen viestintä (3 yksikköä)
- MKTG 7080 Yritysten yrittäjyys ja liiketoiminnan kehittäminen (3 kpl)
- MKTG 7090 johtajuus ja tiiminrakennus yrittäjille (3 yksikköä)
- MKTG 7100 -digitaalimarkkinointistrategia (3 yksikköä)
- MKTG 7120 Global Marketing (3 yksikköä)
Väitöstyökausi
- MKTG 7130 Business Project / Akateeminen Väitöskirja (15 yksikköä)
Yritysprojekti (BP)
Opiskelijan tulee suorittaa noin 20 000 sanan mittainen BP. Suorittaakseen menestyksekkäästi BP:n opiskelijan on kehitettävä uusi yrityksen perustamisehdotus, mukaan lukien markkina-, tuote- ja vertailuanalyysi, sekä toimitettava tiekartta ja toimintasuunnitelma, joka auttaa päätöksentekoprosessin aikana kehittämistä ja markkinoille tuomista varten. tästä uudesta liiketoiminnasta. BP:n tulisi olla opiskelijoiden jatko-ohjelman huipentuma. Tämä on heidän tilaisuutensa soveltaa ohjelman aikana hankittua tietoa tiettyyn oman alansa liiketoimintaongelmaan.
Akateeminen väitöskirja
Kurssi edellyttää, että opiskelija tutkii yrittäjyyden ja globaalin markkinoinnin alaan sopivaa aihetta. Väitöskirjaan tulee sisältyä sitoutumista teoreettisiin käsitteisiin ja käytännön soveltamista yrittäjyyteen ja/tai globaaliin markkinointiin.
Yksiköt yhteensä: 48 yksikköä
Huomautus: Opinto-ohjelma saattaa muuttua ajoittain.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Galleria
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Ohjelma on tarkoitettu opiskelijoille, jotka hakevat jatkokoulutusta edetäkseen esimies- ja johtamistehtäviin tai aloittaakseen yrittäjän uran.Yleensä haluamme valmistaa opiskelijoita ammatteihin, kuten:
- Globaali brändipäällikkö
- Maailmanlaajuinen myynti- ja markkinointipäällikkö
- Globaali strateginen markkinointipäällikkö
- Yrittäjät
- Projektipäälliköt
- Tutkimus- ja kehityspäälliköt
- Mikä tahansa johtoasema sähköisessä liiketoiminnassa ja korkean teknologian aloilla
- Maailmanlaajuinen asiakaspalvelupäällikkö
- Maailmanlaajuinen digitaalisen markkinoinnin johtaja
- Maailmanlaajuinen MarCom-päällikkö
- Perheyritysten seuraajia
- Liiketoiminnan kehittäjät
- Business-to-Business (B-B) tuotepäälliköt
Akkreditoinnit
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
MEITIM - MSc yrittäjyydessä, innovaatioissa ja teknologian integroinnissa kaivostoiminnassa
- Lahti, Suomi
- Madrid, Espanja + 6 lisää
Innovaatioiden ja yrittäjyyden johtamisen maisterin tutkinto (MIE)
- Milan, Italia
Sovelletun yrittäjyyden maisteriohjelma
- Lemgo, Saksa
- Detmold, Saksa