
Hull University Business School
MSc Mainonta Ja MarkkinointiKESTO
0 Months
KIELET
Pyydä kielten opetusta
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Mainonta ja markkinointi
 
Tämä ohjelma opiskelijoille, jotka haluavat kehittää uraansa "luovien toimialojen", kuten mainonta, suoramarkkinointi tai suhdetoimintaa. Se edistää kykyä valita, suunnitella, toteuttaa ja arvioida luova viesti strategioita erilaisille kohderyhmille ja valita sopiva median kanavia kommunikoida tällaiset viestit parhaan vaikutuksen.
 
Kun vakaa perusta yleisesti markkinoinnin periaatteita, opiskelijat ainutlaatuinen mahdollisuus varmistaa, että mahdolliset jännitteitä luova ja käytännön voitetaan tuottaa innovatiivisia ratkaisuja, jotka vastaavat budjetit ja aikataulut.
 
Case tutkimukset tuovat teoriaa elämään, kuvaavat parhaita käytäntöjä ja miten tämä voidaan saavuttaa toteuttamalla projektiryhmät.
 
 
Kohderyhmät
 
Ohjelma on suunnattu vastavalmistuneille ja joilla on työkokemusta, jotka haluavat harjoittaa vaativaan opiskeluun.
 
 
Ohjelmamodulit
 
Mainonta ja media PR ja organisatoriset viestintäministeriö Periaatteet Marketing Management Integroitu markkinointiviestintä Kansainvälinen markkinointi Ostajan Käyttäytyminen Ammattitaito Tutkimusmenetelmät väitöskirja tai hanke
 
 
Entry Requuirements Rong>
 
Voidakseen saada ottamista, hakijoiden olisi normaalisti oltava:
- hyvä Saavutukset tutkinto tai vastaava
- hyvä taito Englanti: jos Englanti ei ole ensimmäinen kieli etkä ole tutkittu Englanti viimeisen kahden vuoden aikana, sinun tulee olla IELTS 6. 0 tai TOEFL pisteet 550 (tai 79 Internet-pohjainen testi)
- yhden lukuvuoden viittaus