Lisbon, Portugali
KESTO
2 Years
KIELET
Portugalin kieli
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Galleria
Johdanto
Muotoilun ja mainonnan maisterin tutkinto johtuu tarpeesta tarjota erikoistuneempaa koulutusta, joka perustuu suunnittelun ja markkinoinnin ja mainonnan lähentymiseen, ja se on ainoa suunnittelun maisteri Portugalissa, jolla on erityinen erikoisala mainontaan.
Tämän maisterintutkinnon tavoitteena on lopputyön valmistumiseen johtavan tutkimuksen ja aktiivisten pedagogisten mallien käytön kautta kouluttaa ammattilaisia, jotka kykenevät kehittämään strategisia, luovia ja projektinäkökohtia, ymmärtämään mainonnan luomisen dynamiikkaa, analysoimaan ja kriittisesti arvioimaan erilaisia ehdotuksia sekä ajattele tulevaisuuden toimisto- ja luovia suuntamalleja.
Miksi maisterin tutkinto IADE ?
Edistynyt erikoistuminen
IADE :n maisterit tarjoavat sinulle edistyneen erikoistumisen, jotta voit erottua ja laajentaa ammatillisia mahdollisuuksiasi luovassa taloudessa.
verkostoituminen
Mahdollisuus osallistua verkottumisryhmiin muiden ohjelmien ja yritysten opiskelijoiden kanssa Cross Masters -projektin kautta, joka yhdistää sinut luovan teollisuuden eri osa-alueiden todellisuuteen.
Viitekoulu
IADE on paikka, jossa suunnittelu, teknologia ja viestintä toimivat yhdessä luovuudella työkaluna luodakseen uusia inspiroivia ratkaisuja yrityksille ja yhteiskunnalle.
Huippuosaamisen standardit
Virallisten ohjelmien koulutustarjouksella, joka on akkreditoitu Euroopan yliopiston huippuosaamisen standardien mukaisesti.
Miksi suunnittelun ja mainonnan maisteri?
Kahden luovuuden perusalueen yhteys
- Ainoa suunnittelun maisterin tutkinto Portugalissa, joka on erikoistunut mainontaan.
- Kahden luovuuden perusalueen yhdistäminen: suunnittelu ja mainonta. Opiskelija kokee mainontastrategian ja muotoilun estetiikan väliset suhteet toisiaan täydentävinä välineinä markkinoiden ongelmiin vastaamisessa.
- Valmentaa opiskelijat työskentelemään mainonnan luomisen maailmassa aktiivisten pedagogisten mallien avulla todellisen ohjelman poikkiprojektin avulla
- He kokevat mainontastrategian ja muotoilun estetiikan väliset suhteet työkaluina, jotka täydentävät toisiaan markkinoiden ongelmiin vastaamisessa.
- Edistää tulevaisuuteen suuntautuneiden trendien pohdintaa, jossa opiskelijat käsittelevät uusimpia viestintävälineitä markkinoiden haasteiden ratkaisemiseksi.
Yritysten läheisyys
- Opiskelijoilla on mahdollisuus vastata todellisiin tiedotustilaisuuksiin hankkeiden kehittämisestä yhteistyössä sellaisten yritysten kanssa kuin Queen of Hearts, Vans, Grupo Boticário, Quem Disse Berenice? ja Vogue Portugal.
- Upotustoimintojen kautta tehtaalla, jossa Creative Challengen kautta meillä on jo ollut yrityksiä, kuten Bordallo Pinheiro ja Vista Alegre, tai osallistumalla kilpailuihin, kuten Young Lions, D&AD ja Roger Hatchuel.
- Kumppanuus Creative Clubin ja joidenkin kansainvälisten yritysten ja yliopistojen kanssa edistämällä kontaktia liiketodellisuuteen luennoilla yhteistyökumppaneiden kanssa, kuten: Methodist Universityn UNESCOn viestintäprofessori, tutkimusryhmä Semio Humanitas ja Sampatalks.
- Cross Masters Project, jossa IADE suunnittelualueen maisteriopiskelijat kokoontuvat vastaamaan. Joitakin esimerkkejä: Entourage (brasilialainen yritys, joka järjestää musiikkitapahtumia) ja Lispolis (Lissabonin tekninen keskus).
- Vierailu yrityksissä ja kutsuttujen markkina-alan ammattilaisten läsnäolo luokkahuoneessa: Mãos que Ajudam, DocaPesca, SampaTalks ja Hospital Pediátrico de Coimbra.
Tilat ja laboratoriot
- Pääsy laboratorioihin: Print Lab, 3D Laboratory, Media Lab Studio, Digital Laboratory, Photography Laboratory, UX Lab (User Experience Lab), Teknologialaboratorio jne. Nämä tilat tukevat opiskelijoita ideoiden ja projektien kehittämisessä ja toteutumisessa, jolloin he voivat simuloida ammatillista toimintaa.
- António Quadros -kirjasto, huoneet on varustettu Hyflex System- ja Mac-tietokoneilla.
- Pääsy Adobe Creative Cloudiin
Tehdas | IADE erityisprojektien yksikkö
Tehdas sisältää projektiyksikön, tekniset laboratoriot ja observatorion. Se on myös alusta ideoiden, projektien ja luovien haasteiden levittämiselle, joihin he osallistuvat IADE opiskelijana. Tässä yksikössä, jossa tuotetaan arvoa ja tietoa, keskitytään selkeästi opiskelijoiden, opettajien, laboratorioiden ja kansalaisyhteiskunnan välisiin suhteisiin.
Sertifiointi ja akkreditointi
A3ES:n hyväksymä 20.10.2022
Rekisteröintinumero R/A-Cr 87/2015/AL02, 21.4.2023
Tilaus nro 6014/2023, 29.5.2023, II-sarjanro 103 DR
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Tämän maisterin tutkinnon tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia työskentelemään mainonnan luomisen maailmassa yhdistämällä mainontastrategian ja suunnittelun estetiikkaa:
- Luova suunta
- Taideohjaus
- Viestintä- ja mainontastrategian hallinta ja ohjaus
- Median hallinta ja ohjaus
- Mainostilin johtaja
- suunnittelijat
Muotoilun ja mainonnan maisterit ovat myös valmiita aloittamaan opetus- tai yliopistotutkijan uran.
Opetussuunnitelma
1. lukukausi
Kurssin yksiköt | Tuntia | ects |
Mainonnan suunnittelulaboratorio | 56 | 9 |
Kuluttajatutkimukset | 28 | 6 |
Integroitu markkinointiviestintä (valinnainen) | 28 | 6 |
Graafinen viestintä (valinnainen) | 28 | 6 |
Mainonnan suunnittelu | 28 | 6 |
Mediastrategia | 28 | 3 |
2. lukukausi
Kurssin yksiköt | Tuntia | ects |
Mainonnan suunnittelulaboratorio | 56 | 9 |
Audiovisuaalisen tuotannon laboratorio | 28 | 6 |
Luova ohjaus ja yhteisluominen | 28 | 6 |
Digitaalinen mainonta | 28 | 6 |
Narratiiviset strategiat | 28 | 3 |
3 lukukausi
Kurssin yksiköt | Tuntia | ects |
Tutkimusmenetelmät | 28 | 9 |
Trendit ja tulevaisuuden skenaariot | 28 | 6 |
Väitöskirja/projektityö/harjoitteluraportti suunnittelusta ja mainonnasta | 15 | 18 |
4 lukukausi
Kurssin yksiköt | Tuntia | ects |
Väitöskirja/projektityö/harjoitteluraportti suunnittelusta ja mainonnasta | 14 | 30 |