
Maisteri in
Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisteri
IMF Smart Education

Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Málaga, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 975 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
* online lopullinen hinta | Online-perushinta - 8 500 € | Verkossa tunneilla Lopullinen hinta - 9 500 € | Verkossa luokilla Perushinta - 3 990 € | Henkilökohtaisesti Loppuhinta - 7 520 € | Perushinta - 16 000 €
Johdanto
Vain 52 %:lla talouden päätoimialojen yrityksistä on korkea digiosaamisindeksi (Digital Economy and Societies Index 2021), mutta yli 86 % näkee tarpeelliseksi erikoistua digitaaliseen alueeseen. Digimarkkinoinnin maailma on juuri alkanut nousta. Lähivuosina yritykset, joilla ei ole digitaalisia palveluita, katoavat, ja siksi digitaalisen markkinoinnin asiantuntija on olennainen osa niiden menestystä. On arvioitu, että se on ammatti, joka tarjoaa eniten työpaikkoja.
Tämän alan koulutusalueet ovat monialaisia ja sisältävät molempia tietoja
yleistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista sekä erityisiä profiileja.
Profiilit käsitellään maisterintutkinnossa:
• Digitaalisen markkinoinnin teknikot , kuten SEO, SEM tai verkkoanalytiikka.
• Strategiset , kuten sähköisen kaupankäynnin, relaatiomarkkinoinnin ja liiketoimintaympäristöjen luominen.
digitaalista viestintää
• Luova kuin luovuus digitaalisessa mediassa, sosiaalisessa mediassa tai mainosmediassa.
Vastatakseen tähän kysyntään ehdotettu tutkinto käsittelee strategisesti ja käytännönläheisesti yleistä sisältöä ja erikoisaineita kaikilla digitaalisen markkinoinnin kriittisillä alueilla.
Maisterintutkintoon liittyy aina alan asiantuntijaprofessoreita. He ovat sekä opettajansa että opettamansa aineen ammattilaisia, jotta sinulla on päivitetty näkemys siitä, mitä yritysmaailmassa tapahtuu.
Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisteri
- Pääset työ- ja harjoitteluvaihtoon ja voit palkata taatun harjoittelupaikan
- Double Degree: IMF Smart Education + UCAV
- Professorit ovat aktiivisia asiantuntijoita alan parhaista yrityksistä
- Valmistelee sinua virallisen Google Ads -sertifioinnin saamiseen
- Sisältää tapaustutkimuksia Harvard Business Schoolista
- Lisää ohjelmaan Booster erikoistuaksesi. Valitse yli 16 erikoisuudesta
Pääsymaksut
Akkreditoinnit
Opetussuunnitelma
Masterin on suunnitellut asiantuntijakomitea, joka koostuu lääkäreistä ja aktiivisista ammattilaisista markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän johtavista yrityksistä. Heidän kokemuksensa takaa opintojen ja hankittujen taitojen sopivuuden niin työelämään siirtymiseen kuin alan ammatilliseen kehittymiseen.
Digitaalinen viestintäympäristö
1. Internetin alkuperä ja rakenne.
2. Verkkoyhteiskunta ja Hacker-, Open Source- ja Creative Commons -liikkeet.
3. Internetin filosofia viestintävälineenä: Cluetrain Manifesto.
4. Verkon dynamiikka: osallistuminen, yhteistyö, mielipiteet, jakaminen ja viraalisuus.
5. Digitaalisten käyttäjien profiili Espanjassa ja muualla maailmassa.
6. Internet ja liiketoiminta: Long Tail.
7. Verkoston oikeudellinen ympäristö.
Digitaaliset mainosvälineet: mediastrategia, graafinen mainonta ja dynaaminen mainonta.
1. Mainontaympäristö digitaalisessa mediassa.
2. Digitaalinen graafinen mainonta.
3. Sopimusmallit.
4. Mainosmedian ohjelmallinen ostaminen.
5. Sähköpostimarkkinointi.
6. Affiliate-markkinointi.
Hakukonemarkkinointi: hakukonemarkkinointi, hakukoneoptimointi ja verkkoanalytiikka.
1. Hakukoneiden toiminta.
2. SEO periaatteet.
3. PPC-kampanjoiden toteuttaminen ja hyödyntäminen.
4. Aloitussivujen kehittäminen ja testaus.
5. Verkkoanalytiikka.
Sosiaalinen media, sosiaaliset verkostot ja yhteisön hallinta
1. Sosiaalisen median ekosysteemi.
2. Sosiaalisen median viestintäalustat.
3. Viestintästrategia sosiaalisessa mediassa.
4. Analyysi sosiaaliseen mediaan.
5. Yhteisön hallinto.
Mobiilimarkkinointi
1. Mobiilimarkkinoinnin trendit.
2. Graafinen mainonta mobiiliympäristöissä.
3. Markkinointi sovellusten kautta.
4. Suoramarkkinointi mobiililaitteella: koodit, kupongit ja viestit.
5. Sijaintimarkkinointi ja sosiaalinen media mobiilissa.
suhdemarkkinointi
1. Asiakkuudenhallinnan periaatteet digitaalisessa ympäristössä.
2. Asiakasanalytiikan perusteet.
3. Yleisön strategia.
Sisältömarkkinointi
1. Johdatus sisältömarkkinointiin.
2. Markkinoinnin tarinankerronta.
3. Blogosfääri ja sisällönhallintajärjestelmät (CMS).
4. 3.0-blogin kehittäminen ja ylläpito.
5. Online-videomarkkinointi: virallisista verkkosarjoista ja videoiden suoratoistoon.
6. Virtuaalitodellisuus: advergaming ja metaverses.
7. Yhteisluominen, virtuaaliyhteisöt ja wikit.
8. Digitaaliset julkaisut ja verkko-oppiminen: e-kirjoista uutiskirjeisiin.
9. Saapuva markkinointi.
Luovuus ja muotoilu digitaalisessa mediassa.
1. Markkinointiviestinnän tavoitteet digitaalisessa ympäristössä.
2. Vakuuttavan puheen perusteet ja mallit.
3. Splendor-taktinen malli (I).
4. Splendor-taktinen malli (II).
5. Splendor-taktinen malli (III).
6. Splendor-taktinen malli (IV).
7. Splendor-taktinen malli (V).
8. Tekstit, kuvat ja värit.
9. Käytettävyyden ja käyttökokemuksen peruskäsitteet.
10. Sosiaaliset verkostot ja mobiilimarkkinointi.
Sähköinen kaupankäynti ja digitaalinen markkinointisuunnitelma
1. Tavoitteet ja johdatus sähköiseen liiketoimintaan
2. Rakenna verkkokauppa
3. Asiakaspalvelu. Zapposin tapaus
4. Palvelu, työkalut ja ohjelmistot verkkokaupan rakentamiseen
5. Verkkokaupan mainostaminen: digitaalinen markkinointi (I)
6. Verkkokaupan mainostaminen: digitaalinen markkinointi (II)
7. Sähköisen kaupankäynnin oikeudelliset näkökohdat
8. Maksutavat
9. Verkkokaupan toiminta
10. Kojelaudat ja KPI:t
11. Sosiaalinen kaupankäynti
12. Käytännön tapaus: Zapatos de Lujo, SA
13. Sekoitettu markkinointi: online- ja offline-markkinoinnin yhdistelmä
14. Johdatus digitaaliseen markkinointisuunnitelmaan
15. Digitaalisen markkinointisuunnitelman toteuttaminen
Diplomityö: Mediasuunnitelma
Pro gradu -tutkielman (TFM) tarkoituksena on arvioida yksilöllisesti opiskelijan alkuperäisen työn, projektin, raportin tai tutkimuksen kautta hankkimia syventäviä tietoja ja yleisiä taitoja tutkinnon suorittamisesta. Opiskelijalle se on myös lyömätön mahdollisuus soveltaa hankittua tietoa luomalla uudelleen todellisen työkontekstin ympäristö ja olosuhteet.
Videon mestarikurssit
Lisäksi pääset ilman lisäkustannuksia audiovisuaalisiin istuntoihin huippuluokan aiheista, joita päivitetään jatkuvasti, kuten:
• Kasvuhakkeroinnin avaimet.
• Semrush: Analysoi kilpailuasi Internetissä.
• Eyetracking: Taika luoda 100 % tehokkaita verkkosivustoja jne.
• 3 salaisuutta, jotka lisäävät sitoutumista sosiaalisiin verkostoihisi.
• Henkilöbrändi ja verkostoituminen Linkedinissä.
• Markkinoinnin automaatio.
• Linkedin Marketing Solutions.
• Kettereiden menetelmien esittely.
• Tekoäly ja chatbotit.
• Laatupisteet Google Adsissa.
• Markkinointi vaikuttajien kanssa.
• Viraalisuuden avaimet.
• Mobiililuovuuden avaimet.
• Digitaalisen markkinoinnin osa-alueet.
• Webin ja Internetin kuluttajan kehitys.
• Google-sijoitus.
• Verkkoanalytiikan perusasiat.
• Toimiva videon suoratoisto. Englannin kurssi
• Basic, Preintermediate, Intermediate tai Advanced.
• Opiskelija voi valita yhden neljästä tasosta.
Agile Methodologies -kurssi: Scrum Master
1. Mikä Scrum on ja miten sitä käytetään
2. Scrum Framework
3. Itseorganisoituneet tiimit
4. Asiakkaiden ja sidosryhmien rooli
5. Ketterä tuote- ja projektinhallinta
6. Kehittäminen ja jatkuva integrointi
7. Kuinka kehittyä kohti ketterää organisaatiota
Digitaalinen muunnos
1. Talous, asiakkaat, digitaaliset tuotteet ja palvelut
2. Globalisaatio ja digitaaliset markkinat
3. Perinteinen yritys ja digitaalinen transformaatio
4. Uudet teknologiat ja digitaalinen muutos
5. Digitaalinen liiketoimintaarkkitehtuuri ja liiketoimintaälykkyys
Käytännön tapaukset Harvard Business Publishingin tapausmenetelmän mukaan
Alustalla olevan sisällön lisäksi opiskelija voi osallistua vapaaehtoisesti tapauksiin 2.0. Nämä uudentyyppiset tapaukset on IMF kehittänyt yhteistyössä digitaalialan parhaiden yritysten kanssa, jotta opiskelija voi ehdottaa strategioita ja etsiä ratkaisuja todellisiin ammatillisiin ongelmiin. Tapauksissa on "kilpailu"-muoto, jossa paras valitaan osallistujien esittämistä teoksista.
Suoritettuasi tämän markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisterin tutkinnon saat seuraavat pätevyydet: Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän maisteri UCAV:n markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisterilta IMF Smart Education Lisäksi voit hankkia: SEO-asiantuntija alkaen IMF Smart Education *