MSc Food & Wine International Management
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti, Ranskan kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 19 000 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Food & Wine International Management yhdistää gastronomisen ja viininvalmistusosaamisen myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja maailmanlaajuisten jakelutekniikoiden kanssa ja on avainasemassa korkeakoulutuksessa.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ensimmäisen vuoden ohjelma:
- Etiikka ja yritysten sosiaalinen vastuu
- Yrittäjyyden ekosysteemi
- Yritysrahoitus
- Strateginen diagnoosi
- Johtamistietojärjestelmät ja projektinhallinta
- Itsensä toteuttamisen
- Kansainvälinen rahoitus ja riskienhallinta
- Opinnäytetyön päättyminen
- Urakehitys
- Kansainvälisen luksusmaailman digitalisointi
- Maailmanlaajuisen luksustapahtuman järjestäminen
- Markkinointistrategia
- Merchandising
- Viestintäsuunnitelma
- Kehittynyt laki kansainvälisille järjestöille
Toisen vuoden ohjelma:
- Gastronomian taloudelliset ja ympäristöön liittyvät realiteetit
- Gastronomisten yritysten strategia ja kehitys
- Gastronomisten yritysten oikeudellinen ja taloudellinen kehys
- Grands Témoins -konferenssit
- seminaarit
- Missions
- Opiskelijan vapaasti valitsema liiketoimintatapaus, joka on kehitetty metodologisilla perusteilla
Ohjelman tulos
Ohjelman tavoitteena on
- Välitä kaikki tarvittavat taidot tuleville ammattilaisille näiden huippuluokan tuotteiden markkinoinnissa, myynnissä ja jakelussa Ranskassa ja ulkomailla.
- Muodosta joukko nuoria johtajia ja yrittäjiä elintarviketeollisuudelle, gastronomialle, viineille ja väkeville alkoholijuomille, mutta myös hotelli- ja ravintola-alalle.