IPAM
Johdanto
Meistä
IPAM on koulu, jolla on yli 30 vuoden kokemus markkinoinnin opettamisesta, ja se on aina tarjonnut huippuosaamisen koulutusta yritysten ja markkinoiden läheisyydessä.
Opetusmallimme yhdistää teoriaa ja käytäntöä, tiedekunnan opettaman, liiketoimintakokemuksen ja reaalimaailman haasteiden kanssa, jotka yritykset asettavat opiskelijoille.
IPAM Lissabonin ympäristö on ammattimaisuutta, osaamista ja päättäväisyyttä. Opiskelijat ovat todellisia markkinointipäälliköitä aloittaessaan tai kehittäessään uraa.
Historia
Se on perustettu vuonna 1984, ja se on Portugalin vanhin ja suurin markkinointikoulu, ja se on kouluttanut yli 9000 opiskelijaa 31-vuotisen olemassaolonsa aikana.
Se oli yksi ensimmäisistä Portugalin korkeakouluista, jonka Euroopan yliopistoyhdistys, alan tärkein yhdistys, arvioi.
IPAM näki 1990-luvulla merkittävää kasvua. Se kehittää erittäin läheisen suhteen yritysmarkkinoihin, sen kurssit saavat tunnustusta Portugalin hallitukselta, se pitää markkinoinnin ammattilaisten 1. kongressin ja julkaisee ainoan markkinointiin erikoistuneen tieteellisen lehden tähän päivään.
Vuoden 2000 jälkeen IPAM on kansallisella tasolla suurin hallintasimulaattori, se integroi kaikki akateemiset ohjelmansa Bolognan prosessin puitteissa ja toivottaa maineikkaat Philip Kotlerin ja Tom Petersin tervetulleiksi lukuvuoden avajaiskursseihin.
Akateeminen malli
Opiskelijakeskeinen opetusmalli, jonka tavoitteena on valmistella opiskelijoita globaaliin maailmaan hankkimalla tietoja ja kehittämällä taitoja, jotka parantavat heidän työllistettävyyttä kaikkialla maailmassa.
IPAM on vuosien ajan kehitetty pedagoginen malli, jossa yhdistyvät luokkahuonetoiminnot, tekniikka ja linkki markkinoille.
Näiden luokkahuonetoimintojen aikana ohjeet annetaan tavanomaisemmassa mallissa, mutta innovatiivisilla pedagogisilla menetelmillä (tapaustutkimukset, teatteri, roolipelit, ryhmätyöt, opetusistunnot tai simulaatiot). Ohjausta sekoitetussa oppimisympäristössä tukee uusi tekniikka (moodle, verkottuminen, foorumit, keskustelut, videoneuvottelut).
Lopuksi, opetus markkinointiympäristössä suoritetaan ulkona (liike- ja aukioloajat, luokat yrityksissä, työvierailut, harjoittelujaksot, työpajat tai konferenssit).
IPAM : n innovatiivinen ja erottava akateeminen malli perustuu siis kahteen pääpilariin:
- Linkki yritystoimintaan
- Kansainvälinen kokemus
IPAM Lisbon" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50877_rsz_detalhe1.jpg" alt="IPAM Lisbon" />
© Instituto Português de Administração de Marketing ( IPAM )
Kampus
Lissabonissa ja Portossa sijaitseva IPAM kampus on valmis tarjoamaan opiskelijoille ainutlaatuisen akateemisen kokemuksen ja parantamaan heidän akateemista menestystä.
Avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa.
- Opinto - ja yhteisötilat, joiden tarkoituksena on edistää ryhmätyötä ja edistää yliopistojen integroitumista: Luokkahuoneet | Labs | auditorio | Kirjasto | Opiskeluhuoneet Ulkopuoli
- Palvelut, joiden tarkoituksena on helpottaa opiskelijoiden jokapäiväistä elämää: Ruokatuomioistuin | Kopiointikeskus | Opiskelijoiden palvelut | Virtuaalinen kampus | Ilmainen Wi-Fi
IPAM" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50878_rsz_ipam.png" alt="IPAM" />
© Instituto Português de Administração de Marketing (alt = "IPAM)
Sijainnit
- Lisbon
Quinta do Bom Nome, Estr. da Correia 53 1500-210 Lisboa, , Lisbon
- Porto
Rua Manuel Pinto de Azevedo, 748 4100-320 Porto, , Porto