Keystone logo
Kedge Business School MSc Markkinointi
Kedge Business School

MSc Markkinointi

1 up to 2 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Sep 2025

EUR 17 400 / per year *

Kampuksella

* yllä oleva lukukausimaksu vastaa luonnontieteiden maisterin tutkinnon kustannuksia. Opintojakson lukukausimaksu: 9500 euroa

Early bird -alennus 10% lukukausimaksuista

Johdanto

Markkinointitoimintojen ja -taitojen on muututtava asteittain ympäristössämme tapahtuvien syvien ja usein ristiriitaisia muutoksia, kuten digitaalitekniikkaa ja osallistavan kulttuurin kehittämistä, joka muuttaa kuluttajat eettisiksi kuluttajiksi, tunteen kuulumisesta useaan yhteisöön affiniteetin tai emotionaalisten siteiden kautta, suuntaus kohti vastuullisempaa markkinointimuotoa ja uusia kilpailumuotoja, jotka perustuvat avoimien ekosysteemien luomiseen, joissa on mukana ”liikekumppaneita”.

Suunnittelimme näitä muutoksia silmällä pitäen markkinoinnin maisterikoulutuksen & Brand Management yhteistyössä KEDGE Business Schoolin ekosysteemiin kuuluvien opettajien, tutkijoiden ja yritysten kanssa. Professorit kuuluvat yhteen Euroopan tunnetuimmista tutkimuskeskuksista, KEDGE BS:n "markkinoinnin huippuosaamiskeskukseen".

Yritysten kanssa työskennellessä ne ottavat nykyisen tietämyksemme eteenpäin markkinointialalla ja ottavat opiskelijat mukaan tutkimukseen. Yritykset osallistuvat ohjelman yhteiseen luomiseen useilla tasoilla: jotkut osallistuvat ohjelman hallinnointiin kehitysyhteistyövaliokunnan kautta, kun taas toiset tukevat oppilaita koko valinnaisen opintopolun kautta ”kevyiden” kumppanuuksien ansiosta.

Miksi valita tämän ohjelman?

Digitaaliset taidot

"Toimistojärjestelmät", "henkilökohtainen brändäys", "suunnittelu Adoben avulla", "Google Adwords & analytics" jne.

Erikoisohjelma, joka tarjoaa pääsyn 80 prosenttiin markkinointialoista

sen suunnittelun ansiosta: yhteinen ydin, joka johtaa ammattiin ja sektorikohtaisiin vaihtoehdoihin.

Kolmivaiheinen koulutus

  • 1/3 opetusta tarjoavat korkean tason akateemiset professorit, jotka ovat Kedge BS: n markkinointikeskuksen jäseniä: ne auttavat opiskelijoita hyödyntämään markkinoinnin alan viimeisintä kehitystä, koska he osallistuvat yritysten tutkimusprojekteihin.
  • 1/3 asiantuntijoiden ja ammattilaisten luentoja: he jakavat osaamisensa ja kokemuksensa opiskelijoiden kanssa
  • 1/3 kokemuspohjaista työtä kenttätyön, yritysprojektien, yritysten käyntien jne. Luomiseksi, soveltamiseksi ja analysoimiseksi

"Ohjaavan valon kumppanuus"

jokaisessa ammattikohtaisessa ja/tai alakohtaisessa vaihtoehdossa. Yritys tukee opiskelijoita koko toisen lukukauden ajan (konferenssit, työpaikat, tapaustutkimukset, työpajat, soveltavat tutkimusongelmat jne.). Esimerkkejä kumppaniyrityksistä (Danone, Cultura, Procter & Gamble, Dentsu Aegis Network jne.)

Apurahat ja rahoitus

Ohjelman lukukausimaksu

Tietoja koulusta

Kysymyksiä