
Digitaalisen markkinoinnin ja analyysin MC:t
Kingston upon Thames, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
1 up to 2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 13 500 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* koti kokopäiväisesti | Kansainvälinen kokopäiväisesti: £19,700
Johdanto
Miksi valita kurssi?
Kehittyneen teknologian, lisääntyvän digitalisaation ja digitaalisen liiketoimintaympäristön nopeiden muutosten aikakaudella harvan liiketoimintatoiminnon on täytynyt kehittyä yhtä perusteellisesti kuin markkinoinnin.
Tällä jännittävällä kurssilla saat kysytyt taidot, joiden avulla voit välittömästi toimia tehokkaasti digitaalisen markkinoinnin ja analytiikan tehtävissä.
Saat strategisen ja käytännön ymmärryksen arvonluonnista, asiakassuhteiden hallinnasta ja markkinointiviestinnästä - muiden keskeisten markkinointikäytäntöjen ohella - digitaalisen näkökulman kautta. Tutustut big datan, automaation, tekoälyn ja uusien teknologioiden vaikutukseen yritysten kykyyn vaikuttaa kuluttajien ja markkinoinnin päätöksiin.
Syyt valita Kingston University
- Kingston Business School on yksi vain 6 prosentista maailman kauppakorkeakouluista, joilla on AACSB Internationalin akkreditointi.
- Saat syvällistä tietoa kaikista digitaalisen markkinoinnin avainalueista, kuten strategiasta, työkaluista, analytiikasta, ostajakäyttäytymisestä ja markkinatutkimuksesta.
- Tutustut kehittyviin teknologioihin, kuten tekoälyyn, koneoppimiseen ja ohjelmalliseen mainontaan, jotta pysyt edellä nopeasti kehittyvässä digitaalisessa ympäristössä.
- Sinulla on mahdollisuus työskennellä oikeiden asiakkaiden kanssa jännittävien projektien parissa ja kuulla parhaita käytäntöjä Coca-Colan, Samsungin, TikTokin, Royal Mailin ja John Lewisin kaltaisten yritysten asiantuntijoilta.
- Kehität kykyäsi luoda, toteuttaa ja optimoida digitaalisia markkinointistrategioita, jotka tuottavat tuloksia nykypäivän kilpailluilla markkinoilla.