PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Lucerne School of Business – Management Programs Master of Science in Business Administration, pääaineena verkkoliiketoiminta ja markkinointi
Lucerne School of Business – Management Programs

Master of Science in Business Administration, pääaineena verkkoliiketoiminta ja markkinointi

Lucerne, Sveitsi

4 up to 8 Semesters

Englanti

Osa-aikainen

30 Apr 2025

Sep 2025

CHF 1 300 / per semester *

Kampuksella

* Hakemusmaksu: Lukukausimaksu sveitsiläisille opiskelijoille: 250 CHF: Lukukausimaksut ulkomaalaisille opiskelijoille: CHF 1300| Lisäksi opintoihin liittyvät lisäkustannukset

Johdanto

Opi kehittämään digitaalisia liiketoimintamalleja

Koska internet on tullut kaikkialle ja kaikkialle jokapäiväiseen elämään, yritykset tarvitsevat valtavasti päteviä asiantuntijoita, jotka pystyvät suunnittelemaan ja toteuttamaan liiketoimintamalleja verkossa.

Major Online-liiketoiminta ja -markkinointi antaa valmiudet digitaalisten liiketoimintamallien suunnitteluun, toteuttamiseen ja markkinointiin. Tutkinnon suorittaneet pystyvät muokkaamaan tulevaisuuden markkinoita hankittuaan asiantuntemusta ja taitoja, joita tarvitaan digitaalisen maailman haasteiden menestyksekkääseen ratkaisemiseen.

Major Online Business and Marketing opettaa sinulle:

  • käytännön verkkomarkkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin taidot
  • vankka metodologinen ja tieteellinen perusta
  • verkkoviestinnän ja -markkinoinnin strateginen suunnittelu
  • miten digitaalisen liiketoimintamallin ideat toteutetaan menestyksekkäästi käytännössä.

Kaksi teemakokonaisuutta

Vuosi yksi

  • opetus toteutetaan yhdessä muiden kauppatieteiden maisterikoulutuksen pääaineopintojen kanssa.
  • opiskelijat hyötyvät monialaisissa tiimeissä käytävästä vuoropuhelusta, kun he hankkivat arvokkaita taitoja palveluiden johtamisen, muutoksenhallinnan ja asiakassuhteiden hallinnan aloilla.

Kaksi vuotta

  • keskittyy verkkoliiketoimintamallien kehittämiseen ja markkinointiin tarvittaviin valmiuksiin.
  • hankkia taitotietoa verkkomarkkinointitoimenpiteiden (esim. hakukonemarkkinointi, sosiaalisen median mainokset jne.) ja sähköisen kaupankäynnin menestyksekkäästä toteuttamisesta.
  • verkkoviestinnän ja -markkinoinnin strategisen suunnittelun ja toteuttamisen opettelu tarkoitukseen varatuilla alustoilla ja ulkoisissa verkostoissa.

Lucerne School of Businessin monipuolisen ja monipuolisen koulutuksen ansiosta Major Online Business and Marketing -opintosuunnan tutkinnon suorittaneet ovat valmiita menestyksekkääseen uraan verkkomaailmassa, mutta myös monilla muilla aloilla kauppatieteiden maisterin tutkinnon suorittaneina.

Opintojen kesto

  • Säännöllinen opinto-ohjelma: 4 lukukautta
  • Laajennettu opinto-ohjelma: 6 - 8 lukukautta
  • Työskentely jopa puolipäiväiseen työpaikkaan asti on mahdollista opintojen yhteydessä.
  • Kansainväliset opiskelijat: opintoihin on sitouduttava 25 kontaktituntia viikossa (luennot, ryhmätyöt, projektit).
  • Opiskelija voi vielä vaihtaa pääainetta ensimmäisen lukukauden aikana. Muita pääaineita ovat mm: Matkailu, liiketoimintainnovaatiot ja yrittäjyys sekä ihmisten johtaminen ja organisointi.

Aikamalli

  • kokopäiväinen, osa-aikainen ja työssäoppiminen
  • Suurin osa luennoista järjestetään kahtena viikonpäivänä, jolloin läsnäoloa edellytetään (tällä hetkellä maanantaina ja tiistaina).

Lucerne School of Business tarjoaa lisäksi Finance and Real Estate -ohjelmia.

Lue lisää instituution verkkosivuilta

Pääsymaksut

Ohjelman tulos

Uramahdollisuudet

Tietoja koulusta

Kysymyksiä