Master of Science in Business Administration, pääaineena verkkoliiketoiminta ja markkinointi
Lucerne, Sveitsi
KESTO
4 up to 8 Semesters
KIELET
Englanti
TAHTI
Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
30 Apr 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
CHF 1 300 / per semester *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* Hakemusmaksu: Lukukausimaksu sveitsiläisille opiskelijoille: 250 CHF: Lukukausimaksut ulkomaalaisille opiskelijoille: CHF 1300| Lisäksi opintoihin liittyvät lisäkustannukset
Johdanto
Opi kehittämään digitaalisia liiketoimintamalleja
Koska internet on tullut kaikkialle ja kaikkialle jokapäiväiseen elämään, yritykset tarvitsevat valtavasti päteviä asiantuntijoita, jotka pystyvät suunnittelemaan ja toteuttamaan liiketoimintamalleja verkossa.
Major Online-liiketoiminta ja -markkinointi antaa valmiudet digitaalisten liiketoimintamallien suunnitteluun, toteuttamiseen ja markkinointiin. Tutkinnon suorittaneet pystyvät muokkaamaan tulevaisuuden markkinoita hankittuaan asiantuntemusta ja taitoja, joita tarvitaan digitaalisen maailman haasteiden menestyksekkääseen ratkaisemiseen.
Major Online Business and Marketing opettaa sinulle:
- käytännön verkkomarkkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin taidot
- vankka metodologinen ja tieteellinen perusta
- verkkoviestinnän ja -markkinoinnin strateginen suunnittelu
- miten digitaalisen liiketoimintamallin ideat toteutetaan menestyksekkäästi käytännössä.
Kaksi teemakokonaisuutta
Vuosi yksi
- opetus toteutetaan yhdessä muiden kauppatieteiden maisterikoulutuksen pääaineopintojen kanssa.
- opiskelijat hyötyvät monialaisissa tiimeissä käytävästä vuoropuhelusta, kun he hankkivat arvokkaita taitoja palveluiden johtamisen, muutoksenhallinnan ja asiakassuhteiden hallinnan aloilla.
Kaksi vuotta
- keskittyy verkkoliiketoimintamallien kehittämiseen ja markkinointiin tarvittaviin valmiuksiin.
- hankkia taitotietoa verkkomarkkinointitoimenpiteiden (esim. hakukonemarkkinointi, sosiaalisen median mainokset jne.) ja sähköisen kaupankäynnin menestyksekkäästä toteuttamisesta.
- verkkoviestinnän ja -markkinoinnin strategisen suunnittelun ja toteuttamisen opettelu tarkoitukseen varatuilla alustoilla ja ulkoisissa verkostoissa.
Lucerne School of Businessin monipuolisen ja monipuolisen koulutuksen ansiosta Major Online Business and Marketing -opintosuunnan tutkinnon suorittaneet ovat valmiita menestyksekkääseen uraan verkkomaailmassa, mutta myös monilla muilla aloilla kauppatieteiden maisterin tutkinnon suorittaneina.
Opintojen kesto
- Säännöllinen opinto-ohjelma: 4 lukukautta
- Laajennettu opinto-ohjelma: 6 - 8 lukukautta
- Työskentely jopa puolipäiväiseen työpaikkaan asti on mahdollista opintojen yhteydessä.
- Kansainväliset opiskelijat: opintoihin on sitouduttava 25 kontaktituntia viikossa (luennot, ryhmätyöt, projektit).
- Opiskelija voi vielä vaihtaa pääainetta ensimmäisen lukukauden aikana. Muita pääaineita ovat mm: Matkailu, liiketoimintainnovaatiot ja yrittäjyys sekä ihmisten johtaminen ja organisointi.
Aikamalli
- kokopäiväinen, osa-aikainen ja työssäoppiminen
- Suurin osa luennoista järjestetään kahtena viikonpäivänä, jolloin läsnäoloa edellytetään (tällä hetkellä maanantaina ja tiistaina).
Lucerne School of Business tarjoaa lisäksi Finance and Real Estate -ohjelmia.
Galleria
Pääsymaksut
Ohjelman tulos
Valmistunut profiili
Liiketalouden maisteriksi, pääaineenaan verkkoliiketoiminta ja markkinointi, on käytännöllinen ja käytännönläheinen tausta, ja he ovat hyvin koulutettuja uraa varten verkkomaailmassa.
- Samalla he ovat suorittaneet tieteellisesti vankan ja sovelluslähtöisen korkeakoulututkinnon maisteritason 90 op.
- Heidän tietonsa ja taitonsa antavat heille mahdollisuuden tutustua nopeasti kaikkiin verkkomarkkinoinnin, sähköisen kaupankäynnin ja digitaalisten liiketoimintaprosessien osa-alueisiin.
- Heidän osaamisensa projektinhallinnan alalla antaa heille mahdollisuuden johtaa projekteja ja ryhmiä.
Uramahdollisuudet
Toimiala
- Online-markkinointipäällikkö
- Liiketoiminnan kehitys
- E-Commerce Manager
- Business Analytics
- Konsultointi