
Master neuromarkkinoinnissa
Barcelona, Espanja
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Mar 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 7 000 *
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
* kampuksella| hybrid 9300 EUR | verkossa 4500 EUR
Johdanto
Hallitse neurotieteeseen pohjautuvien markkinointistrategioiden luomisen taito neuromarkkinoinnin maisteriohjelmassamme. Saat syvällisen ymmärryksen siitä, miksi kuluttajat ostavat tiettyjä tuotteita ja reagoivat tiettyihin mainoksiin. Tutustu kuluttajakäyttäytymisen taustalla olevaan psykologiaan ja opi markkinoimaan kampanjoita, jotka todella resonoivat. Kehitä kehittyneitä taitoja tietojen analysoinnissa ja aivotutkimuksen hyödyntämisessä vaikuttavien markkinointisuunnitelmien luomiseksi. Liity meihin ja tule osaavaksi markkinoijaksi, joka osaa ottaa yhteyttä ihmisten mieliin!
Kohdennettuja taitoja
- Perustavanlaatuinen ymmärrys neurotieteen periaatteista ja niiden suhteesta päätöksentekoon
- Kyky arvioida kriittisesti liiketoimintaprosesseja ja -strategioita mahdollisten hukkalähteiden tunnistamiseksi
- Kyky johtaa ja motivoida tiimejä jätteiden vähentämisaloitteiden toteuttamisessa.
- Perustavanlaatuinen ymmärrys neurotieteen periaatteista ja niiden suhteesta päätöksentekoon
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
- Apua majoitukseen: NBS auttaa opiskelijoita löytämään sopivia majoitusvaihtoehtoja, mikä varmistaa mukavan oleskelun opintojensa aikana.
- Apua opiskelijaviisumin kanssa: NBS tarjoaa tukea opiskelijaviisumin hakuprosessissa, auttaa kansainvälisiä opiskelijoita navigoimaan vaatimuksissa, toimittamaan tarvittavat asiakirjat ja varmistamaan maahanmuuttopolitiikan noudattamisen.
- Opiskelijakortit ja alennukset: Opiskelijat saavat NBS:ltä henkilökortit, jotka tarjoavat pääsyn erilaisiin etuihin ja alennuksiin. Näitä kortteja voi käyttää tapahtumien alennuksiin.
Kuinka hakea ja turvata stipendi
Pääsyprosessimme on yksinkertainen, ja tarjoamme jopa 30% stipendejä opiskelijoille, jotka osoittavat poikkeuksellista potentiaalia.
Näin pääset alkuun:
- Täytä online-hakemuksesi: Lähetä CV, akateeminen opintosuoritusote, passi ja motivaatiokirje, joka selittää selvästi, miksi sopisit ihanteellisesti ohjelmaamme ja mikä saa sinut liikkeelle.
- Videohaastattelu: Kun olemme tarkistaneet hakemuksesi, sinut kutsutaan varaamaan 30–60 minuutin videohaastattelu, jossa keskustelemme tavoitteistasi, toiveistasi ja siitä, miksi olet valmis ottamaan vastaan edistyneen yritysohjelman haasteet.
- Apurahojen huomioiminen: Poikkeukselliset ehdokkaat voivat saada jopa 30 prosentin stipendejä.
Edut ja tuki
- Apua majoitukseen - NBS auttaa opiskelijoita sopivien majoitusvaihtoehtojen löytämisessä, mikä varmistaa mukavan oleskelun opintojensa aikana.
- Apua opiskelijaviisumin kanssa - NBS tarjoaa tukea opiskelijaviisumin hakuprosessissa, auttaa kansainvälisiä opiskelijoita navigoimaan vaatimuksissa, toimittamaan tarvittavat asiakirjat ja varmistamaan maahanmuuttopolitiikan noudattamisen.
- Opiskelijakortit ja alennukset - Opiskelijat saavat NBS:ltä henkilökortit, jotka tarjoavat pääsyn erilaisiin etuihin ja alennuksiin. Näitä kortteja voi käyttää tapahtumien alennuksiin
Opetussuunnitelma

Moduuli 1: Neuromarkkinointi + (aistillinen havainto ja markkinointi)
Hanki uusi käytännöllinen näkemys markkinoinnista, jonka tavoitteena on ymmärtää tieteellisesti kuinka kuluttajan aivot ja mieli toimivat.
Pääaiheet:
- Sensoriset markkinointistrategiat
- Kuluttajakäyttäytymisanalyysi
- Monimuotoinen integraatio
Moduuli 2: Liiketoimintaan sovellettu neurotiede
Opi ja soveltaa aivojen ja hermoston toiminnallista perustaa kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen.
Pääaiheet:
- Neurotaloudellinen päätöksenteko
- Johtamisen neuropsykologia
- Neuroetiikka liiketoiminnassa
Moduuli 3: Neurojohtajuus
Ymmärrä, miten aivojen keskeiset osa-alueet toimivat, ja käytä niitä vastaamaan moniin johtamisen häiritsevimpiin haasteisiin.
Pääaiheet:
- Johtamistyylien neurotiede
- Neurofeedback johtajuuden kehittämiseen
- Neurojohtajuus muutoksenhallinnassa
Moduuli 4: Kuluttajakäyttäytymisen hermostolliset perusteet
Opi kuinka aivomme reagoivat markkinoinnin ärsykkeisiin ymmärtääksesi kuluttajan käyttäytymistä ja yrittääksesi siihen vaikuttaa.
Pääaiheet:
- Neurokognitiiviset prosessit päätöksenteossa
- Neuromarkkinointityökalut ja Analytics
- Tuotemerkkiuskollisuuden neurobiologia
Moduuli 5: Projektinhallinta, Startups, KPI
Kuri, jossa suunnitellaan, toteutetaan ja ohjataan sarjan tehtäviä ja toimintoja tiettyjen tavoitteiden saavuttamiseksi määritellyissä rajoituksissa, kuten aika, budjetti ja resurssit.
Pääaiheet:
- Projektinhallinta startup-yrityksissä
- Key Performance Indicators (KPI) -analyysi
- Yrittäjyysprojektisuunnittelu
Moduuli 6: Digitaalinen markkinointi ja verkkokauppa
Se soveltaa neuromarkkinoinnin keskeisiä periaatteita digitaaliseen maailmaan (verkkosivustot, sosiaaliset verkostot) tarjotakseen paremman ymmärryksen asiakkaiden tarpeista.
Pääaiheet:
- Sähköisen kaupankäynnin strategiat
- Edistynyt digitaalinen mainonta
- Digitaalisen mainonnan luominen
Moduuli 7: Neuromarkkinoinnin tutkimus Opi yhdistämään tilastollisesti perinteisiä markkinointitutkimustietoja neuromarkkinoinnin tutkimustietoihin.
Pääaiheet:
- Neuromarkkinoinnin kokeellinen suunnittelu
- Tietojen analysointi neuromarkkinoinnissa
- Neuromarkkinoinnin etiikka ja vaatimustenmukaisuus
Moduuli 8: Neurobiometriset tekniikat
Opi käyttämään neurobiometrisiä laitteita selvittääksesi asiakkaidesi tiedostamattomat tunnereaktiot markkinoinnin ärsykkeisiin.
Pääaiheet:
- Biometristen tietojen kerääminen
- Neurobiometria käyttäjäkokemuksen (UX) suunnittelussa
- Neurobiometriset analyysityökalut
Lopullinen projektipuolustus
Jatko-opiskelija soveltaa maisterin aikana opittuja eri aiheita omaperäisessä ja toteuttamiskelpoisessa liiketoimintasuunnitelmassa tai opinnäytetyössä.
Ohjelman tulos
Analysoi ja soveltaa neurotieteen periaatteita ymmärtääksesi kuluttajien käyttäytymistä ja mieltymyksiä.Kehitä edistyneitä taitoja markkinointikampanjoiden suunnittelussa neuromarkkinointitekniikoilla.Hyödynnä data-analyysiä ja neurotieteellisiä tutkimusmenetelmiä markkinointistrategioiden optimointiin.Luo kognitiiviseen tieteeseen perustuvaa emotionaalisesti kiinnostavaa ja vakuuttavaa markkinointisisältöä.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tämän tutkinnon suorittaneilla on ainutlaatuinen taitosarja, jonka avulla he voivat soveltaa neurotieteen oivalluksia

- Liiketoiminnan kehittäminen kansainvälisissä organisaatioissa.
- Projektinhallinta, Neurojohtajuus.
- Markkinointitutkimusosastot.
- Riski- ja asiakasanalyysitehtävät (pankkitoiminnassa, etämyyntiyhtiöissä, vakuutusyhtiöissä jne.).
- Valvonta- ja hallintapalvelut.
- Verkkokaupan
- Yksityiset ja julkiset organisaatiot (sairaalat, sosiaaliturva, työvoimatoimistot, kauppakamarit, paikallisviranomaiset jne.).
Kohdennettuja ammatteja. Ohjelman päätyttyä olet hyvin valmistautunut seuraaviin ammatteihin
- Yrittäjä.
- Neuroliiketoiminnan konsultti.
- Neurojohtajuusvalmentaja.
- Digimarkkinoinnin asiantuntija/markkinointitutkimusanalyytikko.
- Asiakastutkimuspäällikkö / kuluttajakäyttäytymisen analyytikko.