Master of Business Management (MBM) Digitaalinen markkinointi ja viestintä
New European College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Munich, Saksa
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 6 100 / per semester *
Hakemuksen määräaika
04 Apr 2024
Aikaisin aloituspäivä
13 May 2024
* lukukautta kohti
Johdanto
Koronaviruksen (COVID-19) päivitys
Aloita opinnot verkossa ja matkusta Saksaan, kun viisumi on myönnetty: Olemme sitoutuneet kaikkien nykyisten, tulevien ja tulevien opiskelijoiden keskeytymättömään koulutukseen osoitteessa New European College . Tästä syystä tarjoamme opiskelijoille joustavan "loistavan yhdistelmän" -vaihtoehdon-aloita opinnot verkossa ilman viivytystä ja mukavasti kotoa käsin ja matkusta Saksaan jatkamaan kampuksen opintoja, kun se on mahdollista ja viisumi on myönnetty. Ota yhteyttä hakutiimiimme suoraan osoitteeseen [email protected], jotta he voivat tukea yksittäistapaustasi ja vastata kaikkiin kysymyksiin, jotka koskevat sekoitettua oppimista lukuvuodelle 2020–2021.
Master of Business Management on 3 lukukauden ohjelma, joka on rakennettu olemassa olevien perusopintojen pohjalta, jotta voit jatkaa laajempaa uraa liiketoiminnassa. Ohjelma koostuu rahoituksen, kansainvälisen markkinoinnin, johtamisen kirjanpidon, toiminnan, etiikan, organisaatiokäyttäytymisen ja henkilöresurssien kursseista, ja se valmistaa sinut menestymään jatkuvasti kehittyvässä ja kansainvälisessä työpaikassa.
Kaikki kurssit opetetaan englanniksi , ja niissä on erilaisia opetusmenetelmiä, jotka muistuttavat perusopetuksen opetuksia, kuten esityksiä ja ryhmäprojekteja yhdistettynä todellisiin esimerkkeihin ja tapaustutkimuksiin. Ohjelma tarjoaa mahdollisuuden laajempaan erikoistumiseen, ja sillä on tarkka akateeminen ja teoreettinen kehys, jonka avulla voit tulla kansainvälisen johtamisen asiantuntijaksi. Tämän avulla voit hakea erikoistuneempiin tehtäviin ja tarjoaa paremman valmistelun tohtoriksi. ohjelmaa tulevaisuudessa.
Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän erikoisala tarkastelee erityisesti Internetin, älypuhelimien, sovellusten ja sosiaalisen median nopeasti muuttuvan "yhdistetyn" maailman vaikutuksia. Monet yritykset ja organisaatiot ovat muuttaneet täysin lähestymistapaansa mainonnassa ja mukauttaneet markkinointistrategioitaan - ei vain näihin uusiin kommunikointitapoihin asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa, vaan myös markkinoinnin ja viestinnän todelliseen menetelmään ja käsitykseen digitaalikaudella.
Internet ja monet erilaiset sosiaaliset mediat ovat luoneet ennennäkemättömän tavan, jolla ihmiset yhdistävät yritykset asiakkaisiin, yritykset liiketoimintaan ja myös ihmiset, jotka eivät normaalisti tapaisi. Tämä ympäristö tarjoaa liiketalouden opiskelijoille valtavia mahdollisuuksia oppia ja kehittää itseään digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän alueella. Tämä erikoistuminen yhdistää ajantasaisen markkinointiviestinnän, digitaalisen median ymmärtämisen ja big data -analytiikan toteuttamisen.
Ohjelman suunnittelussa on käytännöllinen lähestymistapa-projektiviikkojen, ammatillisten kyselyiden ja ammatillisen oppimisen moduulin kautta, jossa opiskelijat suorittavat lyhyen työharjoittelun, joka liittyy usein suoraan heidän lopulliseen projektiinsa.
- Esimerkkejä kursseista ovat:
- Markkinoinnin hallinta
- Globalisaatio, yhteiskunta ja kulttuuri
- Integroidun digitaalisen markkinoinnin tulevaisuus: video, mobiili ja tekoäly
- Uusi media, markkinointi ja analytiikka
- Strateginen johtaminen
- Business Intelligence ja tiedonlouhinta
- Strateginen viestintä ja brändäys
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Lukuvuosi osoitteessa New European College on jaettu kahteen lukukauteen – talvikausi ja kesäkausi sekä kuuteen pääjaksoon, jotka kumpikin kestävät kuusi viikkoa. Kukin kuuden viikon jakso koostuu kahdesta oppituntiviikosta, jota seuraa projektiviikko, sitten vielä kaksi oppituntiviikkoa, jota seuraa koeviikko moduulin suorittamiseksi.
Lukukausi 1
(Ydinmoduulit)
- Markkinoinnin hallinta
- Globalisaatio, yhteiskunta ja kulttuuri
- Tutkimusmenetelmien esittely (lopullinen projekti)
- Maailmantalous
- Ammattimainen tiedustelu
(Erikoistumismoduulit)
- Integroidun digitaalisen markkinoinnin tulevaisuus: video, mobiili ja tekoäly
- Uusi media, markkinointi ja analytiikka
Lukukausi 2
(Ydinmoduulit)
- Tutkimusmenetelmät (lopullinen projekti)
- Mikrotaloustiede – globaaleja näkökulmia
- Strateginen johtaminen
- Projektimoduuli (3 projektiviikkoa, linkitetty lopulliseen projektiin)
(Erikoistumismoduulit)
- Business Intelligence & Data Mining
- Strateginen viestintä ja brändäys
Lukukausi 3 (työharjoittelu ja valmistuminen)
- Ammattimainen oppiminen
- Viimeinen projekti
Galleria
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tänä digitalisaation ja internetvetoisten elämäntapojen aikakaudella yritysyhteisö on ymmärtänyt, että menestys riippuu vankasta ja ylläpidettävästä digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän strategiasta. Yritykset tarvitsevat ihmisiä, jotka ymmärtävät uutta mediaa, big datan strategioita sekä verkkomarkkinoinnin ja viestinnän yhdistelmää tarkkaan tulosmittaukseen, mikä mahdollistaa strategisten toimien toteuttamisen.
Valmistuminen erittäin kansainvälisestä instituutista, joka painottaa suuresti akateemisen tutkimuksen ja ammatillisen näkyvyyden yhdistelmää, tarkoittaa, että digitaaliseen markkinointiin ja viestintään erikoistuneen Business Management -ohjelmasta valmistuneiden uranäkymät ovat monipuoliset ja globaalit.
Monet tämän ohjelman valmistuneet haluavat jatkaa opintojaan tohtorissa. tasolle ja/tai siirtyä suoraan liiketoimintaan, joskus työharjoittelunsa tai loppuprojektinsa seurauksena.
Esimerkkejä yrityksistä, joissa alumnit työskentelevät, vaihtelevat johtavista globaaleista yrityksistä, konsulteista ja ison datan hallintayrityksistä paikallisiin ja erikoistuneempiin yrityksiin, kansalaisjärjestöihin ja valtion virastoihin.