
Kansainvälinen markkinointi MSc
Newcastle upon Tyne, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
12 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
GBP 29 900 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* kansainväliset opiskelijat; 13 500 GBP - kotiopiskelijat
Johdanto
MSc käsittelee nopeasti kehittyviä alueita globaalissa viestinnässä ja brändinhallinnassa, asiakassuhteiden hallinnassa ja digitaalisessa markkinoinnissa.
Käytä ymmärrystäsi markkinointiteorioista reaalimaailman liiketoiminnan haasteisiin. Kansainvälinen markkinointi MSc käsittelee nopeasti kehittyviä alueita:
- Globaali viestintä ja brändinhallinta
- Asiakkuuden hoitaminen
- Markkinoinnin etiikka
- Digitaalinen markkinointi
Organisaatiot ovat alkaneet ymmärtää, kuinka tärkeää on ymmärtää, mitä heidän asiakkaansa haluavat. He näkevät myös tarpeen kehittää tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän tarpeitaan ja toiveitaan.
Tämä kurssi koostuu markkinointiin suuntautuneista moduuleista, joilla on vahva kaupallinen painopiste. Sen avulla voit:
- kehittää teoreettista ymmärrystä kurinalaisuudesta
- testata sekä vakiintuneiden että uusien markkinointikonseptien soveltuvuutta eri konteksteihin
Kun otat markkinointijohtoisen lähestymistavan, opit:
- Luo kilpailuetua
- Rakenna brändiuskollisuutta
- ymmärtää päätöksiin liittyvät eettiset kysymykset ja seuraukset
Tämä on "muuntokurssi". Se on tarkoitettu muiden tieteenalojen kuin markkinoinnin tutkinnon suorittaneille, jotka haluavat tulla markkinointiin urana.
Ammatillinen akkreditointi ja tunnustaminen
Newcastle University Business Schoolin akkreditointi
Newcastle University Business School on akkreditoitu:
- Collegiate School of Businessin yhdistys (AACSB)
- Euroopan laadunparannusjärjestelmä (EQUIS)
- MBA-yhdistys (AMBA)
Vain 1 prosentilla maailman kauppakorkeakouluista on tämä kolminkertainen kruunu. Akkreditoinnit heijastavat investointeja, joita teemme opiskelijoillemme tarjoamalla korkealaatuista opetusympäristöä, innovatiivista ohjelmointia ja aktiivista sitoutumista teollisuuteen.
Chartered Institute of Marketing (CIM)
Tämän kurssin on hyväksynyt ja akkreditoinut Chartered Institute of Marketing (CIM), markkinoijien johtava ammatillinen elin. CIM-akkreditointi vakuuttaa potentiaalisille työnantajille, että tutkinnon suorittaneilla on erinomainen perusta kaikkiin markkinoinnin tärkeimpiin näkökohtiin. Se nopeuttaa myös korkean tason CIM-pätevyyden saamista niille, jotka jatkavat uraa markkinoinnissa.
Onnistuneet tutkinnon suorittaneet voivat suorittaa jatko-opintoja CIM-pätevyydestä korkeimmalla mahdollisella lähtötasolla, nimittäin markkinoinnin Chartered Postgraduate Diploma -tutkinnolla.
Kurssi ei sinänsä tarjoa CIM-pätevyyttä tai jäsenyyttä, tämä riippuu asiaankuuluvasta työkokemuksesta.
Markkinatutkimusyhdistys (MRS)
Kurssimme on yksi kuudesta Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joka saavuttaa Market Research Society (MRS) -akkreditoinnin. Akkreditointi tarjoaa väylän MRS:n sertifioidun jäsenen asemaan ilman työkokemusta edellyttäviä lisäkokeita.
Rankingit
- Global Top 170 University - Times Higher Education World University Rankings 2024
- Työllistettävyyden 35 parasta – QS Business Masters Rankings: Markkinointi 2025
- 70 parasta markkinoinnin maisteriopinnoissa – QS Business Master's Rankings: Markkinointi 2025
- 42 % tutkimuksestamme on luokiteltu 4* maailman johtavaksi tutkimukseksi – Research Excellence Framework 2021
- Tutkimusvoiman kasvu 65 % vuodesta 2014 – Research Excellence Framework 2021
- Global Top 130 University - QS World University Rankings 2025
- Global Top 170 University - Times Higher Education World University Rankings 2024
- Kestävän kehityksen 25 parasta Isossa-Britanniassa ja 100 parasta maailmassa – Times Higher Education Impact Rankings 2024
Opetussuunnitelma
Mitä opit
Tutkintomme on erikoistunut markkinointiin kansainvälisessä kontekstissa. Se koostuu markkinointisuuntautuneista moduuleista. Näillä moduuleilla on vahva kaupallinen painopiste.
Kaikkialla on globaali näkökulma. Kehität syvällistä ymmärrystä kansainvälisen markkinoinnin käytännöistä. Ajattelet niitä strategisesta ja taktisesta näkökulmasta.
Markkinavetoisen lähestymistavan avulla saat:
- saada perustietoa
- ymmärtää käsitteitä ja teorioita
- oppia ammattimaisia markkinointitekniikoita
- kehittää taitoja käsitellä kansainvälisen markkinoinnin kysymyksiä
- tehdä markkinatutkimusta ymmärtääkseen kuluttajien käyttäytymistä ja yritysten markkinoiden suorituskykyä
Pakolliset moduulit
- Kansainvälinen markkinointi
- Kansainvälinen brändinhallinta
- Kansainvälisen markkinointiviestinnän hallinta
- Markkinoinnin väitöskirja
- Markkinointitutkimus
- Kuluttajakäyttäytyminen
- Digitaalinen markkinointi
- Markkinoinnin periaatteet
- Kansainvälinen markkinoinnin etiikka
- Markkinoinnin nykytrendit
Valinnaiset moduulit
- Asiakassuhteiden hallinta
- Markkinointi-analyysi
- Teollisuuden markkinointi
Uramahdollisuudet
Graduate kohteet
Kurssista valmistuneet ovat toimineet erilaisissa tehtävissä, mukaan lukien:
- markkinointipäällikkö
- markkinointi- ja suunnittelupäällikkö
- digitaalinen tilivastaava
- apulaisbrändipäällikkö
- tutkimus- ja näkemysneuvojana
- PR-vastaava
- viestintäasiantuntija
- HR-osaston johtaja
- markkinatutkija
- kanavan kehityspäällikkö
- avainasiakaspäällikkö
Työpaikat
Tämä kurssi valmistaa sinut monenlaisiin työtehtäviin työnantajien parissa, kuten:
- Royal Bank of Scotland
- Coca-Cola HBC
- Grolschin panimo
- Nigel Wrightin konsultointi
- Johnson & Johnson
- Mitsubishi Motors Corporation
- Dongfeng Nissan