MA digitaalisen median suunnittelussa oppimiseksi
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
New York, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 1 795 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Luku luku / opintopiste 2019-20 lukuvuonna
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Suunnittele tulevaisuuden media ja tekniikka
Yhdessä vakiintuneiden ja syntyvien digitaalisten medioiden kanssa voit suunnitella rikkaita teknologiapohjaisia, multimedian oppimisympäristöjä, ymmärtää ja arvioida niiden käyttöä erilaisissa koulutusympäristöissä ja tehdä tutkimusta siitä, kuinka ihmiset oppivat tekniikan avulla. Digitaalisen median suunnittelun oppimiseen (DMDL) -studiopohjaista opetussuunnitelmaa täydentää erinomainen harjoitteluohjelma, jonka isäntäsivustot ovat kaikilla koulutustekniikan ja median aloilla.
Toisin kuin ohjelmat, jotka keskittyvät olemassa olevan tekniikan soveltamiseen muodollisiin kouluihin (kuten kuinka käyttää PowerPointia luentojen täydentämiseen), suunnittelet tulevaisuuden mediaa ja tekniikkaa kaikenlaisille oppimisympäristöille ja tutkit miten ihmiset oppivat tekniikan avulla.
Ohjelman edut kansainvälisille opiskelijoille
Jos olet kansainvälinen opiskelija, saatat pystyä työskentelemään Yhdysvalloissa valmistumisen jälkeen pitkään. Suurin osa F-1-viisumeilla opiskelevista opiskelijoista voi saada 12 kuukauden valinnaisen käytännön koulutuksen (OPT) opiskelupaikan yliopiston ulkopuolella. Ohjelman F-1-opiskelijat voivat myös saada STEM (luonnontieteiden, tekniikan, tekniikan tai matematiikan) OPT-laajennuksen, jonka avulla voit pidentää Yhdysvaltojen aikaa tutkinnon suorittamiseen liittyvän työkokemuksen suorittamiseksi yhteensä 36 kuukauden ajan tai 3 vuotta.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Muoto: Kokopäiväinen/osa-aikainen
Laajuus: 36
Painopistealue
1. Learning Analytics ja Educational Data Science (LADS) -erikoistuminen
Opit suunnittelemaan ja luomaan tietoa ja päätöksenteon työkaluja koulutusympäristöihin, jotka perustuvat datatieteeseen, koneoppimiseen ja tekoälyyn.
2. Online -oppimisen suunnittelu (OLE)
Tällä erittäin relevantilla erikoistumisalueella opit oppimisen ja vuorovaikutteisuuden suorittamisen erityisistä haasteista ja mahdollisuuksista etänä. Käytät oppimistieteiden viimeisimpien tulosten pohjalta suunnittelemaan kiinnostavia verkkokokemuksia K -12 -luokkaan, korkea -asteen koulutukseen ja aikuisten oppimisympäristöihin.
3 . Pelit oppimiseen (G4L) keskittyminen
Luot, käytät ja arvioit digitaalisia pelejä käytettäväksi oppimisympäristöissä, sekä muodollisissa että epävirallisissa.
4. Kuinka luoda, käyttää ja arvioida oppimiseen tarkoitettua mediaa ja tekniikkaa erilaisissa yhteyksissä - K – 12 -kouluissa, yliopistoissa, työpaikoilla, museoissa, järjestöissä ja kansainvälisessä kehityksessä.
5. Kuinka analysoida kriittisesti historiallista kehitystä, teoreettisia muutoksia ja laajoja suuntauksia käytännössä koulutusteknologian alalla keskittyen erityisesti haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita media- ja tekniikkamaisemien muutokset ja koulutustrendit tarjoavat.
6. Taidot tuottaa prototyyppejä, tukea suunnitteluajattelua ja opetussuunnitteluprosesseja sekä tuottaa mediaa perinteisessä ja kehittyvässä mediassa.
7. Kuinka soveltaa suunnittelun ja käytännön periaatteita, joilla on suurin lupaus rikastuttaa oppimiskokemuksia kaikilla oppimisympäristöillä- epävirallisesta viralliseen oppimiseen sekä kasvotusten ja verkko-oppimiseen.
Miten opit
Core Kurssit ja valinnaiset
Opiskelet mediasuunnittelun periaatteita ja teoreettisia näkökulmia kognitiivisista tieteistä, oppimistieteistä, oppimisen kehitysmalleista, rakentamis- ja rakennustieteellisistä oppimisfilosofioista sekä sosiaalisen oppimisen teorioita. Samanaikaisesti projektipohjainen opetussuunnitelmasi valmistelee sinua suunnittelemaan rikkaita teknologiapohjaisia, multimediaoppimisympäristöjä ja ymmärtämään ja arvioimaan niiden käyttöä laaja-alaisissa koulutusympäristöissä.
Ohjelma altistaa sinut tietokonepohjaisten, multimediasimulaatioiden ja pelien suunnittelulle oppimista varten, dramaattisia ja dokumenttikerroksia, mediaa, joka tukee puolustamista ja edistää sosiaalista oikeudenmukaisuutta, sosiaalisen median koulutuspotentiaalia, opetusdatan louhintaa, oppimisanalytiikkaa ja koulutussovelluksia media ja teknologia kansainväliseen kehitykseen.
Joustava tutkimus
Opetussuunnitelma tarjoaa joustavuutta luomalla opiskeluohjelma, jonka sinä ja neuvonantajasi voit räätälöidä sopimaan ammatillisiin tavoitteisiisi ja kiinnostuksen kohteisiisi. Voit valita opiskella kokopäiväisesti tai osa-aikaisesti
Kenttätyöt ja harjoittelu
DMDL-ohjelman harjoittelijat saavat ammatillisen kenttäkokemuksen valituilla ura-alueilla. Opiskelijoilla on mahdollisuus tutkia erilaisia mahdollisuuksia ammatissa New Yorkin pääkaupunkiseudulla. He oppivat valvotulla osallistumisella oppimistekniikkaan, ohjaussuunnitteluun ja -tuotantoon, tuotesuunnitteluun ja -kehitykseen sekä moniin muihin ammatillisiin tehtäviin ja käytäntöihin.
Opinnäytetyö Capstone Project
Opinnäytetyön huippukivihanke on huipentumaprojekti, jossa integroit ja sovellat aiemman akateemisen työn, harjoittelun ja muiden kokemusten ja etujen kautta oppimaasi - tiedekunnan valvonnassa. Nämä projektit voivat olla "uusia" verrattuna aikaisempien kurssien työhön; tai ne voivat olla projekteja, jotka on aloitettu edellisellä kurssilla ja joita laajennetaan ja parannetaan merkittävästi opinnäytetyön huippukivelle.
Rankingit
#47 300 yliopistosta maailmanlaajuisesti koulutukselle, QS World University Rankings
Ohjelman tulos
Kurssitöiden, harjoittelujen ja opinnäytetyöprojektisi kautta olet valmis:
- Luo, käytä ja arvioi oppimisvälineitä ja -teknologiaa erilaisissa yhteyksissä - K – 12 -kouluissa, yliopistoissa, työpaikoilla, museoissa, järjestöissä ja kansainvälisessä kehityksessä.
- Analysoi kriittisesti historiallista kehitystä, teoreettisia muutoksia ja laajoja suuntauksia käytännössä koulutusteknologian alalla keskittyen erityisesti haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita media- ja teknologiamaisemien muutokset ja koulutustrendit tarjoavat.
- Tuottaa prototyyppejä ja mediaa sekä tukea suunnitteluajattelua ja opetussuunnittelua.
- Käytä suunnittelun ja käytännön periaatteita, joilla on suurin lupaus rikastuttaa oppimiskokemuksia eri oppimisympäristöissä-epävirallisesta viralliseen oppimiseen sekä kasvotusten ja verkko-oppimiseen.
Uramahdollisuudet
Sinulla on taitoja ja tietoa laajalle uralle, mukaan lukien:
- Suunnittelija tai tuottaja koulutusohjelmistoyrityksissä, jotka suunnittelevat ja tuottavat teknologiapohjaista oppimista.
- Kaikilla tasoilla toimivien koulujen ja koulupiirien konsultti, akateemisena teknologiakoordinaattorina tai ammatillisen kehityksen asiantuntijana tekniikan integroinnissa opetussuunnitelmiin ja ohjaukseen.
- Tiedekunnan jäsen tai muu johtotehtävä korkeakoulussa/yliopistossa esimerkiksi opetussuunnittelussa ja -tekniikassa, tiedekunnan opetus- ja oppimistukipalveluissa, akateemisessa innovaatiossa tai verkko-/verkko-opintojaksojen kehittämisessä.
- Johtaja tai ohjaussuunnittelija oppimis- ja kehitysosastoilla yritysympäristössä.
- Interaktiivinen näyttelysuunnittelija tai verkkosivustojen kehittäjä kulttuurilaitoksille, kuten kuvataiteen ja lasten museoille, tiedekeskuksille ja museoille sekä historiallisille ja kansainvälisille yhteisöille.
- Suunnittelija tai tuottaja mediatuotantoyrityksessä tai -organisaatiossa, suunnittelemalla ja tuottamalla koulutusohjelmia, interaktiivisia digitaalisia pelejä, simulaatioita ja narratiivista fiktiota
- Tuottaja tai koulutustekniikan johtaja kustantamoyrityksessä, joka tuottaa yhä enemmän medioita jokaisessa oppiaineessa oppikirjojen seuralaisina tai korvikkeina jokaisella luokalla.
Ohjelman edut kansainvälisille opiskelijoille
Jos olet kansainvälinen opiskelija, saatat pystyä työskentelemään Yhdysvalloissa valmistumisen jälkeen pitkään. Suurin osa F-1-viisumeilla opiskelevista opiskelijoista on oikeutettuja 12 kuukauden optiokurssiin (OPT) työpaikan ulkopuolella. Tämän ohjelman F-1-opiskelijat voivat myös saada STEM (luonnontieteiden, tekniikan, tekniikan tai matematiikan) OPT-pidennyksen, jolloin voit pidentää aikaa Yhdysvalloissa harjoittaaksesi tutkintoon liittyvää työkokemusta yhteensä 36 kuukaudella tai 3 vuotta.
Opiskelijoiden suosittelut
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Interaktiivisen median käytäntö MA
- London, Yhdistynyt kuningaskunta
- Online
Viestintätieteen maisteri: Digitaalinen media ja yhteiskunta (Leuven)
- Leuven, Belgia
Yhteiskuntatieteiden maisteri kestävästä digitaalisesta elämästä, kestävistä yhteiskunnista ja digitalisaatiosta
- Tampere, Suomi