
Headington, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
1 jopa 2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Hospitality-, tapahtuma- ja matkailuhallinnon avulla saat johdannon keskeisiin käsitteisiin, kuten:
- kuluttajakäyttäytymisen psykologia
- kuinka luoda markkinointisuunnitelma
- vieraanvaraisuustoiminta
- strateginen taloushallinto.
Sinun ei tarvitse olla opiskellut hotelli-, tapahtuma- tai matkailualan johtamista, eikä aikaisempaa työkokemusta vaadita.
Ainutlaatuinen Bacchus-mentoriohjelmamme antaa sinulle henkilökohtaista tukea vanhemmalta ammattilaiselta. He auttavat kehittämään ammattitaitoasi ja neuvovat sinua tulevassa urassasi. Sinulla on myös mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa ammattilaisten, työnantajien ja alumnien kanssa. Tämä tarkoittaa, että voit kehittää verkostoitumistaitojasi ja saada hyödyllisiä, globaaleja kontakteja tulevaisuutta varten.
Jos haet sandwich-moodiin, suoritat yhden vuoden palkallisen työharjoittelun kurssin opetettavan osan suorittamisen jälkeen. Saat täyden tuen paikan löytämisessä ja sinua valvotaan koko ajan.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Oppiminen ja arviointi
Opiskelet pakollisia moduuleja, joiden avulla voit kehittää syvempää ymmärrystä kansainvälisen vieraanvaraisuuden, tapahtumien ja matkailun hallinnan monimutkaisuudesta.
Opit alansa tunnustetuilta asiantuntijoilta - niiltä, jotka kirjoittavat oppimistasi tukevia kirjoja. Olet myös yhteydessä alan asiantuntijoihin tapahtumavalikoimamme ja kansainvälisen vierailevan puhujaohjelman kautta.
Opiskelijamme ja henkilökuntamme tulevat kaikkialta maailmasta. Tämä antaa sinulle monikulttuurisen oppimis- ja sosiaalisen ympäristön Oxfordissa, joka on yksi maailman suurimmista opiskelijakaupungeista. Ja se valmistaa sinua työskentelemään kulttuurisesti monimuotoisella alalla.
Opintokokonaisuudet
Pakolliset moduulit
- Matkailun, vieraanvaraisuuden ja tapahtumien synteesi
Sinulle annetaan yleiskatsaus matkailu-, tapahtuma- ja vieraanvaraisuusalan kontekstista, kehyksistä, käsitteistä, teorioista ja kysymyksistä. Opit analysoimaan ja arvioimaan monimutkaisia matkailu-, tapahtuma- ja vieraanvaraisuustilanteita. - Matkailun kuluttajakäyttäytyminen ja markkinointi
Tutkit teoreettisia viitekehyksiä, jotka tukevat kulutuskysynnän malleja. Tehokas ja luova markkinointi perustuu vankkaan analyysiin, ja se on merkityksellinen koko vieraanvaraisuus-, tapahtuma- ja matkailualalle. Sinulle opetetaan valtavirran markkinoinnista, matkailumarkkinoinnista ja yhteiskuntatieteistä ammennettuja malleja ja käsitteitä, jotta saat kokonaisvaltaisen käsityksen matkailijoiden kuluttajakäyttäytymisestä ja matkailun päätöksentekoprosessista. - Hotelli- ja ravintola-alan toimintojen hallinta
- Sinut tutustutetaan vieraanvaraisuustoimintaan kansainvälisessä kontekstissa. Asiaankuuluvien johtamisperiaatteiden pohjalta kehität ymmärrystä talous-, henkilöstö- ja markkinointijohtamisen tietämyksestä yksikkötasolla, mikä tukee vieraanvaraisuuden, tapahtumien ja matkailuyritysten menestyksekästä johtamista. Osallistut tietokonepohjaiseen hotelliliiketoiminnan simulointitehtävään.
- Strateginen taloushallinto
Keskityt taloudellisten tietojen käyttöön johdon päätöksenteossa kansainvälisillä hotelli-, tapahtuma- ja matkailualoilla. Tutkit keskeisiä taloudellisia kysymyksiä, jotka vaikuttavat johdon päätöksentekoon voiton suunnittelussa ja omaisuuden hallinnassa. Tutkit hotellien, tapahtumien ja matkailuyritysten johtamiseen vaikuttavan nykyisen kehityksen taloudellisia vaikutuksia. - Tutkimusmenetelmät
Sinulle esitellään lähestymistapoja, menetelmiä ja resursseja, jotka ovat käytettävissä tutkimuskykysi parantamiseksi. Suunnittelet tutkimusprojektiin menetelmän, joka auttaa sinua ymmärtämään, miten väitöskirjan tai asiakasprojektin kirjoittamisessa tarvittavaa dataa kerätään ja analysoidaan. - Mentorointi ja johtajuuden kehittäminen
Kehität syvällistä ymmärrystä johtamisen teoriasta ja käytännöstä. Ymmärryksesi johtamisteoriasta kehittyy osallistumalla nykyaikaisiin keskusteluihin johtajuudesta vieraanvaraisuus-, tapahtuma- ja matkailualalla keskittyen erityisesti eettiseen johtajuuteen. Kehität ammatillista osaamistasi ja ymmärrystäsi johtamiskäytännöistä osallistumalla koulun Bacchus-mentorointiohjelmaan. Tämä ohjelma antaa sinulle henkilökohtaista tukea kansainvälisen vieraanvaraisuuden, tapahtumien tai matkailualan mentorilta. - Valinnaiset moduulit
- Matkailun digitaaliset jakelustrategiat
Tämän moduulin päätavoitteena on antaa sinulle mahdollisuus arvioida kriittisesti sähköisten jakelujärjestelmien nykyistä ja tulevaa kehitystä. Tutkit globaalien jakelujärjestelmien ja sosiaalisen median vaikutuksia sekä kuluttajan että organisaation näkökulmasta. - Tapahtumia
Tässä moduulissa tutustut tapahtumien, ryhmien ja yksilöiden välisiin monimutkaisiin suhteisiin eri yhteiskuntatieteiden käsitteiden ja menetelmien pohjalta. Moduuli keskittyy kolmeen teemaan: 1) sosiaalisiin ja kulttuurisiin konteksteihin, joissa tapahtumat tapahtuvat; 2) eri sidosryhmät, jotka vaikuttavat tapahtumiin ja joihin ne vaikuttavat; ja 3) tapahtumien sosiaaliset, kulttuuriset, ympäristöön liittyvät, taloudelliset ja poliittiset vaikutukset valtioihin, alueisiin, organisaatioihin, ryhmiin ja yksilöihin. - Kulttuurienvälinen johtajuus
Tämän moduulin tarkoituksena on antaa sinulle mahdollisuus kehittää kulttuurienvälistä johtamis- ja johtamisosaamistasi kansainväliselle vieraanvaraisuus-, tapahtuma- ja matkailualalle. Opit hallitsemaan omaa kehitystäsi - osallistumaan kulttuurienväliseen kokemukselliseen toimintaan, pohtimaan näitä toimintoja, kehittämään teoreettista ymmärrystä ja suunnittelemaan tulevia toimia alan johtajana. - Tulojen hallinta
Tämä moduuli tutustuttaa sinut tulojen hallinnan keskeisiin käsitteisiin, kuten kapasiteetin hallintaan, dynaamiseen hinnoitteluun ja luovaan tuotekehitykseen. Jotta voisit täysin ymmärtää, miten tulojen hallintaa voidaan soveltaa vieraanvaraisuus- ja matkailuyrityksissä, sinun on oltava tietoinen tekijöistä, jotka vaikuttavat asiakkaiden ostopäätöksiin, ja arvioitava hinnan, kustannusten, volyymin ja voiton välistä monimutkaista suhdetta. Myös muita valinnaisia aineita voi olla saatavilla. - Matkailun innovointi ja yrittäjyys
Matkailu Innovointi ja yrittäjyys ovat olennaisen tärkeitä kehitettäessä matkailutuotteita ja -palveluja, jotka edistävät kestäviä paikallisia, alueellisia ja kansallisia kehitysstrategioita. Tarkastelette innovointiprosessia, mukaan lukien matkailun keskeisten sidosryhmien, kuten hallituksen, yksityisen sektorin, kansalaisjärjestöjen ja paikallisyhteisöjen, rooli.
Sijoittelu
- Sandwich-tila / sijoittelu
Jos päätät ottaa voileipätilan, kokopäiväisen opetetun opiskeluvuotesi jälkeen seuraa yksi vuosi kokopäiväistä, valvottua työkokemusta. Valvotussa työkokemuksessa vietetty aika maksetaan ja kuluu sopivan kansainvälisen hotelli- ja matkailualan työnantajan kanssa. Toteutat yritykselle arvioidun projektin osana harjoittelua koskevia akateemisia opintojasi. Saat täyden tuen harjoittelupaikan löytämisessä.
Lopullinen projekti - valitse yksi
- Tutkielma
Tämä on sinulle mahdollisuus tutkia aihetta perusteellisesti useista näkökulmista, työskennellä itsenäisesti ja asiantuntijaohjaajan valvonnassa. Valitset vieraanvaraisuuden, tapahtumien tai matkailun hallinnan aiheen, jota haluat opiskella. Väitöskirjan kirjoittaminen kehittää kykyäsi tarkastella kriittisesti kirjallisuutta, tunnistaa nykyisen tiedon aukkoja ja harjoitella asiaankuuluvia tutkimustaitoja aineiston keräämisen, analysoinnin, tulkinnan ja esittämisen helpottamiseksi. - Asiakkaan projekti
Sinulla on mahdollisuus yhdistää teoria käytäntöön analysoimalla todellista organisatorista kysymystä. Kun olet tunnistanut projektin (sekä asiakasyrityksen että moduulin johtajan hyväksynnällä), tutkit tiettyä asiaa, jota voidaan tukea asiaankuuluvan kirjallisuuden kautta ja tekemällä ensisijaista tutkimusta asiakkaan kanssa. Tämä moduuli ei ole harjoittelupaikka, vaan se voidaan suorittaa yhdessä tunnistamasi harjoittelun kanssa, johon osallistut. Kyseinen "ongelma" voi olla asiakasorganisaation nykyinen johtamisongelma tai liittyä tuleviin strategisiin valintoihin. Asiakasprojekti tarjoaa sinulle merkittävän oppimis- ja henkilökohtaisen kehityskokemuksen.