MSc kansainvälisissä tapahtumienhallinnassa
Oxford Brookes University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Headington, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 16 200 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Iso-Britannian opiskelijat kokopäiväisesti: £10 400 | Kansainväliset/EU-opiskelijat kokopäiväisesti: 16 200 puntaa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc International Events Managementissamme saat työkokemusta ja olet vuorovaikutuksessa toimijoiden ja tutkijoiden kanssa.
Rakennat vahvan pohjan tapahtumajohtamiseen ja sovellat teoriaa käytäntöön osallistumalla käytännön tapahtumien hallintaan. Live-tapaustutkimukset ja todellisten tapahtumien suunnittelu ja toimitus antavat sinulle mahdollisuuden kokea innovatiivinen ja luova lähestymistapa oppimiseen.
Saat runsaasti tietoa mm.
- tapahtuman suunnittelu
- suunnittelu
- toimitus
- työskentely keskeisten sidosryhmien kanssa
- tapahtumamarkkinoinnin perusperiaatteet mukaan lukien digitaalinen markkinointi ja markkinointianalyysi
- liiketoiminnan rahoitus ja kirjanpito
- johtajuutta kansainvälisessä kontekstissa
- päätöksentekotaidot suunnitella markkinointisuunnitelmia ja viestintää.
Voit kehittää potentiaaliasi tulla alan johtajaksi työskentelemällä tutkijoidemme kanssa tutkiaksesi viimeaikaista tutkimusta ja alan haasteita.
Jos valitset sandwich-tilan, voit hakea vuoden palkallista ohjattua työkokemusta tapahtumamarkkinoinnin roolista.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Oppiminen ja arviointi
Opiskelet yhdeksän pakollista moduulia, mukaan lukien moduulin, joka auttaa kehittämään ammatillisia ja akateemisia taitojasi. Valitset väitöskirjan tai asiakasprojektin.
Kurssi kestää kaksi vuotta harjoittelun kanssa ja yhden vuoden ilman.
Opintokokonaisuudet
Pakolliset moduulit
- Ajankohtaiset kysymykset tapahtumien hallinnassa}
Tämä moduuli antaa sinulle kontekstin kansainvälisten tapahtumien alalle ja auttaa sinua ymmärtämään tapahtumateollisuuden laajuutta ja monimutkaisuutta sekä kansainväliseen tapahtumien hallintaan osallistuvien sidosryhmien valikoimaa. Analysoit kriittisesti erilaisia ajankohtaisia kysymyksiä, jotka liittyvät tapahtumien hallintaan kansainvälisellä näyttämöllä useissa ympäristöissä, mittakaavoissa, sektoreilla ja yhteiskunnissa. Keskeiset käsitteet, kuten tapahtumien vaikutusten arviointi; niiden kestävää toimintaa ja johtamista sekä tapahtumien rahoitukseen, sponsorointiin, henkilöstöhallintoon ja markkinointiin liittyviä avainkysymyksiä tarkastellaan syvemmin nykytutkimuksen ja keskustelujen linssien kautta. - Kansainvälisen tapahtumamarkkinoinnin periaatteet
Tämä moduuli tutustuttaa sinut markkinoinnin keskeisiin periaatteisiin, käsitteisiin ja työkaluihin kansainvälisten tapahtumien kontekstissa. Makro- ja mikroympäristöjen kriittistä arviointia ja niiden vaikutuksia tapahtumamarkkinointiin tutkitaan yhdessä ajankohtaisten kysymysten, kuten kestävyyden, vaikutusten kanssa tapahtumien markkinointipäätöksiin. Opiskelijat tutkivat tapahtuman sidosryhmien monimuotoisuutta ja käyttävät markkinointitekniikoita analysoidakseen kriittisesti näiden ryhmien vaikutusta strategisiin markkinointipäätöksiin, viime kädessä opiskelijat voivat tutkia ja kehittää strategisen tapahtumamarkkinointisuunnitelman. - Kestävän kehityksen tapahtuman kehittäminen
Tämä moduuli perustuu tapahtumien hallinnan globaaleihin alan standardeihin. Todellisen tapahtuman suunnittelun ja suunnittelun yhteydessä, joka järjestetään ja arvioidaan toisella lukukaudella, tämä moduuli esittelee kestävän projektin suorituskyvyn hallinnan periaatteet ja kehittää luovuuden taitoja, työskennellä asiakkaan kanssa, suunnitella, toteuttaa ja arvioida projekteja kolminkertaisen tuloksen - ympäristön, sosiaalisen ja taloudellisen. Opit käyttämään projektien, taloushallinnon ja suorituskyvyn hallinnan työkaluja, tunnistamaan, hallitsemaan ja vähentämään riskejä sekä käsittelemään muutoksen vaikutusta projektiin ja hallitsemaan suorituskykyä. - Kestävän tapahtuman toteuttaminen
Tämä moduuli valmistaa sinut live-tapahtumiin. Rakennat suunnittelusi varaan kestävän tapahtuman kehittämisessä ja tuot kansainvälisen tapahtumien hallinnan keskeiset periaatteet ja käsitteet tosielämän tapahtuman toimittamiseen. Painopisteenä on kehittää ymmärrystä tapahtuman strategian, päätösten ja tulosten sekä sen sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien välisistä yhteyksistä. Moduuli on jaettu kolmeen erilliseen vaiheeseen – teoreettiseen perustamiseen, osallistumiseen käytännön tapahtumien toteutukseen sekä tapahtuman reflektointiin ja arviointiin että yksilölliseen oppimiseen. Tapahtuman jälkeiset aktiviteetit, kuten palautteen kerääminen, arviointi ja perinnön huomioon ottaminen, tutkitaan myös opiskelijoiden arvioidessa omaa tapahtumaansa. - Ammatillinen ja akateeminen kehitys
Tämä ammatillisten ja akateemisten taitojen kehittämismoduuli auttaa sinua tulemaan elinikäiseksi oppijaksi ja parantaa työllistettävyyttäsi. Alkaen keskittymällä siihen, miten saavutat parhaan akateemisesti, kehität sitten taitojasi työllistymiseen ja urasuunnitteluun. Työskentelet itsensä kehittämissuunnitelman läpi ja otat johtoaseman omassa oppimisessasi ja kehityksessäsi. Sinua valmennetaan tunnistamaan, osallistumaan ja pohtimaan, miten voit hyötyä kehittämistoiminnasta yliopistossa ja sen ulkopuolella. - Tapahtumien ja markkinoinnin tutkimusmenetelmät
Tämä moduuli tarjoaa taidot, joiden avulla voit tehdä markkinointitutkimusta itsenäisesti. MSc-ohjelmiin osallistuvien opiskelijoiden odotetaan tekevän tehokasta tutkimusta, joka hyödyntää erilaisia toissijaisia ja ensisijaisia tietolähteitä kurssityön valmistelussa. Altistut erilaisille metodologisille kysymyksille, tiedonkeruutekniikoille ja opiskelutaidoille. Lisäksi tämä moduuli on suunnattu korkealaatuisen, tiukan ja järjestelmällisen liiketoiminnan ja johtamisen tutkimuksen valmisteluun ja onnistuneeseen loppuunsaattamiseen. - Liiketoiminnan rahoitus ja kirjanpito
Tämän moduulin tavoitteena on kehittää perusymmärrystä ja kriittistä arviointia yrityksen taloudellisista tiedoista käyttäjän näkökulmasta. Tähän sisältyvät sekä taloudelliset että hallinnolliset kirjanpitotiedot, jotka kattavat kolme aluetta: perusterminologia: tarkoitukset, käyttäjät, liiketoimintayksiköiden säännöt ja määräykset; taloudellinen kirjanpito: keskeiset tilinpäätökset julkaistut tilinpäätökset sekä analyysi ja tulkinta suhdelukujen avulla; johdon kirjanpito: kustannuslaskenta, budjetointi ja ennustaminen, budjetin hallinta ja hinnoittelu. - Johtajuus ja johtaminen: kansainvälinen näkökulma
Tämä kehittää kansainvälisiä johtamis- ja johtamistaitojasi ja tutustuttaa sinut keskeisiin johtamiskysymyksiin, joita tapaustutkimukset havainnollistavat. Se parantaa kulttuurienvälistä tietoisuuttasi ja tehokkuuttasi työskennellessäsi kansainvälisen järjestön kanssa. - Digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointistrategia
Digitaaliset teknologiat ovat muuttaneet markkinointia, ne tarjoavat uusia asiakasymmärryksen lähteitä, ne ovat muuttaneet dramaattisesti asiakaskäyttäytymistä, mahdollistaneet uusia liiketoimintamalleja ja vaikuttaneet siihen, miten organisaatiot ovat vuorovaikutuksessa asiakkaidensa ja keskeisten sidosryhmiensä kanssa. Tämän moduulin tavoitteena on ottaa strateginen näkökulma digitaaliseen ja sosiaalisen median ympäristöön. Se keskittyy kuluttajien, yritysten ja muiden organisaatioiden väliseen vuorovaikutukseen ja siihen, miten digitaalinen ajattelu voi auttaa tehokkaassa markkinoinnissa. Verkkopohjaista mediaa, mobiilialustoja, sosiaalista mediaa ja digitaalisia työkaluja tarkastellaan, harjoitellaan ja arvioidaan kriittisesti onnistuneen suorituskyvyn tunnistamiseksi ja nykyaikaisten digitaalisen markkinoinnin strategioiden luomiseksi.
Lopullinen projekti - valitse yksi
- Tutkielma
Tämä moduuli antaa sinulle mahdollisuuden tutkia ja kehittää asiantuntijuutta kiinnostavalla alueella. Sinua kannustetaan valitsemaan aiheita, jotka ovat arvokkaita tulevalla urallasi. Tämä on itseohjautuvaa toimintaa, joka ohjaa omaa tutkimusprojektiasi ohjaajan ohjauksessa ja neuvonnassa Markkinoinnin tutkimusmenetelmät -moduulissa kehitetyn ehdotuksen pohjalta. - Asiakkaan projekti
Sinulla on mahdollisuus yhdistää teoria käytäntöön analysoimalla todellista organisatorista kysymystä. Kun olet tunnistanut projektin (sekä asiakasyrityksen että moduulin johtajan hyväksynnällä), tutkit tiettyä asiaa, jota voidaan tukea asiaankuuluvan kirjallisuuden kautta ja tekemällä ensisijaista tutkimusta asiakkaan kanssa. Tämä moduuli ei ole harjoittelupaikka, vaan se voidaan suorittaa yhdessä tunnistamasi harjoittelun kanssa, johon osallistut. Kyseinen "ongelma" voi olla asiakasorganisaation nykyinen johtamisongelma tai liittyä tuleviin strategisiin valintoihin. Client-projekti tarjoaa sinulle merkittävän oppimis- ja henkilökohtaisen kehityskokemuksen.
Harjoittelu
- Tapahtumaharjoittelu (voileipätila)
Tämä moduuli on loistava tilaisuus saada vuoden valvottu palkallinen työkokemus Isossa-Britanniassa tai kansainvälisesti tapahtumien hallinnan roolissa. Tutkit markkinointihaastetta kaupallisessa tai voittoa tavoittelemattomassa organisaatiossa. Tässä moduulissa sovellat opintojaksolla oppimiasi käytännön käsitteitä. Kun työskentelet organisaatiossa, olet vastuussa suuren osan omasta oppimisestasi, mukaan lukien edistymisen seuranta ja kirjaaminen.
Tarjoamme paljon tukea, joka auttaa sinua löytämään palkallisen työkokemuksen ja luomaan yhteyksiä eri organisaatioihin. Harjoittelutiimillämme (WAVES) on tietokanta, joka tallentaa työharjoittelumahdollisuudet, ja he järjestävät lukuisia harjoittelumessuja, joissa voit tavata potentiaalisia työnantajia. Työharjoittelupaikan varmistaminen on sinun vastuullasi ja vaatii paljon vaivaa, mutta tämä antaa sinulle arvokasta kokemusta. Sinun on katettava omat elin- ja matkakustannuksesi koko tämän ajan.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Valmistuneet työskentelevät rooleissa kaikkialla maailmassa, mukaan lukien työpaikat:
- media
- digitaalinen
- Brändi- ja viestintätoimistot
Ja sisäiset markkinointi- ja tapahtumajohtotehtävät niinkin erilaisilla aloilla kuin:
- nopeasti liikkuvat kulutustavarat
- vähittäiskauppa
- vieraanvaraisuus
- matkustaa
- julkaisutoiminta
- valmistus
- konferenssit ja näyttelyt.
Nykyisiä työnantajia ovat:
- Johnson ja Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Sekä useita pieniä ja keskisuuria "digitaalisia" toimistoja.
Meillä on vahvat suhteet eri alojen yrityksiin. Nämä suhteet vaikuttavat ohjelman suunnitteluun ja toteutukseen ja tarjoavat mahdollisuuksia harjoitteluun ja työllistymiseen.