
Digitaalisen identiteetin suunnittelun maisteri
Portalegre, Portugali
KESTO
4 Semesters
KIELET
Portugalin kieli
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Oct 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 1 000 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämän maisteriohjelman tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus kehittää projekteja yritysten, organisaatioiden ja tuotteiden kuvan luomisessa ja identiteetin välittämisessä. Tuotemerkkien strategiat, konseptit ja keinot, jotka liittyvät eri toimijoiden välisiin suhteisiin, käyvät läpi nopeutetun muutosjakson, osittain digitaalisen median evoluution ja läsnäolon pakottaman.
Tässä mielessä tarkoituksena on kehittää osaamista, joka soveltuu tuotemerkkien nykyisiin identiteetti- ja viestintäprojekteihin, ja tarjota erikoistunutta koulutusta markkinoiden ja yhteiskunnan vaatimusten täyttämiseksi uudistuvan näkökulman mukaisesti yhdistämällä muotoilun, multimediaanimaation tuntemus , tuotemerkkien hallinta ja viestintä digitaalisissa verkoissa, ihmisten, organisaatioiden ja tuotteiden välinen vuorovaikutus, keskittyen erityisesti paikallisiin yrityksiin, joissa on runsaasti endogeenisiä tuotteita ja läheisiä suhteita.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
1. vuosi
1. lukukausi
- Visuaalisen identiteetin suunnittelu
- Liikesuunnittelukäytännöt
- Brändi-identiteettitutkimukset
- Digitaaliset alustat
2. lukukausi
- Brändiviestintä
- Digitaalinen animaatio
- Projektilaboratorio
- Tutkimus- ja projektimetodologiat
2. vuosi
Vuosittaiset
- Projekti - Harjoittelu
1. lukukausi
- Projektisuunnitelma - Harjoittelu
Ohjelman tulos
Kurssi johtaa ajankohtaiseen ymmärrykseen brändin imagon rakentamisesta ja identiteetin muodostumisesta sekä sen yhteyksistä kulttuurisiin faktoihin, nykyajan sosiaalisiin ja käyttäytymistrendeihin, mikä mahdollistaa käytännön interventioiden visuaalisen identiteetin suunnittelun, animaatioiden grafiikan suhteen. digitaaliseen mediaan ja brändikuvan hallintaan, mikä mahdollistaa brändäysprojektit ja visuaalisen identiteetin suunnittelun: brändin ominaisuuksien ja arvojen tunnistaminen, hallinta ja viestintä; luova työ brändiviestintään sopivien innovatiivisten skenaarioiden määrittelemiseksi; innovatiivisten ideoiden ja konseptien esittäminen; medialäsnäolon hallinta eri mittakaavoilla ja keinoilla perinteisestä digitaaliseen; identiteetin kommunikointiin liittyvien esineiden tuotanto, jonka tavoitteena on graafisten elementtien dynaaminen visuaalinen tutkiminen; oleellisten komponenttien syventäminen visuaaliseen kieleen sekä peruselementit multimediaanimaatioprojekteissa.
Ohjelman lukukausimaksu
Galleria
Uramahdollisuudet
Integroida luovia tiimejä suunnittelutoimistoihin sekä viestintä- ja mainostoimistoihin, jotka ovat omistautuneet brändäykseen;
Integroida viestintätoimistoja yrityksissä ja laitoksissa, jotka keskittyvät luomaan ja hallitsemaan dynaamista identiteettiä multimediasovelluksilla, online- ja offline-tilassa;
Kehitä identiteetti- ja digitaalisen viestinnän projekteja – mukaan lukien strategiset näkökohdat, johtaminen, ratkaisujen suunnittelu ja vastaava tuotanto.
Perustaa itsenäisiä viestintäsuunnittelu- ja multimediaanimaatiotoimistoja, joilla on taitoja kehittää identiteettiprojekteja.