Kansainvälinen mestari digitaalisessa markkinoinnissa ja liiketoiminnan muuttamisessa
Rome, Italia
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Apr 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 8 900
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Master in Digital Marketing and Business Transformation on tarkoitettu niille, jotka haluavat hankkia yleiset perustiedot yritysmaailmasta ja samalla hankkia erikoisosaamista referenssialan digitalisointijärjestelmien hallinnan ansiosta.
Rome Business School on jäsen Planeta Formación y Universidadesissa, kansainvälisessä verkostossa, jonka De Agostini ja Planeta perustivat vuonna 2003 ja joka ilmentää vahvaa sitoutumista sekä yrityksiltä, yliopistokoulutukselta että ammatillisesta ja elinikäisestä koulutuksesta.
Tämä mestari tarjoaa osallistujille:
- Vankka intensiivinen koulutus ja tietämys digitaalisesta liiketoiminnan muuttamisesta, digitaalisesta markkinointiviestinnästä ja työkaluista, kuten hakukoneoptimoija, hakukonemarkkinointi, markkinoinnin automaatio, verkko- ja monikanavainen sisällönjakelu, digitaalinen asiakashallinta, ennakoiva markkinointi jne. Osallistujat hankkivat käytännön ymmärryksen ja kävelevät heiltä pois. Digitaalisesta markkinoinnista ja kuinka se voi muuttaa heidän liiketoimintaansa ymmärtämällä digitaalisten kuluttajien käyttäytymistä analytiikan, asiakasnäkemyksen, kattavien strategioiden avulla asiakkaiden sitoutumisen optimoimiseksi ja tietojen avulla, jotka luovat toimia tehokkaan digitaalisen suorituskyvyn parantamiseksi.
- Kiinnostava ja vuorovaikutteinen didaktinen metodologia päivittää taitoja, jotka ovat tarpeen vastataksesi tehokkaasti nykyiseen markkinatilanteeseen ja ollaksesi muutoksen ajuri yrityksessäsi ja liiketoiminnassasi.
- Antaa kyvyn muuttaa olemassa olevat tekniikat ja nykyiset trendit ammatilliseksi kilpailueduksi.
Muokkaa ammatillista polkusi neljän pilarin kautta:
Todellinen yhteys yrityksiin
- Business Practice LAB
- Virtuaalikahvit toimitusjohtajan kanssa
- Capstone projekti
- Virtuaali- ja Look & Touch Company -vierailut
Maailmanlaajuinen
- Maailmanlaajuinen kokemus
- Kansainvälinen Bootcamp
- Kansainvälinen tiedekunta
- Luokkatovereita yli 150 maasta
- Maailmanlaajuinen verkosto
Ammattimainen vaikutus
- RBS4 Entrepreneurship
- Urapalvelut
- Yhtiön kokoukset
- Työ harjoittelu
- Johtamisohjelma
Korkeampi tarkoitus
- Kestävän kehityksen liiketoimintamallien luominen CRS-liiketoimintamalli Sosiaalisesti vastuullinen ajattelutapa
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Based on their personal profile, experience and proven motivation, the candidate may be awarded a scholarship to partially cover the participation fee. In fact, Rome Business School offers the most deserving candidates the opportunity to benefit from 7 different types of scholarships. These partial economic hedges can consist of 6 months of interest-free financing.
- Early Enrollment Incentive
- Lifelong Learning Scholarship
- Academic Excellence Scholarship
- Executive Women Scholarship
- Entrepreneurial Grant
- Better Managers for a Better World Scholarship
- Student Loan Assistance Grant
Competition for scholarships increases as the starting date approaches and funds are limited, so it is advisable to apply as soon as possible.
Opetussuunnitelma
Develop Managerial Digital Skills & Digital Business Vision
During the first module of the International Master in Digital Marketing and Business Transformation, students will learn notions of:
- Managerial Economics - This module aims to prepare students by providing them with the essentials of entrepreneurship and business planning
- Entrepreneurship and Business Planning - With this module, the managerial skills required to understand a Business Plan and its structure will be developed
- Business Strategy - Through this module, students will know how to understand the long-term direction and strategy of a company and will be able to identify the strategic business units of organizations
- Accounting & Budgeting - This module is aimed at students understanding the importance of financial management and control principles, with key indicators such as ROI, EBIT, and GAAP
- Project & Operations Management - With this module, students will be able to manage projects, examine data and information, and have a diagnostic approach to solving problems
- Marketing: Traditional and Digital - Students will learn the application of marketing principles in organizational decision-making
- Human Resource Management - This subject area focuses on strategic human resource issues such as workforce acquisition, development, motivation and retention
- Data Analytics for Managers - This course is designed to equip students with the basic knowledge needed to analyze and interpret large sets of data, to make effective business decisions and strategies
Toteuta digitaalisia liiketoimintastrategioita ja hallitse digitaalista markkinointia
During the second module, students will learn:
Digitaalinen muutos: Liiketoimintamallit ja järjestelmät digitaalisella aikakaudella
- Digitaalisuus ja uudet liiketoimintamallit
- Digitaalinen strategia: kuinka muuttaa yrityksesi digitaaliseksi
- Haasteita digitaalisten strategioiden käyttöönotossa
- Digitaalisten strategioiden menestystekijöiden tunnistaminen
- Ketterä digitaalisen strategian hallinta
- Dataanalytiikka digitaalisen muutoksen perustana
Digitaalinen organisaatio, automaatio ja tekniikka
- Digitaalisen organisaation ominaisuudet
- Digikypsyysmallit, digitaalisen kypsyyden arviointi
- Digitaalisesti muuttuneiden yritysten ominaisuudet
- Organisaation digitaalinen muutos
- Digitaalinen asiakaskokemus ja digitaalinen asiakkuuksien hallinta
- Katsotaanpa joitain tapauksia
Verkkooptimointi, digitaalinen markkinointi, viestintä ja työkalut
- Verkko- ja verkkokaupan optimointi (Google Analytics).
- Liidien luominen: Google Adwords, sosiaalinen media
- Markkinointi ja ohjelmallinen mainonta (valmistelut Google Ads -sertifiointiin)
- Hakukoneoptimointi (SEO).
- Monikanavainen markkinointi: sähköposti, mobiili, läheisyys
- Markkinointi ja puettavat tekniikat
- Katsotaanpa joitain tapauksia
Digitaalinen PR ja sisältöstrategia
- Sisällön luonti, brändätty sisältö ja viestintästrategia
- Sisältö- ja näyttömainonta
- Video ja visuaalinen tarinankerronta
- Vaikuttajamarkkinointi ja soveltava luovuus
Hallitse kehittyviä tekniikoita ja kehitä tulevaisuuteen perustuvaa ja innovatiivista ajattelutapaa
During the third module, students will explore:
Digitaalinen asiakashallinta: Data, Insights ja Analytics
- Digitaalinen asiakashallinta ja -käyttäytyminen
- Markkinatutkimus ja asiakasnäkemykset
- Tietoihin perustuva strategia
- Online-markkinoinnin oikeudelliset ongelmat: mainonta, tietosuoja, immateriaalioikeudet
- Kyberturvallisuus
Tekninen tulevaisuuden visio
- Liiketoiminnan tulevaisuus: Älykäs teknologia ja teollisuus 4.0
- Tekoäly, virtuaalitodellisuus ja IoT digitaalisessa markkinoinnissa
- Miksi Blockchain markkinoinnissa?
- sähköinen maine ja kriisinhallinta
- Liiketoiminnan etiikka ja yhteiskuntavastuu
Why Electives?
The goal of Rome Business School is to develop future managers, entrepreneurs, and professionals who are ready to capitalize on the benefits of digitalization, go global, and have a positive impact on society.
Electives are ideal tools for students to improve their employability by focusing on high-demand skills.
- Electives assist students in carving out a niche for themselves and becoming more competitive
- Electives expose students to courses they might not have encountered otherwise
- Electives provide a one-of-a-kind curriculum that fosters life and career skills
Elective courses are organized in 5 main areas of interest:
- Innovation & Growth
- Tech & Digitalization
- Industry Business Excellence
- International Business
- Global Electives with RBS School partners
Business in Action - Hands-on Lab
The Global Trends lab consists of 2 virtual sessions:
Session 1: How to Find Sources to identify global trends. Deep dive into the global world trends shaping the world of today – guest speakers from UN, UNIDO, and ILO. Examples of Global Trends:
- The Future of Work
- AI, Blockchain, and Technology
- The World in 2030 – Future Scenarios (UN, IMF, ECB)
Session 2: Understand the impact of global trends on businesses, and explore ways in which businesses can adapt and transform based on future trends and forward-thinking strategies.
Capstone Project
At the end of your educational experience, you will have the chance to prove your abilities by tackling a real business challenge. Use your talent to identify opportunities and create a truly innovative strategy.
Tackle a real company challenge. You can choose to be part of a small team and design a Marketing plan for a new business develop a strategy to increase online sales or create a loyalty offering for different generations.
You will be given two case studies from two real companies that will allow you to test your knowledge learnt during the master’s course.
Ohjelman tulos
Kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan transformaation maisterin tutkinnon tavoitteena on kouluttaa ammattilaisia, jotka ovat intohimoisia oppimaan, kuinka kehittyvät teknologiat voivat luoda innovatiivisia yrityksiä tai muuttaa olemassa olevia, yrityskulttuuria, asiakaskokemuksia ja suhteita vastaamaan muuttuvaa liiketoimintadynamiikkaa ja uusia markkinoiden vaatimuksia.
Lisäksi opiskelijoista tulee digitaalisia johtajia, jotka hyödyntävät digitaalista sujuvuuttaan uusien taitojen ja osaamisen kehittämiseksi.
Learning Outcomes
- Osoita vankkaa johtamisen ydinosaamista, mukaan lukien liiketoimintastrategia ja suunnittelu, projektien ja toiminnan hallinta sekä budjetin hallinta
- Navigoi mukavasti eri digitaalisten liiketoimintamallien välillä ja edistä liiketoimintansa digitalisaatiopäivitystä
- Optimoi omien kanavien digitaalinen suorituskyky ja suunnittele onnistuneita digitaalisen median kampanjoita ja sisältöstrategioita
- Hallitse digitaalisia oivalluksia ja analytiikkaa tehdäksesi tehokkaita datalähtöisiä päätöksiä
- Tee tehokasta yhteistyötä kollegoiden, kumppaneiden ja ulkoisten sidosryhmien kanssa maksimoidaksesi heidän toimiensa liiketoiminnallinen vaikutus – ja EKG-vaikutus
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Urapalvelutiimimme tukee sinua koko digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan muuttamisen maisterintutkinnon ajan. Yli 10 vuoden koulutuskokemuksella autamme nuoria kykyjä ja johtajia rakentamaan tulevaisuuttaan ohjaten heitä polkua, joka parhaiten vastaa heidän kykyjään, toiveitaan ja ammatillisia tavoitteitaan.
To give our students the best support in achieving their professional objectives, we’ve structured our Career Service into two core areas:
Occupational Pathways
Occupational Pathways auttaa sinua kehittämään tietoa, markkinanäkemyksiä ja työkaluja, joita tarvitset menestyäksesi tietyllä toimialalla. Hyödynnät arvokkaita yhteyksiä huippuyrityksiin ja rekrytoijiin.
Entrepreneurial Pathways
Suunnitteletko oman yrityksen perustamista tai haaveiletko tulevasi tuoreeksi ja innovatiiviseksi liikkeellepanevaksi voimaksi organisaatiossa? Annamme sinulle taitoja ja tietoja yrittäjätaitojen löytämiseen, testaamiseen ja parantamiseen, liikeidean kehittämiseen ja oman yrityksen perustamiseen.
Digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan muuttamisen maisteriohjelma sopii erityisesti niille, jotka haluavat edetä uralla seuraavissa tehtävissä:
- Markkinointi/liiketoiminnan kehitysjohtaja
- Digital Transformation Manager
- Digitaalisen liiketoiminnan johtaja
- Digital Business Analyst
- Marketing Manager
- Digital Marketing Manager
- Account Manager
- Media Planner
- Merkkisisällön asiantuntija
- Communication Specialist
- Ohjelmallinen asiantuntija
- Verkko- ja mediaanalyytikot
- Mediasuhteiden ja digitaalisen PR-asiantuntija
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.