
MSc Kansainvälinen markkinointi
Sheffield, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
GBP 17 725 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* kansainvälisille/EU-opiskelijoille tai 18 705 puntaa (työkokemuksen kera) | 10 310 puntaa Yhdistyneen kuningaskunnan opiskelijoille tai 11 810 puntaa (työkokemuksen kanssa)
Johdanto
Hanki ja kehittää kansainvälisen markkinoinnin asianmukaisiin ammatillisiin ja johtamistehtäviin liittyvää erityistietoa, ymmärrystä ja taitoja.
- Ymmärrät kansainvälisen markkinoinnin johtamisen ja sen soveltamisen alalla
- Hanki ammattimaisia markkinoinnin taitoja valmistautuaksesi tulevaan työpaikkaan
- Osoita kykyäsi ymmärtää markkinoiden muutoksia nopeasti muuttuvalla toimialalla
- Käytä tietosi kansainvälisten markkinointisuunnitelmien ja strategioiden kehittämiseen.
Kurssi on vakiintunut ja sillä on erinomainen maine tuottaa jatko-opiskelijoita, jotka voivat lisätä arvoa kansainvälisille yrityksille ja joilla on hyvät edellytykset menestyä nopeasti muuttuvassa markkinoinnin ja liiketoiminnan maailmassa.
Opetussuunnitelma
Kurssilla kehitetään kansainvälisen markkinoinnin ammatillisiin ja esimiestehtäviin liittyviä erityistietoja, ymmärrystä ja taitoja.
Saat perusteellisen käsityksen markkinoinnin teorioista ja niiden soveltamisesta todelliseen kontekstiin. Näitä ovat kansainvälinen markkinointistrategia, nykyaikainen viestinnän suunnittelu ja kuluttajakäyttäytyminen dynaamisissa ympäristöissä – painopisteenä digitaalisen markkinoinnin teoria ja sovellus.
Työskentelet kollegoidesi kanssa markkinointisimulaatioharjoituksessa ja kehität ammatillisia taitojasi tutoritiimin kanssa, jolla on runsaasti ammatillista markkinointia ja akateemista kokemusta.
Alan asiantuntijat ovat auttaneet kurssisi suunnittelussa – auttaen sinua valmistumaan työnantajien hakemilla taidoilla. Opetusstrategiamme perustuvat nykyajan akateemiseen tutkimukseen, jossa painotetaan voimakkaasti globaalien organisaatioiden kohtaamia käytännön haasteita.
Opit kautta:
- luentoja
- interaktiivisia seminaareja
- omistettu tutor tuki
- vierailevia luentoja
- digitaalisesti mahdollistava oppiminen ja simulaatiot
- ryhmä- ja yksilöesityksiä
- live-konsultointiprojekti
- pienryhmä- ja yksittäiset väitöskirjan ohjauskokoukset
Keskeiset teemat
Kansainvälisessä markkinoinnissa organisaatiot selviävät erilaisista ympäristöhaasteista monin eri tavoin. Opetussuunnitelman teemat ja oppimateriaalit edustavat siksi erilaisia skenaarioita ja näkökulmia. Opetus keskittyy ajankohtaisiin todellisiin globaaleihin ongelmiin, jotka vaikuttavat markkinoinnin päätöksentekoon.
Opit kansainvälistä kuluttajakäyttäytymistä ja lähestymistapoja kansainväliseen strategiseen markkinoinnin arviointiin, suunnitteluun ja päätöksentekoon – sekä nykyaikaiseen markkinointiviestinnän suunnitteluun.
Opit kansainvälisten markkinoiden muuttuvan luonteen ja sen vaikutuksen markkinoinnin suunnitteluun ja päätöksentekoon. Valmistamme sinut monimuotoisuuteen ja monimutkaisuuteen, joka liittyy maailmanlaajuisesti integroituun ja kansainvälisesti keskittyvään markkinointiympäristöön.
Saat tärkeitä taitoja markkinoinnin johtamisessa, ympäristöanalyysissä ja johtamisessa – opit esittämään tietoa ja arvioimaan asioita kriittisesti, kun työskentelet yhteistyössä ja ratkaiset ongelmia tiimeissä.
Soveltuva oppiminen
Mielestämme paras tapa oppia jotain on tehdä se todellisessa maailmassa. Tämä ohjaa kaikkea mitä teemme Sheffield Business Schoolissa. Kehität työllistettävyystaitojasi ja opit menestymään kansainvälisenä liiketoiminta- ja markkinointipäällikkönä.
Live-hankkeita
Kehität käytännön johtamistaitoja vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa. Yrityksen kanssa kommunikointi lisää yritystietoisuuttasi – mikä on erityinen etu kansainvälisille opiskelijoille yritystoimintaan osallistumisen kannalta – ja kehittää ryhmätyötaitoja.
Voit myös reflektoida itseäsi ja kehittää taitojasi, jotka tukevat tulevaa ammatillista kehitystäsi. Liiketoimintataidot – esim. ihmissuhteet, kulttuurienväliset valmiudet, ryhmätyöskentely ja esittely – täydentävät akateemisia taitoja, kuten tiedonkeruuta, analysointia, akateemista kirjoittamista ja tutkimusta.
Voit myös kehittää opinnäytetyössäsi, konsultoinnissasi tai soveltavassa projektissasi huomioitavia alueita, jotka voit linkittää urapyrkimyksiisi.
Retkiä
Saatat pystyä osallistumaan retkille Iso-Britannian yrityksiin – paikallisista pienistä ja keskisuurista yrityksistä monikansallisiin yrityksiin – antaen sinulle käsityksen työpaikoista, joissa saatat olla.
Verkottumismahdollisuudet
Keskeisissä moduuleissa käytetään vierailevia luennoitsijoita käytännön keskittymiseen, jakamalla tehokkaita näkemyksiä todellisten yritysten kohtaamista ongelmista. Aiemmat opiskelijat voivat toimittaa joitain näistä, jolloin saat käsityksen heidän matkastaan kohti työpaikkaa.
Voit osallistua urapäiviin, konsultointiprojekteihin ja vieraileville luennoille sekä mahdollisuus verkostoitua kurssin entisten opiskelijoiden kanssa.
Pääset jatkotutkintojen urakehityshankkeisiin johtamisohjelmista ja johtamistaitojen työpajoista CV:n kirjoittamiseen ja uranhallintatoimintoihin.
Kilpailut
Saatat pystyä osallistumaan kilpailuihin, joissa voit saada palkintoja vahvasta suorituksestasi kurssilla tai olla ehdolla inspiroivaksi opiskelijaksi.
Uramahdollisuudet
Tämä kurssi valmistaa sinut uraan monenlaisissa markkinointiin liittyvissä rooleissa, mukaan lukien:
- markkinoiden kehitystä
- markkinatutkimus
- markkinointiviestintä ja mainonta
- osto ja myynti
- markkinoinnin konsultointi
- digitaalinen markkinointi, brändi-, tuote- ja projektinhallinta
Tämän kurssin aiemmat valmistuneet ovat työskennelleet useissa yrityksissä Isossa-Britanniassa ja kansainvälisesti, mukaan lukien:
- Dunelm, Iso-Britannia
- Santander, Iso-Britannia
- Robert Bosch, SA
- Servisair, Swisscom AG
- Intlecom Systems Ltd
- Lumosa, Iso-Britannia
- FrieslandCampina, Vietnam
- NJ Group, Intia
- ViewSonic, Iso-Britannia
- Harouge Oil Operation, Libya