
MA in
Diplomi-insinööri digitaalisessa viestinnässä ja sosiaalisessa mediassa
The American College of Greece

Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Athens, Kreikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 3 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 9 900 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
* koko ohjelman hinta
Johdanto
Digitaalisen ja sosiaalisen median vallankumous on dramaattisesti muuttanut tapaamme kommunikoida, mainostaa, harjoittaa liiketoimintaa, pelata ja työskennellä.Olemme jo vuosia todistaneet siirtymistä analogisesta yhteiskunnasta digitaaliseen ja digitaalisen ja internet-median laajentumista kaikille elämämme osa-alueille.Alan nopean kasvun myötä digitaalisen median asiantuntijoille, digitaalisen viestinnän ja median osaajille on yhä enemmän kysyntää.
Digitaalisen viestinnän ja sosiaalisen median maisteri on suunniteltu vastaamaan tähän markkinoiden kasvavaan tarpeeseen.Se on erikoistunut jatko-ohjelma opiskelijoille, jotka haluavat suunnitella, suunnitella, toteuttaa ja arvioida digitaalisen viestinnän ja sosiaalisen median strategioita yksityisissä, julkisissa ja voittoa tavoittelemattomissa ympäristöissä.Huippuluokan ja monitieteisen opetussuunnitelman avulla tämä ohjelma auttaa sinua rakentamaan kaikki taidot menestyäksesi digitaalisessa ja sosiaalisen median ympäristössä.
- Kesto : Yksi vuosi (kokopäiväinen) tai enintään kolme vuotta (osa-aikainen).
- Kurssien määrä : 11 kurssia (33 Yhdysvaltain opintopistettä).
- Läsnäolo : Tunnit ovat maanantaista torstaihin klo 18.30-21.30.Pe
- Pääsypisteet : Uusia opiskelijoita otetaan vastaan syys-, talvi- ja kevätlukukauden alussa.
Ohjelman ainutlaatuiset ominaisuudet
- NECHE-akkreditointi
- Tieteidenvälinen ohjelma, joka perustuu viestintään ja tietotekniikasta ja markkinoinnista
- Vuosittainen koulutusmatka ulkomaille.Aikaisempia kohteita olivat Chicago, Kööpenhamina, Boston, San Francisco, Piilaakso ja New York
- Vahva soveltava fokus, jossa painotetaan strategista ajattelua ja digitaalisen kampanjan suunnittelutaitoja
- Sulautettu digitaalisen kampanjan simulointi ja Googlen analytiikan sertifiointi
Ihanteelliset opiskelijat
Digitaalisen viestinnän ja sosiaalisen median MA-tutkinto on tarkoitettu vastavalmistuneille kaikilta aloilta sekä työskenteleville ammattilaisille laajalta poikkileikkaukselta: kouluttajille, lakimiehille, yrittäjille, konsulteille ja yhteisön / kansalaisjärjestöjen johtajille. Ohjelmaan ovat tervetulleita myös viestinnän ammattilaiset, jotka haluavat parantaa koulutustaan ja uramahdollisuuksiaan. Tavoitteena on rekrytoida pätevä ja monipuolinen opiskelijaryhmä, joka varmistaa laadukkaan ja yhteistyöhön perustuvan oppimiskokemuksen kaikille ohjelmaan osallistuville.
Opetussuunnitelma
Pakolliset kurssit
- Sovellettu viestintäteoria
- Uuden median teoria ja tutkimus
- Sisältöstrategia
- Digitaalisen ja sosiaalisen median strategia
- Web-suunnittelu ja -kehitys
- Sovellettavat viestintätutkimusmenetelmät
- Kvantitatiivinen tutkimus viestinnässä
Valinnaiset kurssit (valitse 3 luettelosta)
- Digitaalinen ja sosiaalinen analytiikka
- Sosiaalisen median hallinta
- Digitaalisen median tuotanto
- Brändiviestintä
- UX – käyttäjäkokemus ja reagoiva suunnittelu
- Digitaalinen mainonta
Opiskelijat voivat valita yhden valittavan mistä tahansa muista jatko-viestintäohjelmista jatko-ohjelman koordinaattorin hyväksynnän jälkeen.
* Valinnaisia opintoja tarjotaan lukuvuoden aikana vuorotellen.
Capstone-projekti tai opinnäytetyö
Capstone-projekti digitaalisessa viestinnässä ja sosiaalisessa mediassa
tai
Diplomityö digitaalisesta viestinnästä
Ohjelman tulos
Ohjelma yhdistää perustavanlaatuisen viestinnän teorian sekä käytännön taidot sisällön luomiseen ja toimittamiseen digitaalisten ja sosiaalisten alustojen kautta.
Tämän ohjelman onnistuneen suorittamisen jälkeen osallistujien tulee kyetä:
- Osoita tietämystä ja ymmärrystä teoreettisista viitekehyksestä ja käytännön menetelmistä yleisön sitouttamiseen ja heidän kanssaan viestimiseen digitaalisen ja sosiaalisen median kautta.
- Arvioi Internetin ja sosiaalisen median kontekstia ja vaikutuksia verkkoyhteistyöhön, interaktiivisuuteen, tiedon jakamiseen, sähköiseen kaupankäyntiin ja verkostoitumiseen.
- Kehitä ja arvioi digitaalisen ja sosiaalisen median viestintästrategioiden tehokkuutta.
- Käytä asianmukaisia menetelmiä ja työkaluja digitaalisen sisällön luomiseen ja arvioimiseen.
- Valitse ja käytä nykyistä teknologiaa digitaalisissa viestintäkampanjoissa.
- Käytä asianmukaisia menetelmiä selkeiden tutkimussuunnitelmien kehittämiseen ja toteuttamiseen.
- Kommunikoi tehokkaasti ideoita ja argumentteja kirjallisissa/digitaalisissa muodoissa, suullisesti ja muodollisissa esityksissä.
Uramahdollisuudet
Tämän ohjelman valmistuneille, jotka jatkavat uraa viestintä- ja markkinointiosastoilla, sosiaalisessa mediassa ja mainostoimistoissa, sekä konsultoinnissa ja digitaalisissa start-up-yrityksissä eri aloilla (yksityinen, julkinen, voittoa tavoittelematon, pienyritys, palvelut, tai itsenäinen ammatinharjoittaja). Ohjeellisia ammatteja ovat sosiaalisen median/digitaalisen viestinnän johtaja, brändi-/digitaalimarkkinointipäällikkö, uuden median julkaisu, bloggaaja/sosiaalisen median tekstinkirjoittaja, mediasuhteiden edustaja, verkkoyhteisön sitouttamispäällikkö ja sosiaalisen median asiantuntija/konsultti.
Dereen jatko-opiskelijat saavat tukea Office of Career Services -toimistolta, joka auttaa heitä saamaan yhteyden 50 000 ACG:n alumniin ympäri maailmaa, laajentamaan ammatillista verkostoaan ja pääsemään erilaisiin työtehtäviin. Jatko-opiskelijamme ja alumnimme voivat myös hyötyä Alba Graduate Business School -palveluista, mukaan lukien uravalmennus, osallistuminen uratapahtumiin ja työpajoihin, osallistuminen Alban vuosittaiseen urafoorumiin, henkilökohtaiset uraneuvontaistunnot ja suorapostituslista työpaikkoja ja uraneuvoja.
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Ansio-apurahat
School of Graduate & Professional Education tarjoaa stipendejä, jotka kattavat osan lukukausimaksuista kaikille hakijoille, jotka ovat osoittaneet poikkeuksellista akateemista suorituskykyä perustutkinto-opinnoissaan.
Taloudellinen tuki
Perustamisestaan vuonna 1875 lähtien The American College of Greece (ACG) on tarjonnut apua opiskelijoille, jotka tarvitsevat apua koulutuskulujensa kattamisessa. Näin opiskelijat, joilla on osoitettu kyky ja lupaus saada laadukasta koulutusta taloudellisesta tilanteestaan riippumatta.
alennukset
Kaikilla ACG:n alumneilla on oikeus 10 %:n lukukausimaksualennukseen minkä tahansa muun mahdollisesti sovellettavan stipendin tai taloudellisen tukiohjelman lisäksi.
Yritysten alennusohjelmat ovat myös saatavilla kahdelle tai useammalle työntekijälle yhdestä organisaatiosta, jotka haluavat opiskella jatko-ohjelmissamme.