Mainontaviestinnän maisteri
The American College of Greece
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Athens, Kreikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 3 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 9 900
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Mainontaviestinnän MA on uusi, uraauurtava ohjelma Kreikassa, joka vastaa alan kasvavaan kysyntään koulutettujen mainonnan taiteen, tieteen ja käytännön ammattilaisten suhteen. Se on edistynyt opinto-ohjelma, joka yhdistää taidokkaasti ajantasaisen teoreettisen tiedon alan vaatimiin käytännön taitoihin. Ohjelma omaksuu 360 asteen kokonaisvaltaisen näkemyksen mainonnan teoriasta ja käytännöstä ja tasapainottaa ainutlaatuisesti sen luovaa ja strategista suunnittelua.
Opetussuunnitelmarakenne tarjoaa opiskelijoille monipuolisen mainonnan perustan ydinkurssien kautta, ja samalla se tarjoaa osallistujille joustavuuden räätälöidä ohjelma heidän yksilöllisten mieltymystensä, monipuolisen akateemisen taustan ja uratoiveiden mukaan valitsemalla valittavien kahden erikoistumisen luettelosta. alueet: mainontastrategia ja suunnittelu tai mainonnan luovuus.
- Kesto : Yksi vuosi (kokoaikaisesti) tai enintään kolme vuotta (osa-aikaisesti).
- Kurssien määrä : 11 kurssia (33 Yhdysvaltain opintopistettä).
- Läsnäolo : Tunnit ovat maanantaista torstaihin klo 18.30-21.30. Pe
- Pääsypisteet : Uusia opiskelijoita otetaan vastaan syys-, talvi- ja kevätlukukauden alussa.
Ohjelman ainutlaatuiset ominaisuudet
- NECHE-akkreditointi
- Innovatiivinen opetussuunnitelma, joka sisältää LEGO Serious Play workshop™
- Käytännöllinen harjoitus, mukaan lukien mainonta-aloitusleiri live-esittelyn kanssa
- Joustavuus mukauttaa urapolkua valittavien valintojen avulla: luova vs strateginen suunnittelu.
- Opi parhailta: kokeneilta tiedekunnilta, jotka yhdistävät akateemisen tutkimuksen, kurinalaisuuden ja käytännön asiantuntemuksen
- Harjoitteluvaihtoehto
Ihanteelliset opiskelijat
Mainontaviestinnän maisteri on tarkoitettu kaikilta aloilta valmistuneille sekä viestintäalan ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita aloittamaan tai edistämään uraansa mainonnassa joko toimiston, median tai asiakkaan näkökulmasta.
Opetussuunnitelma
Pakolliset kurssit
- Mainonnan teoriat
- Mainonta kontekstissa
- Kampanjan strategia ja suunnittelu
- Brändiviestintä
- Luovuus & Ideointi
- Mainonnan tutkimusmenetelmät
- Harjoittajan paketti
tai
- Harjoittelu mainonnassa
Valinnaiset kurssit* (valitse 3 luettelosta)
Keskittymisalue 1: Mainontastrategia ja suunnittelu
- Median suunnittelu
- Digitaalinen mainonta
- Tilinkäsittely
- Yksi vapaavalintainen aine muista viestintäohjelmista
Keskittymisalue 2: Luova mainonta
- Copywriting
- Taidesuunta
- Digitaalisen median tuotanto
- Brand Identity Design
Opiskelijat voivat valita yhden valittavan mistä tahansa muista jatko-viestintäohjelmista jatko-ohjelman koordinaattorin hyväksynnän jälkeen.
* Valinnaisia opintoja tarjotaan lukuvuoden aikana vuorotellen.
Capstone-projekti tai opinnäytetyö
Capstone-projekti mainonnassa
tai
Väitöskirja mainonnasta
tai
Portfolio mainonnassa
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman onnistuneen suorittamisen jälkeen osallistujien tulee kyetä:
- Selitä mainonnan teorioita ja käsitteitä sosiaalisesta, eettisestä ja teollisuuden näkökulmasta
- Kehitä mainoskampanjastrategioita ja -suunnitelmia soveltamalla asiaankuuluvia teorioita ja käsitteitä
- Käytä dataa ja tietoa mainosongelmien ratkaisemiseen ja ratkaisujen tuottamiseen
- Luo uusia oivalluksia, luovia konsepteja ja ideoita mainonnan teoriaa tai käytäntöä varten
- Suunnittele ja suorita asianmukaista mainontaan liittyvää tutkimusta
- Arvioi mainoskampanjoiden tehokkuutta
- Kommunikoi tehokkaasti suullisesti ja kirjallisesti
- Osoita tehokkaat asiakaspalvelutaidot
Uramahdollisuudet
Ohjelman valmistuneet voivat jatkaa uraa täyden palvelun mainostoimistoissa, jotka ovat erikoistuneet strategiseen suunnitteluun, tilien käsittelyyn tai luoviin rooleihin; he voivat myös löytää työpaikkoja media- ja luovatoimistoista tai ottaa mainontaan ja viestintään liittyviä tehtäviä suurten organisaatioiden viestintä-/markkinointiosastoilla. Työllistymisvaihtoehtoja ovat työpaikat brändäykseen ja suunnitteluun, tuotantoon, integroituun viestintään, mediaan ja viihteeseen erikoistuneissa yrityksissä.
Dereen jatko-opiskelijat saavat tukea Office of Career Services -toimistolta, joka auttaa heitä saamaan yhteyden 50 000 ACG:n alumniin ympäri maailmaa, laajentamaan ammatillista verkostoaan ja pääsemään erilaisiin työtehtäviin. Jatko-opiskelijamme ja alumnimme voivat myös hyötyä Alba Graduate Business School -palveluista, mukaan lukien uravalmennus, osallistuminen uratapahtumiin ja työpajoihin, osallistuminen Alban vuosittaiseen urafoorumiin, henkilökohtaiset uraneuvontaistunnot ja suorapostituslista työpaikkoja ja uraneuvoja.
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Ansio-apurahat
School of Graduate & Professional Education tarjoaa stipendejä, jotka kattavat osan lukukausimaksuista kaikille hakijoille, jotka ovat osoittaneet poikkeuksellista akateemista suorituskykyä perustutkinto-opinnoissaan.
Taloudellinen tuki
Perustamisestaan vuonna 1875 lähtien The American College of Greece (ACG) on tarjonnut apua opiskelijoille, jotka tarvitsevat apua koulutuskulujensa kattamisessa. Näin opiskelijat, joilla on osoitettu kyky ja lupaus saada laadukasta koulutusta taloudellisesta tilanteestaan riippumatta.
alennukset
Kaikilla ACG:n alumneilla on oikeus 10 %:n lukukausimaksualennukseen minkä tahansa muun mahdollisesti sovellettavan stipendin tai taloudellisen tukiohjelman lisäksi.
Yritysten alennusohjelmat ovat myös saatavilla kahdelle tai useammalle työntekijälle yhdestä organisaatiosta, jotka haluavat opiskella jatko-ohjelmissamme.