Opetussuunnitelman ja ohjauksen maisteri
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Washington, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 1 825 / per credit *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* per luotto. Lisämaksuja voidaan veloittaa
Johdanto
Oppimisen ja oppimisen parhaat käytännöt oppilaiden saavutusten lisäämiseksi sekä kouluissa että niiden ulkopuolella ovat jatkuvasti kehittymässä. Kansamme kouluissa käytetyt opetussuunnitelmat ja pedagogiset työkalut ovat perusta koulutuksen ja yhteiskunnan muutokselle.
Washington DC: ssä sijaitseva opetussuunnitelmien ja ohjeiden maisteriohjelma valmistelee opettajia ja muuta koulutushenkilöstöä lisääntyneelle vastuulle opetussuunnitelman ja ohjauksen suunnittelussa, toteutuksessa, tutkimuksessa ja arvioinnissa. Opiskelijoilla on mahdollisuus analysoida ja kritisoida nykyisiä standardeja ja vaikuttaa koulutuksen tulevaisuuteen K-16-ympäristöissä. Valinnaiset harjoittelujaksot antavat opiskelijoille välittömän kokemuksen paikallisissa kouluissa ja koulutusorganisaatioissa vaikuttaa organisaation ja sosiaalisiin muutoksiin. George Washingtonin yliopiston ohjelmassa ainutlaatuiset ohjelman opiskelijat yksilöivät ohjelmansa valitsemalla keskittymisen lukemiseen ja lukutaitoon, peruskoulutukseen tai keskiasteen koulutukseen.
Opetussuunnitelman ja ohjauksen maisteriohjelmaan (Interdisciplinary Studies: Literacy and Reading Education) ilmoittautuneet opiskelijat voivat saada valtion lisenssin lukutaitovalmentajana ja lukemisen asiantuntijana, mikä voi johtaa muihin johtotehtäviin koulu-, piiri- ja osavaltion tasolla.
Opetussuunnitelmaan ja ohjauksen maisteriohjelmaan (ala-asteen koulutus tai keskiasteen koulutuspitoisuudet) ilmoittautuneet opiskelijat voivat tehdä samanaikaisesti tutkintotodistuksen kansainvälisten koulutuksen näkökulmien sisällyttämisessä tai tutkintotodistuksen muiden kielten englannin puhujien opettamisessa (TESOL). Kursseja voidaan soveltaa maisterin tutkinnon ja todistusten ansaitsemiseen.
GSEHD-tutkinnon suorittaneilla on tiedot ja koulutus K-16-koulutuksen parantamiseksi paikallisissa, kansallisissa ja kansainvälisissä olosuhteissa. Ohjelman suorittajista on tullut koulutusorganisaatioiden johtajia, tutkimusasiantuntijoita, opetussuunnitelmien kehittäjiä, lukemisen ja matematiikan interventioiden johtajia, englannin kielen opettajia, lukemisen asiantuntijoita ja lukutaitoasiantuntijoita.
Miksi GW Master opetussuunnitelmassa ja ohjauksessa?
- Kätevä aikataulu: Kurssit järjestetään kerran viikossa myöhään iltapäivisin ja iltaisin (maanantaista torstaihin) työskentelevien ammattilaisten aikataulujen mukauttamiseksi ja työharjoittelua varten. Ohjelma mukautuu aikatauluusi ja tarpeisiisi joustavasti alkaessaan syksyn, kevään tai kesälukukauden.
- Paikkakunta: Ei ole parempaa paikkaa tutkia koulutusuudistusta kuin kansallisemme pääkaupungin sydämessä Washington DC: ssä. Koska ainutlaatuinen sijainti maan pääkaupungissa, tutkinnon suorittaneilla on mahdollisuus opiskella ja vaikuttaa politiikkaan, standardeihin ja koulutukseen. Sijaintimme tarjoaa myös opetussuunnitelmien ja ohjeiden piiriin kuuluville opiskelijoille pääsyn kaupunki- tai esikaupunkialueille; julkiset, tilaus- tai yksityiset koulut. Tämä antaa opiskelijoille mahdollisuuden tutkia, verrata ja verrata kouluja hyvin erilaisiin opiskelijaryhmiin, rakenteisiin ja väestöryhmiin. Opiskelijoilla on mahdollisuus harjoittaa harjoittelupaikkoja monissa näissä paikallisissa kouluissa ja koulutusorganisaatioissa.
- Opiskelu ulkomailla: Opetussuunnitelman ja opetusohjelman opiskelijoilla voi olla mahdollisuus osallistua lyhytaikaisiin ulkomaanmatkoihin opintopisteinä. Nämä mahdollisuudet antavat opiskelijoille mahdollisuuden jatkaa työtä tutkija-ammattilaisina altistamalla ja tutkimalla muita kansainvälisiä näkökulmia.
opetussuunnitelma
Seuraavat vaatimukset on täytettävä: vähintään 30 op-tuntia (pitoisuudesta riippuen) ja koulutuksen ja inhimillisen kehityksen maisterin tutkinnon suorittaminen.
Peruskurssit
(Kaikki keskittymät)
- EDUC 6114 Johdatus kvantitatiiviseen tutkimukseen
- CPED 6340 opettajajohtajuus koulutuksessa
- CPED 6608 Kehitys ja monimuotoisuus
Alkeisopetuksen keskittymisvaatimukset
- CPED 6305 Opetussuunnitelman perusteet
- CPED 6606 oppimisen ja kehittämisen teoriat
- CPED 6622 Lukemisen kehittämisen perusteet
- CPED 6225 Johdatus kansainvälisiin opetussuunnitelmiin
- EDUC 6615 Kansainvälistänyt Yhdysvaltain koulut
- 9 op valinnaisilla kursseilla. Valittavat valitaan neuvotellen ohjelmaneuvojan kanssa.
Tieteidenväliset opinnot: Lukutaito ja lukutaidon keskittymisvaatimukset:
- CPED 6223 Peruskoulun lukutaito: monitieteinen opetus ja oppiminen
- CPED 6289 Lukutaitokoulutuksen johtajien ja lukemisen asiantuntijoiden roolit
- CPED 6292 Practicum 2: Johtajuus monitieteisessä lukutaitoissa; Yhteistyö, suunnittelu ja viestintä
- CPED 6624 Perustiedot ja lukutaito- ja lukemiskasvatustutkimus
- CPED 6626 Lukudiagnostiikka, arviointi ja ratkaisut
- CPED 6628 Kirjallisuuden opettaminen ja oppiminen epävirallisissa oppimisympäristöissä
- CPED 6691 monitieteiset murrosikäiset lukutaidot
Keskiasteen koulutuksen keskittymisvaatimukset:
- CPED 6305Opetussuunnitelman teorian perusteet
- CPED 6239Practicum opetussuunnitelmassa ja ohjauksessa
- Loput 21 opintopistettä olisi valittava neuvotellen osaston neuvonantajan kanssa
Urakehitys
Äskettäin valmistuneista on tullut opettajien johtamisen kehittämisen johtajia Teach for America -yrityksessä, amerikkalaisten tutkimuslaitosten tutkijoiden, lukemisen ja matematiikan puuttumisen johtajien, englannin kielen johtavien kouluttajien ja lukemisen ja lukutaitojen asiantuntijoita.
Opiskelijaksi
- Ohjelmaan osallistuminen: Kesä, syksy
- Esitiedot: kandidaatin tutkinto
- Kampus: Pääkampus
Sovellusvaatimukset
- Online-sovellus
- Jatkaa
- Lauselma tarkoituksesta
- 2 suosituskirjeet
- Transcripts (epävirallinen)
- Hakemusmaksu
* Kansainvälisille hakijoille voi olla lisähakemusvaatimuksia