Keystone logo
University of Edinburgh Business School MSc markkinoinnissa
University of Edinburgh Business School

MSc markkinoinnissa

Edinburgh, Yhdistynyt kuningaskunta

1 up to 2 Semesters

Englanti

Täysaikainen

11 Jun 2025

15 Sep 2025

GBP 31 600 *

Kampuksella

* kotiopiskelijat; 25100 GBP - kansainväliset opiskelijat; EU -opiskelijat, jotka aloittavat tutkintonsa lukuvuonna 2021/22, ovat kansainvälisten maksujen mukaisia

Johdanto

MSc antaa sinulle syvällistä tietoa markkinoinnista sekä akateemisen että harjoittajan näkökulmasta, jolloin voit vastata markkinoinnin haasteisiin kriittisesti ja luovasti. Ohjelma on suunniteltu auttamaan yleisen liiketoiminnan tai johtamiseen liittyvien alojen edustajia kehittymään innovatiivisiksi markkinoinnin ammattilaisiksi, jotka voivat ohjata strategisia päätöksiä menestyvien tuotteiden ja palveluiden luomisessa.

Opetus ja oppiminen 2021–22

Syyskuussa 2021 alkavalle lukuvuodelle aiomme tällä hetkellä tarjota yhdistelmän henkilökohtaista ja digitaalista opetusta. Opetusmallimme riippuu tuolloin voimassa olevista Covid-19-rajoituksista, mutta suunnittelemme sen perusteella, että kaikki opiskelijat ovat kanssamme Edinburghissa.

Sisäänpääsyvaatimukset

Pääsy MSc in Marketing on erittäin kilpailukykyinen. Voit lisätä onnistuneen hakemuksen mahdollisuuksia ylittämällä ohjelman vähimmäisvaatimukset.

Akateemiset vaatimukset

Tarvitset Yhdistyneen kuningaskunnan ensimmäisen luokan tai 2: 1 arvosanan jossakin alla olevista aiheista tai vastaavan ulkomaisen tutkinnon.

  • Yleensä vaaditaan perustutkinto liiketoimintaan tai johtamiseen liittyvästä aiheesta. Tämä ohjelma ei ole tarkoitettu niille, joilla on perustutkinto erityisesti markkinoinnista. Jos teet niin, suosittelemme sen sijaan Masters by Researchia
  • Hakijoita, joilla on tutkinto yhteiskuntatieteistä, viestinnästä, suhdetoiminnasta ja mediasta tai taiteeseen liittyvistä aloista, otetaan myös huomioon
  • Ne, joilla on erittäin hyvä arvosano muilla kurinpitoalueilla, otetaan huomioon edellyttäen, että he ovat opiskelleet tutkinnon jonkin verran markkinointiin liittyvää sisältöä
  • Hakemuksia kypsiltä opiskelijoilta, joilla on merkittävä markkinoinnin johtamiskokemus tai hyväksyttävä ammatillinen pätevyys, käsitellään yksilöllisesti

Hakemuksesi tukeminen

  • Vastaavaa työkokemusta ei vaadita, mutta se voi lisätä hyväksymismahdollisuuksiasi.
  • Etusija annetaan niille, joiden arvosanat ylittävät vähimmäisvaatimukset, koska kilpailu tämän ohjelman paikoista on voimakasta.

Englannin kielen vaatimukset

Sinun on osoitettava englannin kielen taitosi tasolla, jonka avulla voit menestyä opinnoissa kansallisuudestasi tai asuinmaastasi riippumatta.

Hyväksymme seuraavat englanninkieliset tutkinnot määritetyillä tasoilla:

IELTS (International English Language Testing System): 7,0 (vähintään 6,0 kussakin osassa)

  • TOEFL (Test of English as a Foreign Language) iBT (mukaan lukien Special Home Edition): yhteensä 100 (vähintään 20 jokaisessa osassa)
  • CAE ja CPE: yhteensä 185 (vähintään 169 kussakin moduulissa)
  • Trinity ISE (Integrated Skills in English): ISE III, jossa on kaikki neljä osaa
  • LanguageCert International ESOL: C1 Expert - Pass kokonaisuudessaan jokaisessa osassa

Tutkimuksen yleiskatsaus

MSc in Marketing antaa sinulle teoreettisen käsityksen kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointitutkimusmenetelmistä ja markkinoinnin johtamisesta sekä taidosta ja luovuudesta soveltaa tätä tietoa todellisissa markkinointitilanteissa.

Ohjelman rakenne

Ohjelma kestää yhden lukuvuoden syyskuun puolivälistä elokuuhun. Ohjelman alussa opiskelet pakollisia kursseja, jotka suoritetaan ensimmäisen lukukauden aikana. Nämä ovat perusta, jolle koko MSc on rakennettu, ja varmistavat yhteisen tietopohjan eri alueilla.

Jotta saat käsityksen ohjelman rakenteesta ja kursseista, alla olevat tiedot sisältävät tämän ohjelman rakenteen ja kurssit vuosina 2021/22.

Lukukausi 1. syyskuu – joulukuu

Pakolliset kurssit

  • Kuluttajakäyttäytyminen
  • Markkinointipäätöksen analyysi
  • Markkinointitutkimus
  • Markkinoinnin johtamisen periaatteet

Lukukausi 2. Tammi – toukokuu

Pakollinen kurssi

  • Markkinointisovellukset

Vaihtoehtoiset kurssit

Valitse 3

  • Kansainvälinen markkinointistrategia
  • Markkinointiviestintä
  • Markkinointi digitaalisessa maailmassa
  • Palvelujen markkinointi
  • Brändien ymmärtäminen

Kesä. Kesä -elokuu

  • Väitöskirja

Oppimistulokset

Ohjelman, joka on suunnattu yleiseen liiketoimintaan tai johtamiseen liittyvästä kurinalaisuudesta valmistuneille, tavoitteena on tuottaa kriittisiä, heijastavia markkinoijia ja korostaa teorian ja käytännön integrointia työnantajien edellyttämiin taitoihin ja tietoihin.

Tieto ja ymmärrys

Ohjelman loppuun mennessä opiskelijat voivat:

  • Arvioi kriittisesti markkinoinnin tärkeimmät analyyttiset kehykset ja työkalut
  • Käytä markkinoinnin keskeisiä teorioita, kehyksiä ja työkaluja markkinointiongelmien ratkaisemiseksi
  • Hyödynnä yrityksen ulkoisen ja sisäisen markkinointiympäristön tietoja sopivien markkinointistrategioiden tunnistamiseksi ja priorisoimiseksi
  • Käytä kriittistä harkintaa sitoutumalla ja pohtimalla olemassa olevaa markkinointikirjallisuutta ja markkinointiympäristön uutta kehitystä
  • Arvioi kriittisesti markkinointitoimintoa ja sen roolia organisaation menestyksen saavuttamisessa sekä kaupallisissa että ei-kaupallisissa olosuhteissa
  • Arvioi markkinointitoimintaan liittyvät eettiset ja ympäristönäkökohdat ja toimi niiden mukaan

Graduate -ominaisuudet

Ohjelman loppuun mennessä opiskelijat voivat:

  • Tunnista, määrittele ja analysoi ongelmia ja tunnista tai luo prosesseja niiden ratkaisemiseksi
  • Käytä kriittistä harkintaa uuden käsityksen luomisessa
  • Arvioi kriittisesti olemassa olevaa ymmärrystä ja tunnista tarve haastaa säännöllisesti kaikki tieto
  • Tunnista ja käytä uusia ideoita, menetelmiä ja ajattelutapoja
  • Reagoi tehokkaasti tuntemattomiin ongelmiin vieraissa yhteyksissä
  • Esitä perusteltuja ja tosiasiallisesti tuettuja argumentteja tehokkaasti kirjallisessa työssä ja suullisessa esityksessä
  • Työskentele tehokkaasti muiden kanssa hyödyntäen heidän erilaista ajatteluaan, kokemustaan ja taitojaan
  • Tunnista ja arvioi sosiaaliset, kulttuuriset, maailmanlaajuiset, eettiset ja ympäristövastuut ja -kysymykset
  • Osoita taitoja ajanhallinnassa

Urakehitys

Edinburghin yliopiston markkinointitutkinnon suorittaneet ovat maailmanlaajuisesti erittäin haluttuja. Business Schoolin omistettu opiskelijakehitystiimimme on olennainen osa opiskelijakokemustasi ensimmäisestä päivästä lähtien. Olemme täällä auttaaksemme sinua saamaan valmiudet maksimoida potentiaalisi maailmanmarkkinoilla.

Graduate -työllisyys

Markkinoinnin MSc tarjoaa opiskelijoille perusteellisen ja tasapainoisen tutkimuksen markkinointikurssista. Sen tavoitteena on tuottaa kriittisiä, heijastavia harjoittajia eri kohteisiin, mukaan lukien kauppa, julkinen sektori ja akateemiset laitokset.

Ohjelma voi johtaa moniin rooleihin, mukaan lukien

  • Mainontapäälliköt
  • Brändijohtajat
  • Digitaalisen markkinoinnin johtajat/Executive
  • Markkina-/data -analyytikko
  • Markkinointi Varainkeräykset
  • Median johtajat
  • PR -johtajat
  • Myyntijohtajat

Sijoitukset

  • 11. sijalle QS maailman rankingissa Markkinoinnin 2019
  • 20. sija QS World University Rankings 2020: ssa

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Rankingit

Ohjelman tulos

Apurahat ja rahoitus

Akkreditoinnit

Uramahdollisuudet

Ohjelman lukukausimaksu

Tietoja koulusta

Kysymyksiä