PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Universidad Europea Digimarkkinoinnin pysyvän koulutuksen maisteri
Universidad Europea

Digimarkkinoinnin pysyvän koulutuksen maisteri

Alcobendas, Espanja

14 Weeks

Espanja

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

Pyydä lukukausimaksuja

Sekoitettu

Johdanto

Digimarkkinoinnin maisteri on bootcamp-muotoinen tutkinto, jossa tutkitaan digitaalisen markkinoinnin päästrategioita, taktiikoita ja toimintatapoja sekä sen sopivuutta markkinointisuunnitelmaan. Sinusta tulee 100 % itsenäinen kysynnän luomisen, Performance Marketingin, markkinoinnin automaation ja soveltavan data-analyysin asiantuntija tai mikä on sama, kokonaisvaltaisen markkinoinnin asiantuntija.

Tämän digitaalisen markkinoinnin maisterin avulla autamme sinua ymmärtämään käyttäjien odotuksia ja heidän monikanavaista käyttäytymistään ja vastaamaan niihin henkilökohtaisella ja osuvalla suunnittelulla sekä kontekstuaalisilla kokemuksilla, jotka auttavat sinua muuttamaan tapaa, jolla kuluttajat reagoivat Nykyiset digitaalisen markkinoinnin strategiat. Yhdistämällä metodologiamme, teknologiamme, luovuutemme ja henkilöstömme syvään alan tuntemukseen pystyt vahvistamaan markkinointiinvestointien kattavuutta, suhteita ja kannattavuutta sekä parantamaan kampanjoidesi sijoitetun pääoman tuottoprosenttia.

Lisäksi digitaalisen markkinoinnin maisterin opiskelijana sinulla on rajoittamaton, ilmainen pääsy sähköisen kaupankäynnin yliopiston asiantuntijatutkinnon ja SEO:n ja SEM:n yliopiston asiantuntijatutkinnon sisältöön.

Miksi opiskella digimarkkinoinnin maisteria?

Tämän Masterin avulla saat 14 viikossa syvällisen tietämyksen datasta, jota käsitellään verkossa digitaalisessa ekosysteemissä, mikä auttaa sinua ehdottamaan indikaattoreita ja mittareita (KPI) niiden ymmärtämiseksi.

Innovatiivinen opetussuunnitelma

Opintosuunnitelman tavoitteena on siirtää intohimomme ja tietämyksemme erilaisista digitaalisen markkinoinnin teknologioista, jotka keskittyvät suorituskykymarkkinointiin, ohjelmalliseen markkinointiin, RTB:hen, interaktiiviseen multimediaan, näyttöön, verkkosijoitteluun, sähköpostimarkkinointiin, maksulliseen sosiaaliseen markkinointiin jne.

arvostettu luostari

Kehitä itseäsi eri alojen aktiivisten ammattilaisten ja johtavien yritysten, kuten The Sensory Lab, N2Growth, Prestashop, Actual Research, Microsoft, avulla; Making Science, Bizum tai Cuatrecasas, jotka jakavat kanssasi kokemuksensa ja ammatillisen näkemyksensä digitaalisesta markkinoinnista.

kokeellinen oppiminen

Kehität projektiasi 14 viikon ajan soveltaen asteittain hankittua tietoa todelliseen tapaukseen. Tällä tutkinnolla opit käytännöllisesti taitoja, jotka antavat CV:llesi sen tarvitsemaa vauhtia, olipa alasi mikä tahansa. Ja jos olet jo työssä, uudella erikoiskoulutuksellasi autat organisaatiotasi etenemään digitaalisessa muutoksessa ja toteuttamaan markkinointisuunnitelmasi oikein.

eksklusiivista sisältöä

Pääset käyttämään yliopiston asiantuntijatittelin sisältöä verkkokaupassa ja yliopiston asiantuntijatittelin sisältöä hakukoneoptimoinnissa ja hakukonemarkkinoinnissa

Lue lisää instituution verkkosivuilta

Ihanteelliset opiskelijat

Opetussuunnitelma

Ohjelman lukukausimaksu

Uramahdollisuudet

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä