
Digimarkkinoinnin pysyvän koulutuksen maisteri
Alcobendas, Espanja
KESTO
14 Weeks
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu
Johdanto
Digimarkkinoinnin maisteri on bootcamp-muotoinen tutkinto, jossa tutkitaan digitaalisen markkinoinnin päästrategioita, taktiikoita ja toimintatapoja sekä sen sopivuutta markkinointisuunnitelmaan. Sinusta tulee 100 % itsenäinen kysynnän luomisen, Performance Marketingin, markkinoinnin automaation ja soveltavan data-analyysin asiantuntija tai mikä on sama, kokonaisvaltaisen markkinoinnin asiantuntija.
Tämän digitaalisen markkinoinnin maisterin avulla autamme sinua ymmärtämään käyttäjien odotuksia ja heidän monikanavaista käyttäytymistään ja vastaamaan niihin henkilökohtaisella ja osuvalla suunnittelulla sekä kontekstuaalisilla kokemuksilla, jotka auttavat sinua muuttamaan tapaa, jolla kuluttajat reagoivat Nykyiset digitaalisen markkinoinnin strategiat. Yhdistämällä metodologiamme, teknologiamme, luovuutemme ja henkilöstömme syvään alan tuntemukseen pystyt vahvistamaan markkinointiinvestointien kattavuutta, suhteita ja kannattavuutta sekä parantamaan kampanjoidesi sijoitetun pääoman tuottoprosenttia.
Lisäksi digitaalisen markkinoinnin maisterin opiskelijana sinulla on rajoittamaton, ilmainen pääsy sähköisen kaupankäynnin yliopiston asiantuntijatutkinnon ja SEO:n ja SEM:n yliopiston asiantuntijatutkinnon sisältöön.
Miksi opiskella digimarkkinoinnin maisteria?
Tämän Masterin avulla saat 14 viikossa syvällisen tietämyksen datasta, jota käsitellään verkossa digitaalisessa ekosysteemissä, mikä auttaa sinua ehdottamaan indikaattoreita ja mittareita (KPI) niiden ymmärtämiseksi.
Innovatiivinen opetussuunnitelma
Opintosuunnitelman tavoitteena on siirtää intohimomme ja tietämyksemme erilaisista digitaalisen markkinoinnin teknologioista, jotka keskittyvät suorituskykymarkkinointiin, ohjelmalliseen markkinointiin, RTB:hen, interaktiiviseen multimediaan, näyttöön, verkkosijoitteluun, sähköpostimarkkinointiin, maksulliseen sosiaaliseen markkinointiin jne.
arvostettu luostari
Kehitä itseäsi eri alojen aktiivisten ammattilaisten ja johtavien yritysten, kuten The Sensory Lab, N2Growth, Prestashop, Actual Research, Microsoft, avulla; Making Science, Bizum tai Cuatrecasas, jotka jakavat kanssasi kokemuksensa ja ammatillisen näkemyksensä digitaalisesta markkinoinnista.
kokeellinen oppiminen
Kehität projektiasi 14 viikon ajan soveltaen asteittain hankittua tietoa todelliseen tapaukseen. Tällä tutkinnolla opit käytännöllisesti taitoja, jotka antavat CV:llesi sen tarvitsemaa vauhtia, olipa alasi mikä tahansa. Ja jos olet jo työssä, uudella erikoiskoulutuksellasi autat organisaatiotasi etenemään digitaalisessa muutoksessa ja toteuttamaan markkinointisuunnitelmasi oikein.
eksklusiivista sisältöä
Pääset käyttämään yliopiston asiantuntijatittelin sisältöä verkkokaupassa ja yliopiston asiantuntijatittelin sisältöä hakukoneoptimoinnissa ja hakukonemarkkinoinnissa
Ihanteelliset opiskelijat
- Suunniteltu vastavalmistuneille tai muutaman vuoden työkokemuksen omaaville ammattilaisille ympäri maailmaa ja miltä tahansa alalta, jotka haluavat olla tämän uuden digitaalisen aikakauden päähenkilöitä ja saada nopean ja kokonaisvaltaisen digitaalisen päivityksen.
- Työskenteleviä ammattilaisia pienistä, keskisuurista ja suurista yrityksistä, jotka tarvitsevat tietoa digitaalisen markkinointisuunnitelman toteuttamisesta.
Opetussuunnitelma
- Moduuli 1. Projektijohtamisen koulutusliite. (6 op)
- Moduuli 2. Verkkokaupan koulutustäydennys. (6 op)
- Moduuli 3. Digimarkkinoinnin perusteet. (4 op)
- Moduuli 4. Suorituskykymarkkinointi. (12 op)
- Moduuli 5. Sosiaalinen media, verkkokauppa ja monikanavamyynti. (8 op)
- Moduuli 6. Ryhmäprojekti. (3 op)
- Moduuli 7. Ammattimainen mentorointi. (1 op)
- Moduuli 8. Verkkoanalytiikan erikoistuminen. (6 op) (valinnainen)
- Moduuli 8. Työharjoittelu yrityksissä. (6 op) (valinnainen)
- Moduuli 9. TFM. (14 op)
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
LinkedInin "Hot Jobs" -erikoisversiossa digitaalisen markkinoinnin asiantuntijatehtävien rekrytointi lisääntyi 61 % vuonna 2020.
Adeccon Infoempleo-raportin mukaan halutuimpia ovat markkinoinnin tutkintoon liittyvät tehtävät.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.