
Maisteri in
Máster Universitario en Comunicación y Emprendimiento Digital
Universidad Europea
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
9 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 9 500
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Ihanteelliset opiskelijat
Työharjoittelu yrityksissä on keskeinen osa koulutustasi. Kokemuksen hankkiminen tutkinnon suorittamisen jälkeen on paras tapa päästä työmarkkinoille. Harjoituksia on kahdenlaisia, opetussuunnitelma (sisältyy opintosuunnitelmaasi) ja opetussuunnitelman ulkopuolinen (jotka voit tehdä vapaaehtoisesti).
Suorittaaksesi opetussuunnitelman mukaiset harjoittelut yrityksissä, sinun tulee olla hyväksytty 50 % opintopisteistä ja ilmoittautua aineeseen ennen harjoittelun aloittamista. Näitä käytäntöjä valvovat yritys ja harjoitteluopettaja sekä väli- ja loppuraporttien valmistumista arvioitavaksi.
Jos haluat parantaa työkokemustasi ennen koulutuksen suorittamista, voit tehdä myös opetuksen ulkopuolisia harjoittelupaikkoja. Nämä harjoittelupaikat täydentävät opintojasi; Siksi mitä enemmän tietoa olet hankkinut maisterin tutkinnon aikana, sitä enemmän hyötyä saat harjoittelukokemuksesta.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
- Moduuli I. Sosioekonominen ympäristö ja multimediateollisuus
- Moduuli II. Digitaalinen markkinointi
- Moduuli III. Digitaalinen yrittäjyys
- Moduuli IV. Big data ja datan visualisointi
- Moduuli V. Multimediaympäristöihin sovellettu kerronta
- Moduuli VI. Ohjelmointi- ja suunnittelutyökalut
- Moduuli VII. Audiovisuaalinen tekniikka digitaaliseen viestintään
- Moduuli VIII. MASTERIN LOPPUPROJEKTI
- Moduuli IX. Liiketoimintakäytäntö
Uramahdollisuudet
Viestinnän ja digitaalisen yrittäjyyden maisterin tutkinnon tärkeimmät ammatilliset mahdollisuudet ovat:
- Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän asiantuntija.
- Yhteisön johtaja
- Sosiaalisen median sisällönhallinta.
- Viestintästrategioiden konsultti.
- Digi- ja multimediatoimittaja.
- Web-yleisöanalyytikko.
- Tietokanta-analyytikko soveltaa viestintään.
- Verkkopaikannusasiantuntija: SEO/SEM
- Käyttäjäkokemus ja CRO-asiantuntija
- Yrittäjä digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin alalla.