MBA + markkinoinnin johtamisen maisteri
Amsterdam, Alankomaat
KESTO
9 up to 36 Months
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 15 840
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Johdanto
Johtamisen teoria + liiketoimintatapaukset, haasteet ja taidot
Keskity taloudellisen, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja toimitusketjun hallinnan perusteisiin; yhdistää nykyaikaisten globaalien, digitaalisten, kestävien ja sosiaalisten yritysklustereiden kursseihin; valita lisäkursseja yhteisten valinnaisten joukosta; parantaa liiketoimintataitojasi koko ohjelman ajan; ja koota kaikki yhteen liiketoimintasuunnitelmaan tai liiketoimintaprojektiin.
Jokaisen ammatillinen ura on erilainen, ja olemme aina uskoneet, että akateeminen ura voi olla myös. Sinä räätälöit ohjelmasi aiempien opintojen, nykyisten etujen ja tulevaisuuden tavoitteiden perusteella. Voit myös kokeilla kursseja muiden ohjelmien ja keskittymien opiskelijoiden kanssa jaettujen valittavien kautta. Ohjelmamme on mallinnettu akateemisen kumppanimme pitkäaikaisen MBA-ohjelman mukaan, jonka kautta se myös validoidaan. Olemme tehneet siitä omamme ja jalostaneet sitä kaltaisillesi nuorille pääkaupunkiseudun ammattilaisille.
- 90 opintopisteen ja ammatillisesti suuntautunut Dual Master -ohjelma kandidaatin tutkinnon suorittaneille vastavalmistuneille ja nuorille ammattilaisille, joilla on tai ei ole työkokemusta
- Yksityinen markkinoinnin johtamisen maisteri (UIBS), ACBSP: n ja ECBE: n ohjelmallisesti akkreditoima + Metropolitan Graduate Degree in Business Administration
- 12 kuukautta kokopäiväisesti tai 12–36 kuukautta osa-aikaisesti, 8 aloituspäivää vuodessa
- Englanti opetuskielenä kampuksellamme Amsterdamin keskustassa
Aloituspäivät
Akateeminen kalenterimme perustuu neljännesjärjestelmään, jossa on neljä 10 viikon vuosineljännestä, jotka koostuvat kahdesta 5 viikon jaksosta. Viittaamme näihin vuosineljänneksiin syksynä, talvena, keväänä ja kesänä ja näihin termeihin yksinkertaisesti nimillä A ja B. Ohjelmamme joustavan rakenteen ja modulaarisen suunnittelun avulla voit suunnitella opintosi optimaalisesti ja valita useista aloituspäivistä loka-, marraskuu-, tammikuu-, helmikuu-, huhti-, toukokuu-, heinä- ja elokuussa.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Modulaarinen muotoilu
Joustava ohjelmarakenteemme perustuu amerikkalaiseen korkeakoulumalliin, jolloin opiskelijat voivat valita kurssinsa (joillakin rajoituksilla) kunkin ohjelmamme erilaisten ohjelmavaatimusten perusteella, jotka on täytettävä päästäkseen päätökseen.
Ohjelman vaatimukset
6 kurssia markkinoinnin johtamisklusterista
- 20-21-MAR5001 – Markkinointimahdollisuuksien analysointi (2 EC)
- 20-21-MAR5007 – Luova mainonta (2 EC)
- 20-21-MAR5008 – Markkinointistrategioiden kehittäminen (2 EY)
- 20-21-MAR5011 – Markkinointiohjelmien suunnittelu (2 EY)
- 20-21-MAR5002 – Sovellettu kuluttajakäyttäytyminen (2 EY)
- 20-21-MAR5013 – Sovellettu myynninhallinta (2 EC)
- 20-21-MAR5006 – Sovellettu brändinhallinta (2 EC)
- 20-21-BUS5003 – sähköinen kaupankäynti (2 EC)
2 kurssia taloushallinnon klusterista
- 20-21-FIN5002 – Budjetointi (2 EY)
- 20-21-FIN5004 – Kustannus-volyymi-tuottoanalyysi (2 EC)
- 20-21-FIN5006 – Tilinpäätösanalyysi (2 EY)
- 20-21-FIN5008 – Käyttöpääoman hallinta (2 EC)
- 20-21-QUA5001 – Applied Financial Calculus (2 EC)
- 20-21-FIN5007 – Fuusiot ja yrityskaupat (2 EY)
- 20-21-FIN5003 – Pääoman budjetointi (2 EY)
- 20-21-FIN5001 – Sovellettu kansainvälinen taloushallinto (2 EC)
2 kurssia henkilöstöjohtamisklusterista
- 20-21-HUM5004 – Henkilöstön suoritusjohtaminen (2 EC)
- 20-21-HUM5005 – Henkilöstön suunnittelu ja työsuunnittelu (2 EC)
- 20-21-HUM5006 – Henkilöstön rekrytointi ja valinta (2 EY)
- 20-21-HUM5007 – Henkilöstön koulutus ja kehittäminen (2 EY)
- 20-21-HUM5001 – Palkitsemisstrategia ja -järjestelmät (2 EY)
- 20-21-MAN5006 – Tietämyksenhallinta (2 EC)
- 20-21-MAN5003 – Muutoksenhallinta (2 EC)
- 20-21-HUM5002 – Kansainväliset työsuhteet (2 EY)
2 kurssia Supply Chain Management -klusterista
20-21-OPE5507 – Sovellettu toimintojen hallinta (2 EC)
- 20-21-OPE5508 – Sovellettu tuotannonhallinta (2 EY)
- 20-21-OPE5509 – Sovellettu projektinhallinta (2 EY)
- 20-21-OPE5001 – Yrityksen resurssien suunnittelu (2 EY)
- 20-21-OPE5010 – Täydellinen laadunhallinta (2 EY)
- 20-21-QUA5003 – Operatiiviset päätöksentekovälineet (2 EY)
- 20-21-INF5001 – Business Intelligence (2 EC)
- 20-21-QUA5002 – Johtamistiede (2 EY)
2 kurssia Business Cases -klusterista
- 20-21-BUS5151 – Digitaalisen liiketoiminnan kattavat tapaukset (4 EC)
- 20-21-BUS5152 – kattavat tapaukset globaalissa liiketoiminnassa (4 EY)
- 20-21-BUS5154 – Sosiaalisen liiketoiminnan kattavat tapaukset (4 EY)
- 20-21-BUS5153 – Kestävän liiketoiminnan kattavat tapaukset (4 EY)
2 kurssia Business Challenges -klusterista
- 20-21-ECO5505 – Circular Economy Insights (4 EC)
- 20-21-ECO5504 – Digital Economy Insights (4 EC)
- 20-21-GLO5001 – Global Economy Insights (4 EY)
- 20-21-ECO5506 – Sharing Economy Insights (4 EC)
2 kurssia Business Skills -klusterista
- 20-21-COM5501 – Liiketoiminnan viestintätaidot (2 EY)
- 20-21-HUM5503 – Liiketoiminnan johtamistaidot (2 EY)
- 20-21-COM5006 – Liiketoiminnan neuvottelutaidot (2 EY)
- 20-21-MAN5506 – Kulttuurien väliset taidot (2 EY)
2 vapaasti valittavaa jaettua valinnaista
Valinnaisia voi olla mikä tahansa kurssi, joka ei jo sisälly muihin ohjelman vaatimuksiin.
1 Markkinoinnin hallintaan keskittyvä viimeinen projekti, joko liiketoimintasuunnitelma tai liiketoimintaprojekti
Lopullinen projekti koostuu liiketoimintasuunnitelmasta tai liiketoimintaprojektista + soveltavan tutkimuksen seminaarista. Tämä loppuprojekti antaa opiskelijoille mahdollisuuden saada syvällistä tietoa ja ymmärrystä teorian ja käsitteen soveltamisesta opinnoissaan käytännössä. Moduuli toteutetaan vähintään kymmenen viikon ajan, jonka aikana jokaista opiskelijaa tukee akateeminen mentori ja yritysmentori (tarvittaessa). Tämä moduuli tarjoaa opiskelijoille mahdollisuuden kehittää todellinen liiketoimintasuunnitelma tai projekti, josta kaikki osapuolet ovat sopineet ja joka sisältää joukon erityisiä, mitattavissa olevia ja saavutettavissa olevia tuloksia. Opinnäytetyön aikana opiskelijaa tukee akateeminen mentori varmistaakseen, että kokemus vastaa hänen oppimistarpeitaan, ja ohjaamaan kaikkea tutkimustoimintaa. Samalla opiskelijaa voi tukea organisaation sisällä toimiva yritysmentori. Liiketoimintamentorin tehtävänä on ohjata ja antaa palautetta opiskelijalle liiketoimintasuunnitelman tai projektin kehittämisestä. Molemmat mentorit pitävät yhteyttä koko loppuprojektin ajan varmistaakseen, että opiskelijan tarpeet tuetaan täysin. Moduuli arvioidaan laajalla kirjallisella työllä, joka koostuu useista osista (katso lisätietoja moduulioppaasta).
Ohjelman kesto
Voit suorittaa ohjelman päätoimisesti 1 lukuvuoden sisällä 3 20 opintopisteen neljäsosaa yhteensä 9 kuukauden ajan tai 4 vuosineljänneksen sisällä yhteensä 12 kuukautta työmäärää hajauttaen.
Vaihtoehtoisesti voit suorittaa ohjelman osa-aikaisesti 3 lukuvuoden sisällä kurssisuunnittelustamme ja kurssivalinnastasi riippuen. Puolet kokoaikaisen muodon tyypillisestä työmäärästä vastaa kaksi kertaa tyypillistä kestoa. Mitä joustavampi olet ammatillisessa tai muussa toiminnassasi, sitä useammalle kurssille saatat liittyä saadaksesi ohjelman valmiiksi nopeammin.
Opetusaikataulu
Järjestämme useimmat kurssit arkipäivisin koko päivän ajan, tyypillisesti 3 tunnin lohkoissa klo 8.30-18.30, mutta iltakursseja voi olla useita klo 19.00-22.00, viikonloppukursseja lauantaisin ja/tai seminaarikursseja, joissa vierailevia opettajia kahdessa tai useammassa. peräkkäiset päivät. Jotkut kurssit voidaan ajoittaa hybridimuodossa, osittain kampuksella ja osittain virtuaalisesti tai täysin virtuaalisessa muodossa. Kun opiskelijat yhdistävät kampuksella ja virtuaalikursseja, kutsumme sitä sekoitusohjelmaksi.