PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Universidad Autonoma de Aguascalientes Hallinnon maisteri
Universidad Autonoma de Aguascalientes

Hallinnon maisteri

Aguascalientes, Meksiko

4 up to 5 Semesters

Espanja

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Jul 2023

Kampuksella

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

Ohjelma tarjoaa kolme erikoistumisaluetta: Organisaatiojohtaminen, Talous ja markkinointi, se kestää 2 vuotta ja 2,5 vuotta tutkinnon hankkiminen mukaan lukien.

Ohjelman suunnittelu tarjoaa joustavan opetussuunnitelmarakenteen, jonka avulla opiskelija voi suorittaa valinnaisia aineita oppilaitoksen sisällä tai sen ulkopuolella, valitsemalla kiinnostavan alueen ohjelman tarjoamasta kolmesta, edistäen ensisijaisesti yrityksissä pysymistä. Opiskelijalla on tuutori, joka järjestää, suunnittelee, toteuttaa ja valvoo opiskelijan akateemisen koulutuksen kehittämistä ja tutkintotyön suuntaa siten, että varmistetaan opintosuunnitelmassa ehdotettu tutkinnon tavoite ja profiili. .

Maisterintutkinto keskittyy tarpeiden ratkaisemiseen seuraavilla tiedon generoimis- ja soveltamislinjoilla:

  1. Paikalliset kehitysstrategiat ja kestävyys.
  2. Käyttäytyminen ja organisaatiokulttuuri.
  3. Liiketoimintastrategiat.

Tämä ohjelma on erinomainen vaihtoehto ammattilaisille ammatillisen harjoittelun parantamiseen.

Yleinen tavoite

Hallinnon maisterin yleistavoitteena on "kouluttaa korkean akateemisen tason ammattilaisia, jotka kykenevät soveltamaan innovatiivisia ratkaisuja hallinnon alalla, ohjauksen ja johtamisen kautta julkisissa tai yksityisissä organisaatioissa kasvun, kannattavuuden ja kestävyyden saavuttamiseksi." Tietoa sekä talous- ja markkinointisovelluksia joustavan ohjelman avulla, jonka avulla he voivat tehdä oikeita päätöksiä ympäristössä, jossa on suuri epävarmuus ja muuttuvassa ja dynaamisessa globaalissa ympäristössä”.

Erityiset tavoitteet

Hallinnon maisterintutkinnolla tavoiteltavat ja yleisestä tavoitteesta johdetut erityistavoitteet ovat seuraavat:

  • Hanki liikkeenjohdon alan tietoja ja taitoja, joiden avulla opiskelijat voivat käyttää hallinnollisia työkaluja eri toiminta-alueilla, tehokkaan ja tuloksellisen organisaation johtamisen kautta sekä suunnitella uusia yrittäjyysprojekteja. yrityksiä ja saavuttaa niiden kestävyys.
  • Hanki rahoitusalan tiedot ja taidot, joiden avulla opiskelijat voivat parantaa taloustaitojaan ollakseen vuorovaikutuksessa yritysten muiden toiminta-alueiden kanssa sekä laatia ennusteita ja tehdä asianmukaisia päätöksiä, jotta yrityksellä on riittävät ja sopivat taloudelliset edellytykset. resursseja ja mahdollistaa niiden kannattavuuden ja kasvun.
  • Hanki markkinoinnin alalta tietoja ja taitoja, joiden avulla opiskelijat voivat toteuttaa markkinatietojärjestelmiä, tiedon assimilaatiota ja asianmukaista reagointia kuluttajien tarpeiden ja toiveiden mukaisesti sekä suunnitella ja toteuttaa markkinointisuunnitelmia, jotta yritykset ja organisaatiot voivat saavuttaa tavoitteensa markkinointimixin elementtien optimaalisella yhdistelmällä.

Graduate profiilia

Hallintotieteen maisteriksi valmistuneilta haetaan profiilia, että opiskelijat ovat koulutusprosessiensa aikana hankkineet taloushallinnon alan tiedot, taidot ja asenteet painottaen johtamista, markkinointia ja rahoitusta hakeen sanoi ammattialansa tietämyksen lisäksi, että hän ottaa aina erittäin ammatillisen vastuun yhteiskunnassa, johon hän palvelee ja johon hän kuuluu, minkä ansiosta hän voi rakentaa läheisiä suhteita muihin ammattilaisiin, jotka mahdollistavat ajatusten vaihdon muiden kanssa, eroja ylipäätään kunnioittaen. olemassa olevaa ja institutionaalista koulutusmallia noudattaen. Siksi jatko-tutkinnon suorittaneiden on esitettävä yleinen valmistumisprofiili, joka on esitetty alla:

tuntemus

  • Tekniikat tiedon hankkimiseksi ja ratkaisujen ehdottamiseksi hallinnon ongelmiin.
  • Interventiomenetelmistä organisaatiossa eri markkinointi-, talous- ja johtamisstrategioihin.
  • Ympäristö, joka vaikuttaa organisaatioon.
  • Liiketoimintamalleista ja yrittäjyydestä.
  • Organisaatiosta taloudellisena ja sosiaalisena järjestelmänä, jota päivitetään jatkuvasti.
  • Hallintoprosessista ja toiminnallisista alueista.
  • Organisaatiokulttuuri ja organisaatioiden kestävyys.
  • Laaja liiketoiminnan, operatiivisen ja yritysrahoituksen sekä osakerahoituksen alalla.
  • Nykyisissä käsitteissä ongelmat johtuvat kansallisten ja kansainvälisten investointien riskistä ja tuotosta.
  • Selkeästi tulevaisuuden visiosta rahoitustalouden skenaarioiden kehittämiseen.
  • Kuluttajien päätöksentekoprosesseista.
  • Markkinoiden segmentointi- ja asemointiprosesseista.
  • Menetelmästä markkinatutkimuksen soveltamiseen ja uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen sekä hallintaan. ƒ Markkinointimixin prosesseista ja strategioista.

taidot

  • Analysoida ja arvioida tietoa ja ehdottaa strategioita organisaation kilpailukyvyn parantamiseksi.
  • Oman toimivaltansa ongelmien ratkaisemisessa yhteiskunnallisissa organisaatioissa ehdottaa ja arvioida vaihtoehtoisia ratkaisuja analyyttisellä ja systemaattisella tiedonkäsittelyllä hallintotieteiden metodologian mukaisesti.
  • Analysoida ja arvioida kirjanpito-, rahoitus- ja talousinformaatiota.
  • Osaa soveltaa asianmukaisia kriteerejä rahamarkkinainstrumenttien, rahoitusjohdannaisten, sijoitusprojektien ja yksityisten yritysten sijoitusten analysointiin, arvostukseen ja arviointiin kansallisilla ja ulkomaisilla markkinoilla.
  • Toteuttaa strategista ja operatiivista markkinasuunnittelua kehittämällä yritysten erityistarpeisiin ja ongelmiin vastaavia markkinointisuunnitelmia kansallisessa ja kansainvälisessä ympäristössä.
  • Toteuttaa markkinointistrategioita ja -toimenpiteitä hyödyntäen tehokkaasti yrityksen resursseja ja lisäämällä niiden kilpailukykyä.

asenteet

  • Ottaen huomioon organisaation sosiaalisen vastuun.
  • Eettisestä käyttäytymisestä liiketoiminnassa.
  • Yrityksen ja ympäristön kestävyydestä.
  • Ehdotukset ennen organisaatioiden muutoksia ja innovaatioita.
  • Halussa työskennellä ryhmässä.
  • Tiedon asianmukaisessa käytössä.
  • Rehellisesti ehdotusten, tavoitteiden ja organisaation strategisten suunnitelmien laajuuden laatimisessa.
  • Velvollisuutena kantaa oikeudenmukaisten organisaatioiden taloudellisten, oikeudellisten, sosiaalisten ja hyväntekeväisyyspäätösten vaikutukset ja seuraukset yrityksen ja kuluttajan etujen tasapainossa.
  • Henkilökohtaisten erojen kunnioittaminen, syrjiviin käytäntöihin joutumisen välttäminen

Vaatimukset tutkinnon saamiseksi

Hyväksyä kaikki ohjelman oppiaineet, mukaan lukien Käytännön tapausseminaarit I ja II, esittää tutkintokoe säännöissä määrättyinä aikoina ja noudattaa AMK:n yleisen opetussäännön tutkinnon suorittamista koskevia määräyksiä.

Käytännön tapaus tulee osoittaa akateemisen neuvoston valtuuttamalle yritykselle, tutkinnon saamiseksi tyytyväisyyskirjeen on oltava saatavilla. Käytännön töiden ehdotus tulee aina olemaan ohjelman tiedon synnyttämis- ja soveltamislinjojen puitteissa, niihin kuulumattomia teoksia ei sallita.

Kaikille opiskelijoille tulee kattaa opintosuunnitelmassa ilmoitetut ammatilliset oleskelut, joiden tulee olla sopusoinnussa ohjelman käytännön työn sekä tiedon tuotto- ja soveltamislinjojen kanssa.

Tuetun opiskelijan tulee noudattaa valtakunnallisesti ilmoitettuja laatuindikaattoreita.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Master Human Resource Management Organisaation kehittäminen ja strategiat
    • Ancona, Italia
    • Online Italy
  • Hallintotieteiden kandidaatti ja maisteri, Hallintotieteet, Kestävä kaupunkikehitys
    • Tampere, Suomi
  • Maisterin tutkinto koulutusprosesseissa
    • Santiago de Compostela, Espanja