Kone- ja liikennetekniikan maisterin tutkinto
KESTO
1 Years
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
31 Jan 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
09 Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 044 *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* precios vigentes para el curso 23/24
Johdanto
Nykypäivän insinöörit kohtaavat yhä vaativammat ja kilpaillummat markkinat, ja hänen tulee palvella yhteiskuntaa, joka on yhä enemmän huolissaan suunnitteluprosessien luotettavuudesta, turvallisuudesta ja ympäristövaikutuksista. Uusien teknologioiden käyttöönotto pakottaa insinöörin tuntemaan syvällisesti työskentelyaineensa, mutta myös kouluttamaan käyttämään monenlaisia analyysi-, mittaus-, mallinnus- ja suunnittelutyökaluja.
Ohjelma harjoittaa laajaa konetekniikan opiskelijoiden koulutusta sen laajimmassa käsitteessä. Siten on aineita, joiden tarkoituksena on opettaa opiskelijalle näillä aloilla yleisimmin käytetyt perustutkimuksen työkalut, ja tarkempia aineita, joiden tarkoituksena on antaa opiskelijalle suoremmin niiden teolliseen käyttöön liittyvää tietoa.
Kone- ja kuljetustekniikan maisteri on suunnattu opiskelijoille, jotka haluavat hankkia erityisiä taitoja ja tietoja koneiden suunnittelusta, valmistuksesta ja diagnosoinnista, joilla on laaja sovellusalue teollisuudessa ja erityisesti ajoneuvojen ja kuljetusten alalla. kuljetus.
El Máster en Cifras
- 30 oppilasta per luokka
- Sen avulla voit yhdistää työn ja harjoittelun, koska se on klo 18.00-21.00.
- 90 % opettajista on lääkäreitä.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Universidad Carlos III de Madrid ilmoittaa kahdesta apurahasta lukuvuodelle 2024-2025, jotka on suunnattu uusille kone- ja kuljetustekniikan maisterin tutkinnon suorittaneille opiskelijoille muista kuin espanjalaisista yliopistokeskuksista, jotka liittyvät Ibero-American Postgraduate University Associationiin (AUIP) , seuraavalla määräyksellä:
- Ayuda de matrícula por el importe de las tasas académicas correspondientes
- Bolsa o ayuda de estudios de 1.500 €
Para solicitar la ayuda es necesario haber formalizado la solicitud de admisión al Máster.
Opetussuunnitelma
Maisteri koostuu 60 opintopisteestä, joista 48 opintopistettä vastaa pakollisia aineita ja 12 opintopistettä maisterin lopputyötä.
Curso 1 - Cuatrimestre 1
- Edistyksellinen konekinematiikka ja dynamiikka
- Liikennetekniikka
- Edistyneet suunnittelutekniikat koneenrakennuksessa
- Kehittyneet valmistustekniikat
Curso 1 - Cuatrimestre 2
- Koneiden huolto ja turvallisuus
- Akustiikka ja tärinä
- Ajoneuvotekniikka
- Virtuaaliset ja kokeelliset konetestaustekniikat
Trabajo de Fin de Máster