Master digitaalisen markkinoinnin
Guatemala City, Guatemala
KESTO
18 Months
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2024
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Sekoitettu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä maisterin tutkinto erikoistuu edistyneimpiin digitaalisen markkinoinnin strategioihin, sähköiseen kaupankäyntiin ja digitaaliseen mainontaan, mikä rikastuttaa ammatillista uraasi alan asiantuntijana.
Digimarkkinoinnin maisterin tutkinto antaa sinulle tarvittavat tiedot valtuuttaaksesi itsesi mahdollisiin johtotehtäviin digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan tasolla.
Opintosuunnitelma perustuu digitaalisen markkinoinnin uusimpiin trendeihin, joiden avulla voit hallita tietoa verkkokuluttajaprofiilista, markkinointisuunnitelmista ja ROI-laskelmasta, SEO-strategioista, hakukonemarkkinoinnista, mobiilimarkkinoinnista ja sähköisestä kaupankäynnistä.
Tämän jatkokurssin avulla voit hallita keskeisiä huippuluokan työkaluja markkinoiden mahdollisuuksien havaitsemiseksi, tehokkaiden päätösten tekemiseksi ja sopivien strategioiden määrittämiseksi online-läsnäolosi optimoimiseksi ja brändisi vahvistamiseksi.
Kaksinkertainen Guatemalan ja Euroopan mestaruus
Tiedämme, että kansainvälinen profiili on tärkeää. Tästä syystä maisterintutkinnon lopussa kaksoistutkinto tekee ansioluettelostasi houkuttelevamman:
- CEPS:n hyväksymä ja Universidad InterNaciones myöntämä Guatemalan maisterintutkinto.
- Oma tutkinto La Riojan kansainvälisestä yliopistosta (UNIR Espanja), jolla on opetussuunnitelman arvo.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Käytännön metodologia
InterNaciones-oppimismallissa on käytännöllinen lähestymistapa, joka pyrkii lisäämään opintojen joustavuutta.
- Teoreettisimmat luokat koostuvat pienistä, korkeintaan 5-10 minuuttia kestävistä pillereistä keskeisillä käsitteillä. Lopussa on testi ja video sen resoluutiosta.
- Live-tunteja pidetään, joiden tarkoituksena on ratkaista käsiteltyjä käytännön tapauksia.
- Voit käyttää kursseja millä tahansa laitteella: tietokoneella, matkapuhelimella ja tabletilla.
opetussuunnitelma
Ensimmäinen lohko
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu (6 opintopistettä)
Digitaalinen markkinointisuunnitelma (6 opintopistettä)
Toinen lohko
Sosiaalisen median markkinointi (6 op)
Digitaalinen mainonta ja hakukonemarkkinointi (6 opintopistettä)
Kolmas lohko
Inbound-markkinointi ja hakukoneoptimointi (6 opintopistettä)
Advanced Customer Analytics (6 opintopistettä)
Neljäs lohko
Mobiilimarkkinointi (6 opintopistettä)
Markkinatutkimuksen uudet sovellusalueet (6 op)
Viides lohko
Valmistumisprojekti (12 op)
yhteensä: 60 opintopistettä
Graduate profiilia
Digimarkkinoinnin maisterin tutkinnon suorittaneilla on tietoja, taitoja, asenteita ja taitoja, jotka liittyvät:
- Digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin käsitteitä ja sovelluksia.
- Online-media mainonta- ja myynninedistämistoimia varten.
- Tietoa sosiaalisen median ja digitaalisen mainonnan käytöstä.
- Markkinointiin ja sähköiseen kaupankäyntiin liittyvien uusien teknologioiden edistyneen käytön integrointi.
- Strategisten markkinointisuunnitelmien kehittäminen lähtökohtana digitaalisten markkinointikampanjoiden, brändäys- ja verkkomainontasuunnitelmien sekä sähköisen kaupankäynnin strategian ja
- m-kauppa.
- Viestinnän, maineen online- ja bränditoimien toteuttaminen.
- Suhteen optimointi asiakkaiden, toimittajien ja organisaation muiden kumppaneiden kanssa CRM:n kautta.
Ohjelman tulos
Opit:
- Kehitä sopiva hintatarjous online-kuluttajaprofiilin perusteella.
- Kehitä ja toteuta markkinointisuunnitelmia ja laske ROI.
- Määrittele ja kehitä digitaalisia mainoskampanjoita, mukaan lukien sosiaaliset verkostot.
- Tunnista ja valitse SEO-strategiat.
- Toteuttaa kansallisia ja kansainvälisiä asemointi- ja brändäysstrategioita.
- Analysoi tietoja Business Intelligence -työkalujen avulla tunnistaaksesi mittareita ja tehdäksesi päätöksiä.
- Suunnittele ja hallitse sisällön luomista digitaaliseen sosiaaliseen mediaan.
Uramahdollisuudet
Työtaidot, joihin InterNaciones Master's Degree in Digital Marketing valmistaa sinua:
- Online-markkinoinnin yritysjohtaja.
- Verkkokaupan asiantuntija.
- Digitaalisen mainonnan johtaja.
- Asiakassuhteiden hallinta.
- Markkinointikonsultti.
- Digitaalisen strategian konsultti.
- Digitaalisen markkinoinnin johtaja.
- Oman yrityksen yrittäjä markkinoinnin parissa