
KESTO
1 Years
KIELET
Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 84 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* hinta ulkomailla asuville opiskelijoille
Johdanto
Kansainvälisen matkailun hallinnan maisteri on yksivuotinen ohjelma, joka koostuu 60 opintopisteestä. Ensimmäiset 24 opintopistettä, jotka tunnetaan nimellä "Fundamentals", ovat pakollisia aineita, kun taas loput 18 opintopistettä ovat valinnaisia ja muodostavat valitun erikoisalan. Opiskelijoilla on joustavuus suorittaa Final Master's Project (TFM) ja ulkoiset käytännöt milloin tahansa vuoden aikana. Opetusorganisaatio on kuvattu tarkemmin myöhemmässä kaaviossa.
Opiskelijan tulee valita yksi kahdesta valinnaisesta moduulista (moduuli II tai moduuli III).
Jokainen erikoismoduuli muodostaa kaksi tarjottavaa reittiä: matkailuyritysten hallinta ja matkailukohteiden suunnittelu. Tämä viimeinen moduuli sisältää Unescon moduulin, joka yhdistää monitieteisesti ja kaikkiin aiheisiin, teemoihin ja seminaareihin, joiden tavoitteena on "Maailmanperintökohteiden matkailun hallinta". Unescon moduuli on osa UNITWIN-verkostoa yliopistojen ja UNESCOn "matkailu, kulttuuri ja kehitys" -oppituolien verkostossa.
Aihe nimeltä "Maailmanperintökohteiden ja kaupunkien tapaustutkimukset" koostuu seminaareista, jotka käsittelevät maailmanperintökohteiden ja kaupunkien hallintaa, tulkintaa, markkinointia ja mainontakuvaa, jotka täydentävät muita moduulin III aineita.
Opetussuunnitelma
Klassisen ohjelman suorittaminen edellyttää tyypillisesti 90 opintopisteen ansaitsemista.
Maisterintutkinnon kesto: Yksi lukuvuosi.
Moduuli I: Perusteet
- 619301 Kansainvälisen matkailun taloustiede: vaikutukset ja mallit
- 619302 Matkailututkimuksen metodologia
- 619303 Matkailutoiminnan oikeudellinen ympäristö
- 619304 Budjetit ja hallinnon valvonta
- 619305 Tietojärjestelmät ja -tekniikka
- 619306 Johtamis- ja johtamistaidot
- 619307 Ympäristön kestävyys matkailualalla
- 619308 Kvantitatiiviset menetelmät matkailun päätöksentekoon
Moduuli II: Matkailualan johtaminen
- 619309 kansainvälisen markkinoinnin johtaminen
- 619310 Kansainvälisten matkailuhankkeiden konsultointi
- 619311 Matkailuyritysten strateginen johtaminen
- 619313 Matkailuyritysten perustaminen: liiketoimintasuunnitelma
- 619314 Tulonhallinnan perusteet
Moduuli III: Matkailukohteiden suunnittelu ja hallinta
- 619315 Kulttuuriperinnön matkailun hallinta
- 619316 Historialliset reitit ja kulttuurireitit matkailussa
- 619317 Kestävän matkailun suojeltuja luonnonalueita
- 619318 Matkailukohteiden suunnittelu ja hallinta
- 619319 Tapaustutkimukset maailmanperintökohteista ja kaupungeista (eri seminaarit)
Moduuli IV: Maisteriprojektin loppu
- 619320 Ulkopuoliset käytännöt
- 619321 Lopullinen maisteriprojekti
Ohjelman tulos
Perustaidot
- CB6 - omistaa ja ymmärtää tietoa, joka tarjoaa perustan tai mahdollisuuden olla omaperäinen ideoiden kehittämisessä ja/tai soveltamisessa, usein tutkimuskontekstissa
- CB7 - Opiskelija osaa soveltaa hankkimaansa tietoa ja kykyään ratkaista ongelmia uusissa tai vähän tunnetuissa ympäristöissä laajemmissa (tai monitieteisissä) yhteyksissä, jotka liittyvät opintoalaansa
- CB8 - Opiskelijat pystyvät integroimaan tietoa ja kohtaamaan monimutkaisen päätöksenteon, joka perustuu tietoon, joka, koska se on epätäydellistä tai rajoitettua, sisältää pohdintoja heidän tietojensa ja harkintojensa soveltamiseen liittyvistä sosiaalisista ja eettisistä vastuista.
- CB9 - Opiskelija osaa välittää johtopäätöksensä ja niitä tukevat perimmäiset tiedot ja syyt erikoistuneelle ja erikoistumattomalle yleisölle selkeällä ja yksiselitteisellä tavalla
- CB10 - Oppilailla on oppimistaidot, joiden avulla he voivat jatkaa opiskelua suurelta osin itseohjautuvalla tai itsenäisellä tavalla
Yleiset taidot
- CG01 - Hanki erikoistunut ja monitieteinen jatkokoulutus matkailun alalla
- CG02 - Kyky työskennellä sekä ryhmässä että itsenäisesti monikulttuurisessa ja monialaisessa kontekstissa
- CG03 - Tutustu tieteellisessä ympäristössä julkaistavaksi soveltuvan akateemisen paperin vaatimuksiin, mikä edistää työkykyä ja tieteidenvälistä ajattelua
- CG04 - Kyky soveltaa hankittua tietoa ja ongelmanratkaisua uusissa, laajemmissa ja monialaisissa ympäristöissä
- CG05 - Sinulla on jatkuvan, itseohjautuvan ja itsenäisen oppimisen taidot
- CG06 - Kyky kehittää viestintätaitoja eri päätöksentekoalueilla ja eri kielillä
- CG07 - Kyky esittää ja argumentoida tuloksia sekä erikoistuneelle yleisölle että yleiselle yleisölle
- CG08 - Kyky eettiseen sitoutumiseen ja sosiaaliseen vastuuseen matkailun alalla
- CG09 - Kyky käyttää ICT:tä viestintävälineenä, pääsy tietolähteisiin, tietojen ja asiakirjojen arkistointi
- CG10 - Kyky määritellä prioriteetit tavoitteiden saavuttamisessa, järjestää määräajat ja tarvittavat resurssit sekä valvoa vakiintuneita prosesseja
- CG11 - Kyky organisoida tietoa ja hankkia tietoa eri dokumentaarisista lähteistä
- CG12 - Kyky analysoida sosiaalista todellisuutta ja tehdä päätöksiä muuttuvissa ympäristöissä, kuten matkailussa
- CG13 - Kannustaa matkailuun liittyvien ammattilaisten akateemista kierrätystä
- CG14 - Matkailualan tutkimuksen ja tietämyksen edistäminen
Monipuoliset kompetenssit
- CT01 - Sopeutuminen uusiin tilanteisiin
- CT02 - Itsenäinen oppiminen
- CT03 - Analyysi- ja synteesikapasiteetti
- CT04 - Tiedonhallintakapasiteetti
- CT05 - Organisointi- ja suunnittelukyky
- CT06 - Eettinen sitoutuminen
- CT07 - Suullinen ja kirjallinen viestintä äidinkielellä
- CT08 - Muiden kulttuurien ja tapojen tuntemus
- CT09 - vieraan kielen tuntemus
- CT10 - Opintoalaan liittyvä tietokonetuntemus
- CT11 - Luovuus
- CT12 - Taidot ihmissuhteissa
- CT13 - Oma-aloitteisuus ja yrittäjähenki
- CT14 - Johtajuus
- CT15 - Laadun motivaatio
- CT16 - Kriittinen päättely
- CT17 - Monimuotoisuuden ja monikulttuurisuuden tunnustaminen
- CT18 - Vianetsintä
- CT19 - Herkkyys ympäristöasioihin
- TC20 - Päätöksenteko
- CT21 - Ryhmätyö
- CT22 - työskentele kansainvälisessä kontekstissa
- CT23 - Työskentele tieteidenvälisessä tiimissä
Erityiset kompetenssit
- CE01 - Osaa analysoida matkailukohteen edustajien välisiä suhteita sosiaalisten verkostojen (ARS) analyysin avulla
- CE02 - Tulkitse yrityksen sisäistä tietoa hyödyntääksesi sitä tehokkaasti strategisten päätösten tekemisessä
- CE03 - Syventää kansainvälisten organisaatioiden, julkisten instituutioiden ja kansalaisyhteiskunnan organisaatioiden tietämystä matkailun alalla sekä olemassa olevista yhteistyö- ja kumppanuusinstrumenteista globalisoituneessa maailmassa
- CE04 - Analysoi vertailevasti kansallista ja kansainvälistä sääntelykehystä, joka säätelee matkailutoimintaa ja sen suunnittelua sekä maankäytön suunnittelua, jotta voidaan luoda toimintastrategioita kansainvälisesti toimiville toimijoille
- CE05 - Sovella innovaatioiden, tehokkuuden ja kilpailukyvyn johtamisen perusteita matkailuorganisaatioiden (julkisten ja yksityisten) johtamiseen
- CE06 - Osaa hallita matkailuorganisaation kaikkien toiminta-alueiden osaamisalueita
- CE07 - Käytä erikoistuneita talous- ja rahoitusjohtamisen tekniikoita matkailuorganisaatioissa
- CE08 - Ota käyttöön johtamis- ja ohjausjärjestelmät matkailuorganisaatioissa
- CE09 - Analysoi kriittisestä näkökulmasta matkailutoimintaa ja sen kansainvälistä ympäristöä uhkien havaitsemiseksi ja tärkeimpien mahdollisuuksien hyödyntämiseksi
- CE10 - Tunne alueen suunnittelu- ja hallintavälineet sekä matkailutoiminnan sääntelymekanismit ja laatii hallinta- ja suunnitteluehdotuksen tietylle kohteelle
- CE11 - Ymmärtää matkailukohteen rakenteen monimutkaisuus systeemisestä näkökulmasta
- CE12 - Määritä ja kehitä matkakohteeseen sovellettava strateginen matkailusuunnitelma
- CE13 - Tunne ja soveltaa kohteiden ja tuotteiden kestävän hallinnan välineitä
- CE14 - Tunne ja soveltaa matkailussa sovellettavia ympäristöllisiä, taloudellisia ja sosiaalisia laatu- ja johtamisjärjestelmiä kestävän matkailun kehittämisstrategioiden puitteissa
- CE15 - Osaat analysoida kansainvälisten matkailumarkkinoiden uusia trendejä, näkymiä ja dynamiikkaa
- CE16 - Pystyy luomaan uusia matkailutuotteita sekä niiden luomis- ja levitysstrategioita, jotka perustuvat joukkoon matkailuresursseja ja ennalta määriteltyjä kysyntäsegmenttejä
- CE17 - Suunnittele koko matkailutuotteiden perustamisprosessi ja toteuta uusia liiketoiminta- ja palveluprojekteja
- CE18 - Mukauta kaupallinen strategia kunkin matkailualan liiketoimintaympäristön erityispiirteisiin
- CE19 - Tunne eri kustannusjärjestelmät, joita voidaan soveltaa tehokkaasti johdon ohjauksessa ja strategisessa päätöksenteossa
- CE20 - Simuloi matkailualan yritysten tuote- ja hintapäätöksen vaikutuksia kannattavuuteen
- CE21 - Tunne budjettien laatimisen ja liiketoiminnan suunnittelun välinen suhde
- CE22 - Tulkitse matkailuyrityksen tasapainoiseen tuloskorttiin sisältyvät indikaattorit
- CE23 - Laadi ennustetut tilinpäätökset OOTT:ssä
- CE24 - Käännä teoria käytäntöön mukauttaaksesi budjetoinnin ja hallinnan yleiset käsitteet tiettyihin OOTT-skenaarioihin
- CE25 - Tunne perusteellisesti USALI-mallin työkaluna hotelliosastojen johtamisen parantamiseen
- CE26 - Uusien tieto- ja viestintätekniikoiden optimaalinen käyttö matkailumarkkinoinnissa
- CE27 - Tiedä ja osaa hallita uusia edistyneitä markkinointistrategioita: tunne- ja kokemuksellinen markkinointi ja neuromarkkinointi
- CE28 - Integroida ja soveltaa hankittua tietoa tehdäksesi parhaat päätökset kansainvälisessä liiketoimintaympäristössä
- CE29 - Käytä tieto- ja viestintätekniikoita kansainvälisissä ympäristöissä: sosiaaliset verkostot ja online-maineenhallinta
- CE30 - Tunne ammatillisen harjoittelun kautta matkailuyrityksissä toteutettavien toimintojen ja prosessien käytäntö
- CE31 - tuntee työtekniikat, jotka mahdollistavat matkailualan ammattilaisen toiminnan analysoinnin ja sijoittamisen strategiseen ja kilpailulliseen kontekstiin, eli kyvyn toteuttaa liiketoimintaympäristöön sopivia johtamistyökaluja
- CE32 - Pystyy suunnittelemaan, suunnittelemaan ja lopulta toteuttamaan monimutkaisia matkailuprojekteja sopivinta metodologiaa käyttäen
- CE33 - Suorittaa bibliografisia hakuja ja bibliometrista analyysiä tärkeimmistä bibliografisista tietokannoista, joiden tarkoituksena on analysoida ja yhdistää hakujen tuloksena olevista tietueista poimitut tiedot TFM:n suuntaukseen
- CE34 - Suunnittelee tutkimushankkeen kehittämistä, kehittää hypoteeseja tai tutkimuskysymyksiä, toteuttaa kenttätyötä ja tehdä johtopäätöksiä hypoteesien tai aikaisempien kysymysten pohjalta sekä esittää ja puolustaa matkailualalla saatuja tuloksia tutkimushankkeen rakenteen mukaisesti. tieteellinen teos
- CE35 - Suorita suullisia esityksiä tärkeimpien kansainvälisten matkailualan konferenssien ehdottaman metodologian mukaisesti sekä tutkimusraporttien kehittämistä vastaavien julkaisutyylistandardien (APA, Harvard jne.) mukaisesti, mikä mahdollistaa ihmisten tai organisaatioiden neuvomisen linjoilla tulevaisuuden matkailututkimus
- CE36 - Suunnittele kanta-asiakassuunnitelmia monikansallisissa matkailuyrityksissä
- CE37 - Tunne perusteellisesti sosiaalisen median uudet mittarit
- CE38 - Laadi markkinointi- ja viestintäsuunnitelmat kansainvälisellä sovellusalueella