PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
Universidad Rey Juan Carlos Maisterin tutkinto kansainvälisestä markkinoinnin johtamisesta
Universidad Rey Juan Carlos

Maisterin tutkinto kansainvälisestä markkinoinnin johtamisesta

1 Years

Espanja

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

EUR 84 / per credit *

Kampuksella

* EU:n ulkopuolella asuvien opiskelijoiden hinta on vain likimääräinen, koska jokainen akateeminen palkka on erilainen.

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Johdanto

Kansainvälisen markkinoinnin johtamisen maisterin tutkinnon tavoitteena on valmistaa markkinointijohtajia, joilla on laaja kokemus kansainvälisistä johtamisprosesseista ja markkina-analyysistä. Tämä ohjelma antaa heille mahdollisuuden suunnitella, suunnitella, hallita ja toteuttaa markkinointistrategioita ja liiketoimintamahdollisuuksia, jotka luovat kilpailuetuja käyttämällä strategista näkemystä, joka on linjassa globaalien, dynaamisten ja kilpailukykyisten ympäristöjen dynamiikan kanssa. Keskittyminen kuluttajien tyytyväisyyteen ja kannattavuuteen takaa työsi onnistumisen ja kannustaa yritysten kansainvälistymistä.

tavoitteet

Tämän maisterin tutkinnon tavoitteena on kouluttaa markkinointijohtajia, joilla on tiedot ja taidot kansainvälisten markkina-analyysi- ja johtamisprosessien, uusien teknologioiden hallinnassa ja strategisessa näkemyksessä, joiden avulla he voivat suunnitella ja toteuttaa kilpailuetuja ja liiketoimintamahdollisuuksia luovia markkinointistrategioita. globaalien, dynaamisten ja kilpailukykyisten ympäristöjen dynamiikkaan ja varmistavat kuluttajien tyytyväisyyden ja toteutettujen toimien kannattavuuden.

Ohjelma antaa integroidulle markkinoinnin johtamiselle näkyvän roolin yrityksen strategiassa ja kilpailuetujen luomisen lähteenä kansainvälisillä markkinoilla, kun otetaan huomioon markkinointijohtajien kasvava vastuunotto tiimin jäseninä. ylin johto, jonka on tehtävä olennaiset strategiset päätökset.

Ohjelman erityistavoitteet sisältävät seuraavat tavoitteet:

  • Kehitä globaali näkökulma liiketoimintaan ja markkinointiin.
  • Kehitä analyyttistä ja strategista kapasiteettia kaupallisissa, markkinoinnissa ja kansainvälisissä liiketoimintaympäristöissä.
  • Harjoittele kansainvälisten markkinoiden suuntaa ohjaavien trendien analysointi- ja tulkintaprosesseja maailmanlaajuiseen kysyntään vastaavien tuotteiden lanseeraamiseksi.
  • Tunnista markkinointimahdollisuudet uudessa kansainvälisessä ympäristössä.
  • Ymmärtää asiakkaiden ja kuluttajien ostokäyttäytymistä kansainvälisillä markkinoilla ja kääntää tämä tieto arvon luomiseksi.
  • Arvosta kulttuurienvälisten kysymysten vaikutusta kansainvälisiin liiketoimiin, kansainvälisen markkinoinnin päätöksiin ja strategisiin markkinointipäätöksiin tarvittavan tietopohjan luomiseen.
  • Selvitä yritysten ja niiden tuotteiden kansainvälinen potentiaali analysoimalla kansainvälistä ympäristöä ja liiketoimintadiagnoosia.
  • Hallitse kansallisten ja ulkomaisten markkinoiden tutkimukseen sovellettavia menetelmiä.
  • Arvioi tietotarpeita, suunnittele sopivia tutkimusstrategioita ja kerää tehokkaita tietoja strategisen markkinoinnin päätöksenteon tueksi.
  • Hanki ja muunna liiketoimintatiedon tiedot käyttökelpoisiksi oivalluksiksi.
  • Kehitä, analysoi ja käytä markkinoinnin mittareita ja analyyseja.
  • Käytä työkaluja kansainvälistymiseen johtavien markkinointipäätösten tekemiseen.
  • Arvioi vaihtoehtoisia menetelmiä markkinoiden valinnassa, markkinoille tuloa ja markkinointimix-päätöksiä kansainvälisillä markkinoilla.
  • Määritä kohdemarkkinat yrityksen kansainvälistymisstrategioiden kehittämiselle.
  • Muotoile markkinointistrategiat osaksi yrityksen strategiaa.
  • Arvioi kansainvälisen markkinointipäätösten ja kansainvälisen strategisen markkinoinnin organisatorisia ja taloudellisia vaikutuksia.
  • Kouluta yrittäjämarkkinoinnin ammattilaisia, jotka voivat tehdä strategisia päätöksiä

Kansainvälisen markkinoinnin johtamisen asiantuntijalla on valmiudet suorittaa ohjelman päätyttyä seuraavat toiminnot:

  • Markkinointipäällikkö tai johtaja kaikentyyppisissä organisaatioissa, joilla on kansainvälinen projektio tai joilla on toimintaa ulkomailla
  • Kansallisen ja kansainvälisen markkinoinnin johtaja
  • Globaali brändijohtaja
  • Maailmanlaajuinen myyntijohtaja
  • Konsultti tutkimuksen ja markkinatiedon prosesseissa sekä strategioiden ja politiikkojen suunnittelussa, jotka liittyvät yritysten heijastamiseen kansainvälisille markkinoille
  • Innovatiivisten kansainvälistymisprosessien ja kansainvälistymisprojektien generaattori kokonaisvaltaisella strategisella lähestymistavalla
  • Neuvonantaja kansainvälisille markkinoille, jotka edellyttävät riittävää ohjausta liiketoimintatavoitteiden saavuttamiseksi
  • Kansainvälinen markkinointianalyytikko

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Ohjelman tulos

Ohjelman lukukausimaksu

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä