
Maisteri in
Master digitaalisen sisällön hallinnassa
Universitat de Barcelona

Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 2 790 / per credit *
Hakemuksen määräaika
17 Jul 2023
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2023
* 46,50 euroa luottoa kohti; 82 euroa EU: n ulkopuolelta tuleville opiskelijoille ja Espanjan valtion ulkomaalaisille.
Apurahat
Johdanto
Digitaalisen sisällön hallinta on työpaikka, jolla on vahva projektio ympäri maailmaa. Tätä osoittaa konsulttiyritysten ja yritysten määrän kasvu, jotka ovat sitoutuneet verkkoarkkitehtuurin suunnitteluun, käyttäjäkokemustutkimuksien (UX) suorittamiseen, brändien läsnäolon hallintaan sosiaalisissa verkostoissa (yhteisöpäällikkö), web-paikannuksen parantamisessa hakukoneet (SEO) tai online-markkinointikampanjoiden suunnittelu. Tarvitaan lisää intranet-hallintaan, sähköiseen asiakirjojen hallintaan tai julkisten verkkosivustojen hallintaan omistettuja työpaikkoja. Tämä ilmiö havaitaan keskisuurissa ja suurissa yrityksissä, tutkimuskeskuksissa, julkishallinnossa, kirjastoissa, arkistoissa, museoissa jne.
Vastaamaan tähän työvoiman kysyntään Master of Digital Content kouluttaa ammattilaisia, jotka ovat erikoistuneet suunnittelemaan, hallitsemaan ja arvioimaan yritysten ja laitosten digitaaliseen sisältöön liittyviä tuotteita ja palveluita.
Se on monitieteinen projektipohjaisen oppimisen (ABP) koulutustarjous, jonka avulla opiskelijat voivat analysoida kehitysympäristöä ja sen osaamista, soveltaa digitaalisen markkinoinnin metodologisia periaatteita sekä suunnitella ja organisoida prosesseja diagnosointiin, suunnitteluun ja edistämiseen. sivustot ja verkkosovellukset. Samalla opiskelijat koulutetaan tietokonesovellusten käyttöön digitaalisten tuotteiden ja palveluiden luomiseen ja kehittämiseen, käyttäjien käytön ja käyttäytymisen analysoinnin mittareihin sekä tekniikoihin käyttökokemuksen ja käytettävyyttä.
Voit pyytää haastattelua henkilökohtaisesti, puhelimitse tai videopuhelun kautta päällikön koordinaattorin kanssa.
Tavoitteet ja osaaminen
tavoitteet
- Hanki tieto tieto- ja viestintätekniikan soveltamisesta humanististen tieteiden tutkimuksessa ja levittämisessä kriittisen näkemyksen avulla.
- Saavuta digitaalisten humanististen tieteiden projektien suunnittelumenetelmiä koskeva koulutus.
- Hanki tarvittavat tiedot ja taidot digitaalisten sovellusten suunnitteluun, luomiseen ja kehittämiseen kulttuuriympäristöissä (esimerkiksi museot).
- Tietää tietokoneratkaisujen käyttöä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen ja parametrointiin.
toimivaltaa
Maisterin suoritettuaan opiskelijan on kyettävä:
- Tuntee perusteet ja soveltaa verkkosivustojen ja digitaalisten sovellusten käsitteellistamiseen ja mallintamiseen liittyviä tekniikoita organisaation, yrityksen tai projektin tarkoituksen, päämäärien ja päämäärien perusteella.
- Analysoi ympäristöä ja kilpailua käyttäjälähtöisten digitaalisten tuotteiden ja palveluiden kehittämiseksi.
- Tuntea ja soveltaa digitaalisen markkinoinnin hallinnan metodologisia periaatteita erityisesti verkkosivustojen ja digitaalisten sovellusten yleisön ja tulosten parantamiseksi.
- Käytä metriikkaa analysoidaksesi verkkosivustojen käyttäjien käyttöä ja käyttäytymistä.
- Käytä diagnosointitekniikoita käyttökokemuksesta ja digitaalisten verkkosivustojen ja sovellusten käytettävyydestä.
- Tunne ja käytä digitaalisten tuotteiden ja palveluiden luomiseen ja kehittämiseen tarvittavia tietokonesovelluksia.
- Suunnittele ja järjestä monitieteellisissä ryhmissä verkkosivustojen ja digitaalisten sovellusten diagnosointi-, suunnittelu- ja mainosprosessit.
Käyttöprofiili
Maisterin tutkinto on mieluiten suunnattu tutkinnon suorittaneille informaation ja dokumentoinnin, viestinnän, liiketoiminnan sekä tieto- ja viestintätekniikan aloilla.
Arvioidaan, että hakijoilla on ammatillisen käytännön ja muun kuin yliopisto-koulutuksen kautta akkreditoituja tietoja ja taitoja digitaalisen sisällön hallinnassa.
Koska maisterin tutkinnon oppimismenetelmät perustuvat suurelta osin projektityöhön, suositellaan myös, että hakijat osaavat toimia monitieteellisissä ympäristöissä, joissa esitellään ja puolustetaan omia analyysejään ja ratkaisujaan ja joissa he osaavat integroida ideoita muiden alojen ammattilaisilta.
Lopuksi arvostetaan myös sitä, että heillä on englannin kielen taito B1 tai korkeampi.