![University of Jyväskylä Diplomi-insinööri digitaalisesta markkinoinnista ja yritysviestinnästä](https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/f_auto/q_auto/g_auto/w_724/dpr_2.0/element/24/243113_68EBGHUMES.jpg)
Diplomi-insinööri digitaalisesta markkinoinnista ja yritysviestinnästä
Jyväskylän yliopisto, Suomi
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
22 Jan 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 10 000 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun (JSBE) digitaalisen markkinoinnin ja yritysviestinnän maisteriohjelma kouluttaa digitaalisen markkinoinnin ja yritysviestinnän ammattilaisia sekä voittoa tavoittelemattoman että yksityisen sektorin tarpeisiin. Yhdistämme digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin ja yritysviestinnän tärkeimmät näkökohdat viimeisimpään alan akateemiseen tutkimukseen.
Ohjelmasta valmistuminen antaa syvälliset tiedot ja taidot suunnitella ja toteuttaa strategisia ja taktisia toimintoja markkinointiin, myyntiin ja yritysviestintään liittyvissä johto- ja asiantuntijatehtävissä nykypäivän digitalisoituneessa yhteiskunnassa. Ohjelmaa opettavat JSBE:n digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän tutkimusryhmässä työskentelevät tutkijat sekä kansalliset ja kansainväliset toimijat.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
|
| 30 op |
|
|
|
|
Ohjelman tulos
Jokainen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija tarvitsee nykyään tietoa digitaalisesta ympäristöstä ja kanavista, jotka todella vaikuttavat valittuihin kohderyhmiin. Jos olet kiinnostunut kehittämään tietojasi ja taitojasi hieman pidemmälle, tämä ohjelma on sinua varten. Ainutlaatuinen markkinoinnin ja yritysviestinnän yhdistelmä tekee tästä ohjelmasta edelläkävijän koulutusmaailmassa.
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun (JSBE) digitaalisen markkinoinnin ja yritysviestinnän maisteriohjelma kouluttaa digitaalisen markkinoinnin ja yritysviestinnän ammattilaisia sekä voittoa tavoittelemattoman että yksityisen sektorin tarpeisiin. Yhdistämme digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin ja yritysviestinnän tärkeimmät näkökohdat viimeisimpään alan akateemiseen tutkimukseen. Ohjelmasta valmistuminen antaa syvälliset tiedot ja taidot suunnitella ja toteuttaa strategisia ja taktisia toimia markkinointiin, myyntiin ja yritysviestintään liittyvissä johto- ja asiantuntijatehtävissä nykypäivän digitalisoituneessa yhteiskunnassa. Ohjelmaa opettavat JSBE:n digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän tutkimusryhmässä työskentelevät tutkijat sekä kansalliset ja kansainväliset toimijat.
Suomi on yksi maailman johtavista maista siinä, miten organisaatiot ja asukkaat käyttävät tieto- ja viestintäteknologiaa (ICT). Esimerkiksi lähes jokainen suomalainen käyttää verkkopankkia ja omistaa älypuhelimen, ja meillä on maailman alhaisimmat mobiilidatan hinnat. Suomi sijoittui äskettäin 1. sijalle tietotekniikan omaksumisessa Singaporen ja Ruotsin edellä. Näin ollen digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän opiskelu yhdessä Suomen johtavista yliopistoista on täydellinen paikka jokaiselle tulevalle opiskelijalle, joka haluaa oppia lisää näistä aloista.
Uramahdollisuudet
- Markkinointipäällikkö