MA Kansainvälinen markkinointi
University of Portsmouth
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Southsea, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 9 400 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* kokopäiväinen: 9 400 puntaa, osa-aikainen: 4 700 puntaa vuodessa Yhdistyneen kuningaskunnan / Kanaalisaarten ja Mansaaren opiskelijoille / EU:n asukkaille I Kokopäiväinen: 17 000 puntaa Osa-aikainen: 8 500 puntaa vuodessa: kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Liiketoimintaa harjoitetaan nykyään maailmanlaajuisesti. Tämä tarkoittaa, että organisaatiot tarvitsevat markkinoinnin ammattilaisia, joilla on kansainvälinen ajattelutapa ja kyky vaikuttaa kaikkialla maailmassa, missä ne toimivat.
Voit suorittaa tämän kurssin, jos olet kiinnostunut markkinoinnista ja täytät pääsyvaatimukset, riippumatta alkuperäisestä perustutkinto-aineesta.
Tällä MA kansainvälisen markkinoinnin maisterikurssilla rakennat liikekykyä samalla kun kehität kattavan ja tiukan kansainvälisen markkinoinnin käytännön ymmärtämisen.
Opit markkinoinnin ydinteorioista ja -malleista ja kattaa globaalin markkinointistrategian, kansainvälisen brändiviestinnän, sosiaalisen median markkinoinnin ja verkkoanalytiikan.
Valmistuttuasi sinulla on tiedot, taidot ja kokemus, joita tarvitaan kansainvälisten yritysten markkinointistrategioiden kehittämiseen, mikä tekee sinusta korvaamattoman palkan mille tahansa organisaatiolle. Voit käyttää pätevyyttäsi työskennelläksesi ulkomailla ja organisaatioissa, jotka harjoittavat liiketoimintaa yli kansainvälisten rajojen ja kulttuurien.
Mitä tulet kokemaan
Tässä kansainvälisen markkinoinnin maisteriopinnoissa opit:
- Tutustu markkinoinnin periaatteisiin ja teorioihin
- Opiskele kaikkia markkinoinnin näkökohtia, mukaan lukien brändäys, sosiaalisen median markkinointi ja kuluttaja-analytiikka
- Opi kuinka globalisaatio on lisännyt yritysten, markkinoiden, ihmisten ja tiedon välistä yhteyttä eri maiden ja kulttuurien välillä
- Paranna tietämyksesi eri kulttuureista ja kansoista tehdäksesi itsestäsi tehokkaamman jäsenen kansainvälisessä markkinointiyhteisössä
- Käytä oppimaasi oppiessasi, mukaan lukien työskentely paikallisen yritysyhteisön kanssa
- Kehitä siirrettäviä taitoja, joita voit soveltaa kaikilla elämäsi alueilla, kuten kriittiseen ajatteluun, itsenäiseen tutkimukseen, tiimityöskentelyyn, suulliseen ja kirjalliseen viestintään, analyyttiseen ajatteluun ja eettiseen käytäntöön.
- Hyödynnä eri taustoista tulevien vierailevien puhujien kokemuksia – samankaltaisten kurssien aiempia puhujia ovat muun muassa Jo Pabari (Good Stuff Consultingin johtaja ja Heinekenin, PepsiCo:n, Heinzin ja Twiningsin markkinointikonsultti) ja Emma Searle (Verb Brandsin digitaalijohtaja, johtava digitaalinen toimisto luksus- ja premium-brändeille)
Voit myös
- Vieraile maailman johtavissa digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan yrityksissä Lontoossa – meillä on yhteyksiä organisaatioihin, kuten Google, Twitter ja IBM (matkustusrajoitusten ja Covid19-pandemian alaisena)
- Uppoudu eri kulttuuriin viikon mittaisella omarahoitteisella opintovierailulla eurooppalaiseen yliopistoon (matkustusrajoitusten ja Covid19-pandemian mukaan)
- Hanki lisäpätevyyksiä, jotka parantavat CV:täsi verkkokoulutuksen avulla, joka koskee pätevyyttä, kuten Google Analytics ja Ads
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
Core-moduulit
Uramahdollisuudet
Intian, Kiinan ja Japanin kaltaiset maat ovat nyt maailman 10 suurimman talouden joukossa, kun taas Meksikon ja Brasilian odotetaan pääsevän 10 parhaan joukkoon vuoteen 2050 mennessä (The World in 2050, PWC).
Tämä on johtanut suureen kysyntään markkinoinnin ammattilaisille, jotka voivat työskennellä tehokkaasti eri kulttuureissa, alueilla ja maissa.
Markkinointimahdollisuuksia on kaikilla teollisuudenaloilla – yksityisellä, julkisella ja vapaaehtoisella. Ne voivat vaihdella rahoitus-, kuluttaja- ja tietotekniikkateollisuudesta voittoa tavoittelemattomiin organisaatioihin, kuten hyväntekeväisyysjärjestöihin, paikallishallintoon ja korkeakouluihin.
Rooleja, joissa voit työskennellä valmistuttuasi, ovat:
- Kansainvälinen markkinatutkija
- Markkinointikampanjan virkailija
- Kansainvälinen markkinointijohtaja
- PR-tilin johtaja
- Markkinointikonsultti
- Sosiaalisen median johtaja
Työkokemus ja urasuunnittelu
Collaborative Marketing Project -moduulin aikana sinulla on mahdollisuus työskennellä paikallisen yhteisön asiakkaiden kanssa, mikä antaa sinulle maun alalla työskentelystä.
Voimme myös auttaa sinua tunnistamaan harjoittelupaikkoja, harjoittelupaikkoja, vapaaehtoisrooleja ja freelancer-mahdollisuuksia, jotka täydentävät opintojasi ja rakentavat ansioluettelosi.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.