Pelikehityksen maisteri
University of Suffolk
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Ipswich, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 3 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 8 235 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* vuodessa kokopäiväinen; 915 puntaa per 20 opintopistettä - osa-aikainen lukukausimaksu; 12 150 £ - kansainvälinen lukukausimaksu vuodessa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MSc Games -kurssi tarjoaa opiskelijoille korkeamman tason ymmärrystä ja suoraa ammattikokemusta monialaisen lähestymistavan kautta kaupallisissa pelihankkeissa.
Tämä kurssi on ihanteellinen tutkinnon suorittaneille, jotka ovat suorittaneet BA (Hons) -tietokonepelisuunnittelun tai BSc (Hons) -tietokonepelien ohjelmoinnin perustutkinnon suorittaneille, samoin kuin muille liittyville teknisille ja luoville aiheille valmistuneille, jotka haluavat päästä videoon peliteollisuus.
Meillä on yhteistyökumppanuuksia paikallisten järjestöjen ja työnantajien kanssa, mukaan lukien kaupalliset ja kolmannen sektorin organisaatiot.
Opiskelijat altistuvat kaupallisten pelien parissa työskentelemiselle tarjoamalla heille ymmärrystä liiketoiminnasta ja valmistamalla opiskelijoita työskentelemään kaupallisessa studiossa.
Yhden moduulimme avulla opiskelijat voivat olla yhteydessä Ipswich Waterfront Innovation Centeriin (IWIC), tarjoamalla heille pääsyn useampiin palveluihin ja käsittelemällä useita yritystoimintaan liittyviä aiheita pelien kehittämisen yhteydessä.
- Hanki toimialakohtaista kokemusta käyttämällä tosielämän työnkulun menetelmiä, määräaikoja ja rajoituksia.
- Työskentele useiden teollisuuskumppaneiden kanssa, kuten Ubisoft, Dreadnaught Studios, Miracle Tea Studios, Ipswich Games Hub.
- Ainutlaatuinen kumppanuus Iron Crown Enterprisesin, Rolemaster-, Spacemaster-, HARP- ja HARP-SF-roolipelijärjestelmien julkaisijoiden kanssa.
- Laajenna uramahdollisuuksiasi linkkien ja projektin alushousujen avulla yrityksiltä, kuten Derivco, Coderus, Conga ja Orbital Media.
- Olemme tyytyväisiä tutkinnon suorittaneisiin mistä tahansa aiheesta, jolla on kokemusta digitaalisesta taiteesta, koodauksesta tai pelisuunnittelusta, sekä muista kuin valmistuneista, joilla on esillä oleva työ.
Kurssimoduulit
Moduulin tekniset tiedot
- Kehityksen hallinta (pakollinen). Tämä moduuli toimitetaan sarjana luentoja ja opetusistuntoja, joissa tutkitaan erilaisia ketteriä ja vesiputouksia koskevia menetelmiä sekä erilaisia projektinhallintatyökaluja. Sitten laajennat tätä perustietoa omalla tutkimuksellasi. Sinulla on tilaisuus pohtia, miten tällaisia tekniikoita voitaisiin soveltaa peliteollisuuteen ja kuinka ne ovat voineet auttaa välttämään tai parantamaan aiempia skenaarioita.
- Visuaalinen komentosarja (pakollinen). Kaupalliset pelimoottorit esittävät nopeasti kehittyvää tekniikkaa. Yksi tekijä tämän kehityksen takana on tarve tarjota tehokkaita kehitysympäristöjä, jotka mahdollistavat kaikenlaisten aihe-asiantuntijoiden aktiivisen panoksen kehitysprosessiin. Tässä moduulissa. opiskelijat oppivat kehittämään pelejä visuaalisten komentosarjojen avulla korkealla ja matalalla tasolla kurinalaisuudesta ja taustasta riippuen.
- Ryhmähanke 1 - Nopea prototyyppityö (pakollinen). Tätä ryhmähanketta varten opiskelijat käsittelevät ja kehittävät nopeasti peliideoita oppien työskentelemään tehokkaasti tiiminä.
- Ryhmähanke 2 - asiantuntijahanke (pakollinen). Kun olet viljellyt taitoa monilla nykyaikaisilla suunnittelu- ja kehityskäytännöillä, työskentelet nyt tiimissä neuvoteltuun lyhyeen. Tällä tavalla tiimi toimittaa omat ennustetut kokemustuloksensa, ja nämä tulokset kertovat suunnittelupylväistä ja lopullisesta tavoitteesta. Tämä moduuli on suunniteltu tarjoamaan sinulle vankka kehityskehys, jossa tiimille annetaan tilaa ja vapautta tutkia valinnaisen digitaalisen kokemuksen komponentteja.
- Henkilökohtainen oppisuunnitelma (pakollinen). Toivotamme tämän kurssin opiskelijat monipuolisesta akateemisesta taustasta ja olemme suunnitelleet tämän moduulin tarjoamaan erikoisopetusta opiskelijoille, jotka haluavat tutkia tiettyjen teknisten taitojen kehittymistä. Tarkoituksena on kehittää taitoja, jotka auttavat sinua integroitumaan täydellisemmin rajat ylittäviin tiimeihin. Jokainen ILP on ainutlaatuinen itsellesi, ja se on kehitetty opettajien opastuksella ja panoksella. Projektit alkavat tutkimalla kehitysalueita, joihin tunnet itsesi luottavaiseksi, laajentamalla tarkastelemaan alueita, joilla on aukkoja tietämyksessä.
- Tutkimusmenetelmät (pakollinen). Tämä moduuli kattaa myös ammatilliset, oikeudelliset ja eettiset standardit ja ohjeet, jotka vaikuttavat kaupalliseen ja tekniseen toimintaan, ja antavat sinulle mahdollisuuden pohtia niitä oman tutkimuksensa ja käytäntönsä kannalta. Moduuli tarjoaa välttämättömän suunnittelutyökalun loppuprojektisi kehittämiseen varmistaen, että olet tehnyt useita tarvittavia perustutkimuksia tämän työn kehittämisessä.
- Lopullinen projekti (pakollinen). Tämän moduulin tarkoituksena on helpottaa tutkintataitojesi jatkokehittämistä uuden, jatko-opiskeluprojektin itsenäisen hallinnan avulla pelien kehittämisen alalla. Sen tulisi yksilöidä pelikehityksen kannalta merkityksellinen tutkimusalue, jonka tutkiminen osoittaa syvällisen ymmärryksen kehitysprosessista.
Uramahdollisuudet
Työhön perustuva käytäntö on upotettu koko kurssin ajan. Kaikki moduulit liittyvät työpohjaiseen oppimiseen, joka liittyy kaupallisiin johtamisprosesseihin tai tuotannon ymmärtämiseen työympäristössä. Tämä parantaa työllistyvyyttä ja antaa tutkinnon suorittaneille paremman käsityksen pelien kehityksestä työpaikalla.
Valmistuneet voivat edetä monelle uralle, mukaan lukien pelien ohjelmoija, pelisuunnittelija, pelitaiteilija, laadunvarmistus, vakavien pelien kehittäjä ja pelien kehittäjä.
Palkkiot ja rahoitus
2021-22
- Kokopäiväinen lukukausimaksu: 9135 puntaa
- Osa-aikainen lukukausimaksu: 915 puntaa per 20 opintopistettä
- Kansainvälinen lukukausimaksu: 13725 puntaa
Lisätietoa
- 20%: n alennus University of Suffolk tutkinnon suorittaneista
University of Suffolk lukukausimaksusi tarjoavat pääsyn kaikkiin tavallisiin opetus- ja oppimistiloihin, joita voit odottaa. Kurssiisi saattaa kuitenkin liittyä ylimääräisiä kustannuksia, jotka sinun on budjetoitava.
Sisäänpääsyvaatimukset
Akateemiset vaatimukset
- Hakijoiden odotetaan omistavan perustutkinnon asiaankuuluvalla aihealueella 2: 2 tai enemmän.
Ei-akateemiset vaatimukset
- Kaikkien hakijoiden, joilla on epätyypilliset pääsyvaatimukset, on osallistuttava haastatteluun.