Master of Science in Marketing Research (MSMR)
University of Texas Arlington
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Arlington, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
18 - 24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 11 044 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* lukuvuodelle 2021-2022
Johdanto
Yleiskatsaus
Tavoitteena Master of Science in Marketing Research (MSMR) on valmistaa opiskelijoita menestyksekkäälle uralle markkinointitutkimuksessa, markkinoinnin suunnittelussa, tuote- ja brändinhallinnassa sekä niihin liittyvillä aloilla.
Tietoja ohjelmasta
- Arlingtonissa tarjottavat viikonpäivät, 36 opintotunnin MSMR-ohjelma yhdistää perusteorioita, nykyaikaisia sovelluksia ja tosielämän kysymyksiä, jotta opiskelijat saavat taitoja menestyvän strategian toteuttamiseksi.
- Opiskelija oppii yhdistämään logiikan luovuuteen, kvantitatiiviset tiedot laadullisiin oivalluksiin ja älykkyyden intuitioon markkinointiongelmien ratkaisemiseksi ja liiketoimintamahdollisuuksien luomiseksi.
opetussuunnitelma
MSMR -ohjelma koostuu 36 lukukauden tunnista jatkokursseista. Ohjelma on avoin kaikille hakijoille, joilla on vähintään kandidaatin tutkinto, mutta sopii erityisen hyvin niille, joilla on perustutkinto jollakin seuraavista alueista:
- Käyttäytymistieteet (antropologia / psykologia / sosiologia)
- Liiketoiminta (Kirjanpito / Talous / Rahoitus / Johtaminen)
- Tietojenkäsittelytiede / Tiedotiede / Tietojärjestelmät
- Markkinointi / markkinointitutkimus
- Matematiikka / Tilastot
Kaikki MSMR -opiskelijat suorittavat yhden viikon Boot Campin, jonka tarkoituksena on antaa perustiedot seuraavista liiketoiminta -alueista:
- Kirjanpito
- Talousanalyysi
- Markkinointi
- johto
MSMR -opetussuunnitelma koostuu seuraavista kursseista.
Edistyneet kurssit (vaaditaan yhdeksän kurssia) - 27
- BSTAT 5325 - ANALYTIIKAN LISÄMENETELMÄT
- MARK 5327 - MARKKINOINTIPÄÄTÖSTEN TUTKIMUS
- MARK 5338 - ASIAKASKOKEMUS JA LAADULLINEN TUTKIMUS
- MARK 5340 - MARKKINOINTISTrategia
- MARK 5341 - EDISTYNYT AIHEET MARKKINOINTITUTkimuksessa I
- MARK 5343 - EDISTYNYT TUTKIMUSANALYYSI I
- MARK 5344 - EDISTYNYT TUTKIMUSANALYYSI II
- MARK 5396 - MARKKINOINTITUTKIMUSTAPAHTUMAT I
- MARK 5397 - MARKKINOINTITUTKIMUSTEN INTERNETTI II
Valinnaiset kurssit (vaaditaan kolme kurssia) - 9
Yhteensä - 36
Uramahdollisuudet
- Markkinointitutkimusanalyytikko
- Markkinointijohtaja
- Projektipäällikkö
- Vanhempi tutkimusanalyytikko
- Liiketoiminta -analyytikko
Miksi valita meidät?
- Nro 17 Markkinointitutkimusohjelma Yhdysvalloissa (QS, 2020)
- Ohjelman harjoittelumahdollisuudet
- AACSB -akkreditoitu (5% liiketoimintaohjelmista maailmanlaajuisesti)
- College of Business -alumniverkosto, jossa on yli 55 000 henkilöä ja joka kasvaa
Hakemusvaatimukset
Pääsy Master of Science in Marketing Research (MSMR) -ohjelmaan perustuu Graduate Schoolin yleisten pääsyvaatimusten suorittamiseen Graduate Catalog -kirjan Graduate Admission Requirements and Procedures -kohdan mukaisesti.
Pääsy mihin tahansa jatko -ohjelmaan on rajoitettu ja kilpailukykyinen. MSMR -ohjelmaa koskevat päätökset perustuvat useiden tekijöiden huomioon ottamiseen:
1. Graduate Index Score
- MSMR -ohjelma käyttää indeksipisteitä arvioidakseen ehdokkaiden menestymistodennäköisyyttä liiketoiminnan jatko -ohjelmissa.
- Indeksipisteet lasketaan muodossa GMAT + (GPA * 200).
- Indeksipisteet 1200 tai korkeammat ovat tyypillisiä menestyneelle hakijalle.
2. Akateeminen suorituskyky: Grade Point Average (GPA)
- Ylioppilastutkinnon GPA 3,25 (4-asteikolla, Graduate Admissionsin laskennalla) on tyypillinen menestyneelle ehdokkaalle. GPA -laskenta perustuu hakijan perusohjelman viimeiseen 60 tuntiin.
- Myös jatko -GPA 3,00 perustuu vähintään 24 tuntiin.
3. Graduate Performance Indicator: GMAT/GRE Component & Composite Pisteet
- Seuraavat testitulokset ovat vahvoja tutkinnon suorittaneiden menestyksen ennustajia:
- GMAT/GRE Määrälliset ja sanalliset pisteet yli 50. prosenttipisteen
- GMAT -yhdistelmäpisteet 580 tai enemmän
- Vaikka ei ole yleisesti hyväksyttyä menetelmää GRE: n muuntamiseksi GMAT -yhdistelmäpisteiksi, Educational Testing Service (ETS): n tarjoama algoritmi on osoittautunut hyödylliseksi työkaluksi vastaavan GMAT -yhdistelmäpistemäärän arvioinnissa.
4. Viestintätaidot
- MSMR -ohjelma on vahvistanut viestintästandardit, joiden tarkoituksena on varmistaa, että kaikki opiskelijat voivat suorittaa Graduate Opetus/Tutkimusavustajia.
- Kaikkien ehdokkaiden on suoritettava henkilökohtainen haastattelu (henkilökohtaisesti tai verkossa) MSMR-ohjelman johtajan kanssa.
- Hakijoiden, joiden äidinkieli ei ole englanti, on osoitettava riittävät taidot englannin kielellä luodakseen luottamuksen jatko -opintojen menestykseen. MSMR -ohjelma hyväksyy useita arviointimuotoja edellyttäen, että pisteet täyttävät tai ylittävät seuraavat kriteerit:
- IELTS: Kaikkien taitojen pisteet 6,5
- TOEFL iBT: Kokonaiskomposiitti 81, suosituimmat osiot kuuntelusta (16), lukemisesta (20), puhumisesta (23) ja kirjoittamisesta (22).
5. Henkilökohtainen lausunto/saavutukset
- Lausunto tarkoituksesta: Harkittu, hyvin kirjoitettu lausunto, joka ilmaisee selvästi koulutustavoitteet, ilmaisee intohimon markkinointitutkimukseen ja antaa vilauksen hakijan persoonallisuudesta.
- Suosituskirjeet: Kirjeet kolmelta hakijan akateemista taustaa ja/tai työkokemusta tuntevalta henkilöltä, jotka voivat puhua hakijan mahdollisuuksista menestyä tutkijakoulussa.
6. Akateeminen ja ammatillinen kokemus
- Akateeminen laitos: Tutkintoa myöntävän laitoksen yleinen laatu ja erityisohjelmien akkreditointi.
- Ammatillinen kokemus: työkokemus, ammatillinen sertifiointi tai lisenssi.
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.