Master of Science strategisessa johtamisessa ja markkinoinnissa
University of Malta
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Msida, Malta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 400 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* Paikalliset/EU/ETA -hakijat: Vuosittainen osallistumismaksu: 400 euroa; EU: n ulkopuoliset/ETA-hakijat: Lukukausimaksut yhteensä: 10 800 euroa
Johdanto
Kurssin tiedot
- Kurssin nimi: Master of Science in Strategic Management and Marketing
- Kurssin koodi: PMSCSMNMRKFTT8
- Postnominal: DI (Melit.)
- Pätevyysaste: Toinen sykli
- Kansallinen tutkintojen viitekehyksen taso: taso 7
- Kesto: 3 lukukautta
- Läsnäolotapa: Kokopäiväinen
- Opintopisteitä yhteensä: 90
- Koordinaattori: Emanuel Said
- Toimittaja: Taloustieteen, johtamisen ja kirjanpidon tiedekunta
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin yleiskatsaus
Ohjelma tarjoaa osallistujille mahdollisuuden kehittää kriittisen ajattelun taitoja ja asenteita sekä tasapainoista tietoa (syvyyden ja leveyden suhteen) ajantasaisista teorioista ja käytännöistä, joita minkä tahansa alan organisaatiot vaativat nykyaikaisilta johtajilta ja markkinointijohtajilta. Tämän lähestymistavan tarkoituksena on auttaa tutkinnon suorittaneita muuttumaan johtajiksi, jotka omaksuvat ja ylläpitävät kurinalaisuutta, jossa päätökset tehdään akuutin riskinarvioinnin jälkeen, joka perustuu markkinoista, kilpailusta ja asiakkaista kerättyyn luotettavaan ja pätevään näyttöön sen sijaan, että luotettaisiin johdon villityksiin.
Kaikki opintojaksot perustuvat kyseisen tieteenalan uusimpaan ajatteluun ja ideoihin, jotka perustuvat empiiriseen tutkimukseen, joka johtaa uusien alueiden syntymiseen, joilla on kysyntää työnantajien keskuudessa kehittyneissä talouksissa.
Ohjelman tulos
Oppimistulokset
Ohjelma auttaa opiskelijoita kehittämään:
- Tasapainoinen tieto ja ymmärrys asianomaisen tieteenalan uusimmasta ajattelusta ja ideoista, jotka perustuvat empiiriseen tutkimukseen uusilla alueilla, kuten ihmisten suorituskykymittarit, digitaalinen analytiikka, päätöksenteon mallinnus, palvelumuotoilu ja sosiaalinen markkinointi;
- Kehittyneet älylliset taidot ilmenevät yritys- ja markkinointistrategian vaihtoehtojen ja tehtävien käsitteellistämisen ja päättelyn kautta haastamalla käsitteitä, tietoja ja tietoja oivallusten saatavuuden, keräämisen, suodattamisen ja levittämisen ydinnäkökohtina yritysympäristössä;
- Paremmat valmiudet keskustella yritys- ja markkinointistrategian näkökohdista erilaisille yleisöille, jotka vallitsevat tavallisissa yrityskonteksteissa;
- Lisätyt kyvyt luovasti konseptoida tarjouksia, jotka sisältävät tuote-/palveluominaisuuksia, viestintää, jakelua, palvelutasoja ja prosesseja erilaisissa markkinaolosuhteissa;
- Täydennetyt numeeriset ja laadulliset analyysitaidot sekä kyky toteuttaa tutkimusprojekteja itsenäisesti sekä kyky ottaa käyttöön digitaalisia analytiikkatyökaluja joukosta erottuvan markkinointiviestinnän luomiseen ja toteuttamiseen;
- Yrittäjämäinen taipumus suunnitella ja ottaa käyttöön luovasti yritysstrategioita, jotka johtavat yhdenmukaiseen henkilöstösuunnitteluun ja käyttöönottoon, jolla on merkitystä tietyille markkinointitoiminnoille, sekä
- Kyky suunnitella palvelutarjouksia, jotka vetoavat kohdennettuihin asiakkaisiin (asiakasymmärrystä hyödyntäen) ja käyttävät resursseja tehokkaasti päätöksentekoon sisältyvän akuutin rationaalisuuden avulla säilyttäen samalla tasapainon jäykkien yritys- ja liiketoimintatavoitteiden ja yhteiskunnan tarpeiden välillä.
Uramahdollisuudet
Kurssi, joka on tarkoitettu
Ohjelma on suunnattu henkilöille, joilla on johtamisen tai markkinoinnin perustutkinto ja jotka suunnittelevat uraa näillä aloilla.
Uramahdollisuudet ja pääsy jatko-opintoihin
Ohjelmasta valmistuneet kohtaavat lukemattomia uramahdollisuuksia markkinoinnissa ja siihen liittyvissä johtotehtävissä useilla eri toimialoilla paikallisesti ja ulkomailla. Erityisiä mahdollisuuksia voivat olla nopeasti kasvavat alat, kuten i-gaming, rahoituspalvelut ja muut palvelualat.