Strategisen viestinnän johtaja
University of Technology Sydney
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Sydney, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jul 2023
* AUD per 24cp istunto
Johdanto
Julkisen viestinnän maailma muuttuu nopeasti digitalisaation, "big data" -analyysin, uusien alustojen ja kanavien kautta ja muuttamalla asenteita ja huolenaiheita. Nämä johtavat käytäntöjen ja haasteiden muuttumiseen sekä uusiin eettisiin huolenaiheisiin. UTS Executive Master of Strategic Communication perustuu uusimpaan tutkimukseen ja sitä opettaa vanhempien akateemisten tutkijoiden ja johtavien alan ammattilaisten yhdistelmä. Kaikilla hakijoilla on oltava vähintään kolmen vuoden työkokemus viestintäalalla. Ne, jotka eivät täytä tätä vaatimusta, saattavat haluta harkita maisterin strategista viestintää (C04385).
Kurssin valmistuneet saavat: sosiaalisen psykologian, sosiologian, semioottisen, kulttuurintutkimuksen ja muiden tieteenalojen tietoon perustuvan inhimillisen viestinnän edistyneen kyvyn syntetisoida kommunikaatioteoriaa ja nykykäytäntöä kehittyneen kyvyn kehittää viestintästrategiaa, jonka tutkimus ja analyysi ovat herkkiä eettiset ja oikeudelliset kysymykset, jotka liittyvät mediaan ja viestintään, herkkyys osallistavuuteen, oikeudenmukaisuuteen ja sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, kyky kehittää tehokkaita viestintästrategioita, jotka heijastavat kulttuurienvälisiä ja globaaleja näkökulmia, ja edistyneet käytännön taidot strategisen viestinnän soveltamiseksi haasteisiin ja ongelmiin.
Tämän kurssin valmistuneet ovat valmiita työskentelemään johtavassa strategisessa suunnittelussa ja johtotehtävissä yritys-, hallitus-, poliittisessa, organisatorisessa tai markkinointiviestinnässä, mainonnassa, suhdetoiminnassa tai integroidussa viestinnässä, mukaan lukien markkinointiin ja markkinointiin, sidosryhmien sitoutumiseen, työntekijöiden viestintään liittyvät tehtävät , yhteisösuhteet, mediasuhteet ja julkiset asiat.
Ohjelman tulos
Tämän kurssin valmistuneet saavat edistyneen ymmärryksen ihmisen viestinnästä, joka perustuu sosiaalipsykologiaan, sosiologiaan, semiotiikkaan, kulttuuritutkimuksiin ja muihin tieteenaloihin, kyky syntetisoida viestintäteoriaa ja nykyaikaista käytäntöä kehittynyt kyky kehittää viestintästrategiaa, joka perustuu tutkimukseen ja analyysiin herkkyys tiedotusvälineisiin ja viestintään liittyville eettisille ja oikeudellisille kysymyksille herkkyys osallistavuudelle, oikeudenmukaisuus ja sosiaalinen oikeudenmukaisuus kyky kehittää tehokkaita viestintästrategioita, jotka heijastavat kulttuurienvälisiä ja globaaleja näkökulmia, ja edistyneet käytännön taidot strategisen viestinnän soveltamiseksi haasteiden ja ongelmien ratkaisemiseksi.
Uramahdollisuudet
Tämän kurssin valmistuneet ovat valmiita työskentelemään vanhemmissa strategisen suunnittelun ja johtamisen rooleissa yritys-, hallitus-, poliittisessa, organisatorisessa tai markkinointiviestinnässä, mainonnassa, suhdetoiminnassa tai integroidussa viestinnässä, mukaan lukien markkinointiin ja myynninedistämiseen, sidosryhmien sitoutumiseen, työntekijöiden viestintään, yhteisösuhteisiin, mediasuhteisiin ja julkisiin asioihin liittyvät tehtävät.