
Master markkinoinnissa ja integroidussa viestinnässä
Vilnius, Liettua
KESTO
1 up to 2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
01 Jul 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
01 Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 5 460 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Miksi Vilnius University markkinoinnin ja integroidun viestinnän opinto-ohjelma?
- Hänellä on kaksinkertainen tutkinto Napolin Parthenopen yliopistosta (Italia).
- Luokat kokoavat yleensä opiskelijoita yli kymmenestä maasta.
- Professorit, joilla on laaja kansainvälinen kokemus opettamisesta ja käytännön asiantuntemus liiketoiminnasta, tekevät tästä ohjelmasta todella vaativan ja todella nautinnollisen.
- Valmistuneiden historia osoittaa, että nämä opinnot johtavat erittäin menestyksekkääseen uraan maailmanlaajuisesti.
Markkinointi ja integroitu viestintä -ohjelmassa kehitetään asiantuntijoita korkeimpien ammatillisten standardien mukaisesti, jotta he pystyvät analysoimaan markkinatilanteita, suunnittelemaan ja toteuttamaan relevantteja markkinoinnin ja viestinnän strategioita.
Ohjelma toivottaa tervetulleeksi ne, jotka ovat kiinnostuneita dynaamisista opinnoista, jotka avaavat maailmanlaajuisesti uramahdollisuuksia markkinoinnin ja integroidun viestinnän alalla.
Kansainvälinen liikkuvuus
Opiskelijat voivat osallistua ERASMUS+ -liikkuvuusohjelmaan tai käyttää VU:n kahdenvälisiä yhteistyösopimuksia, mikä antaa mahdollisuuden opiskella VU:n yhteistyökumppaniyliopistoissa tai harjoitella ulkomailla.
Pääsy jatko-opintoihin
Vilnius University loi jatko-opintojensa jatkamisesta kiinnostuneille opiskelijoille mahdollisuuksia jatkaa tohtoriopintojaan, jotka ovat saatavilla englanniksi; parhaimmille valmistuneistamme saatetaan tarjota työtä yliopistoon.
Uramahdollisuudet
- Markkinointi- ja viestintäpäällikkö yritysyrityksissä ja muissa organisaatioissa.
- Markkinoinnin, mainonnan, PR- ja viestintätoimistojen, konsulttiyritysten ja markkinatutkimusyritysten asiantuntija.
Galleria
Opetussuunnitelma
Opintojen laajuus: 90 op; Pituus: 1,5 vuotta
Opintojen laajuus: 120 op; Kesto: 2 vuotta kaksoistutkinnoissa
1. lukukausi
Pakolliset kurssit
- Yritysviestinnän hallinta
- Tutkimusmenetelmät
- Digitaalisen markkinoinnin viestintä
- Diplomityöprojekti I/II
Valinnaisia kursseja
- Myynnin hallinta
- Organisaation kuvan hallinta
Toinen lukukausi
Pakolliset kurssit
- Strateginen markkinointi
- Global Marketing Management
- Integroitu markkinointiviestintä
- Diplomityöprojekti II/II
Valinnaisia kursseja
- Cross-Cultural Management
- Markkinoinnin erityisaiheet: Hinnoittelu
3. lukukausi
Pakolliset kurssit
- Markkinointi-analyysi
- Tutkimuksen tilastollinen tietojen analyysi SPSS:ää käyttäen
- Strateginen brändinhallinta
- Pro gradu -tutkielma
Valinnaisia kursseja
- Kansainvälinen verkkokauppa ja sähköinen markkinointi
- Organisatorinen psykologia
Ohjelman tulos
Ohjelman valmistuneet kehittävät seuraavia kykyjä:
- Suunnitella ja suorittaa tutkimusta teoreettisesti järkevien metodologioiden pohjalta
- Kerätä ja analysoida toissijaista ja primaarista dataa
- Tulkinta löydösten hyödyntämiseksi markkinointistrategioissa
- Kehittää markkinointistrategioita yrityksen tavoitteiden ja markkinoiden erityispiirteiden mukaisesti
Ohjelman lukukausimaksu
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.