Executive Master Hotel Management & Digital Tourism 4.0
KESTO
120 Hours
KIELET
Italialainen
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu
Johdanto
Tausta & Tilanne
Matkailu on ehdottomasti vahvasti ja jatkuvasti kehittyvä ala. On todella tärkeää saada päivitetyt johtamistaidot, oikeat instrumentit ja olla kilpailukykyisiä. Tämän markkinakysynnän tulkitsemiseksi ja tarpeiden analysoimiseksi Sida Group järjestää Executive Masterin, joka on täysin omistettu vieraanvaraisuuteen hankittujen teknisten ja käytännön taitojen avulla, jotka ovat välttämättömiä valmistautumiseen ja sopusoinnussa nykypäivän kontekstissa. Masterin tavoitteena on kouluttaa ammattihahmo hotellipäälliköksi. Ja varmista, että hakijat tietävät, kuinka tärkeä rooli hotellissa, joka pystyy tuomaan lisäarvoa yritykselle, eikä sitä käytetä pelkästään operatiivisten roolejen kattamiseen. Mestari valmistelee ehdokkaat alalle.
Ihanteelliset opiskelijat
Opetussuunnitelma
Ohjelmoida
- Moduuli 1: Ravintola-alan johtaminen
- Moduuli 2: Innovatiivinen markkinointi, strateginen johtaminen
- Moduuli 3: Front office, myyntitekniikat ja asiakassuhteet
- Moduuli 4: Taloudenhoito
- Moduuli 5: Digitaalinen matkailu
- Moduuli 6: Tulojenhallinta
- Moduuli 7: Painopiste: Ruoka ja juoma
- Moduuli 8: Focus: Tapahtumanhallinta
- Moduuli 9: Painopiste: Wellness & Spa Management
- Moduuli 10: Hallintaohjelmisto, yhteistyössä Serenissima Informatican kanssa Padovassa
- Moduuli 11: Tietojen hallinta ja yksityisyys ravintola-alalla
- Moduuli 12: Koe matkailusuunnittelu
Kesto ja läsnäolo
120 tuntia koulutusta/tunteja + 6 kuukauden harjoittelujakso
Seuraava painos
- Bologna: syyskuu
Plus & sertifiointi
Plus
- Työharjoittelumahdollisuus laadukkaille yrityksille.
- Kokeneet kouluttajat työskentelevät tällä hetkellä erityiskysymyksissä.
- Tapaustutkimus, suosittelu ja todellinen projektityö kumppaniyrityksille.
- Pyynnöstä valmennusta ja mentorointia yrityksessä takuun ja palkallisen harjoittelun kautta.
- Tuki harjoittelupaikan hakuun valtavan yhteistyökumppaniverkostomme ansiosta.
- Stipendin myöntäminen erinomaisille ehdokkaille.
- Mahdollisuus osallistua opinto-ohjelmaan liittyviin seminaareihin.
- täysi multimedia- ja syväkoulutustuki mahdollisilla työpajoilla ja aktiviteetteilla.
- Itämainen valmennus.
Sertifikaatit
Koulutuksen päätteeksi osallistuja hankkii:
- Todistus mestarikurssin osallistumisesta
- Todistus hankituista taidoista
- Todistus osallistumisesta englannin kurssille ulkomailla (jos osallistut)
- Todistus työpaikan turvallisuudesta ja ehkäisystä (yleinen lomake)
Sertifiointi
Galleria
Ohjelman tulos
Tavoitteet
Hotellijohtamisen ja digitaalisen matkailun Executive Masterin tavoitteena on kouluttaa erikoistuneita profiileja Hospitality-alalla. Mestari on myös hotellissa työskentelevälle henkilökunnalle ja toimii vastuullisissa tehtävissä. Hotellialan menestyksen ja lisäarvon strateginen muuttuja on henkilöstön ammattitaito, hotellin ja sen kytkentäjärjestelmän sektoreiden tai toimintojen tuntemus. Mestari haluaa valmistaa ammattilaisia, joilla on korkea ongelmanratkaisukyky ja jotka hyödyntävät mahdollisuuksia kannattavuuden ja näkyvyyden lisäämiseen.
hotellista. Elämysmatkailun aikakaudella ei enää riitä vieraiden kaikkiin tarpeisiin, vaan on ehdottomasti mentävä heidän tarpeitaan pidemmälle. Sen saavuttamiseksi on tarpeen ottaa huomioon jokainen yksityiskohta hotellin johtamisessa ja varmistaa laadukas palvelu. Ehdotettu huippuosaamisen koulutusohjelma on ainutlaatuinen valtakunnallisesti, koska se edistää ravintola-alan yrittäjyysnäkemystä ja -johtamista ja kurottaa umpeen kysynnän ja markkinoiden tarjonnan välistä kuilua. Koulutuksella on yrityksen tuki ja rooli, johon hakija kutsutaan täyttöaskeleessa, jotta varmistetaan, että kokemuksen aikana tekemällä oppiminen pystyy välittömästi luomaan lisäarvoa. Kaikki on integroitumismahdollisuuksien maksimoimista.
Uramahdollisuudet
Lähtevät ammattilaiset
- Hotelli manageri
- Johdon assistentti (hotellin nuorempi johtaja)
- Huonejaon johtaja
- Siivouspäällikkö
- Portinvartija
- Etukonttorin johtaja
- Vastaanottovirkailija Hotellin myyntipäällikkö
- Kohteen neuvonantaja
- Matkan järjestäjä
- Varauspäällikkö
- Turisti-ohjelmoija