12 Asiakassuhteet Master's degrees found
- Maisteri
- MSc
- Liiketalouden opinnot
- Asiakassuhteet
- Eurooppa7
- Pohjois-Amerikka2
- Aasia1
- Etelä-Amerikka1
- Keski-Amerikka ja Karibia1
12 Asiakassuhteet Master's degrees found
Esittelyssä
Campbellsville University Online
Asiakaskokemuksen MS-ohjelma
- Campbellsville, Yhdysvallat
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Englanti
Campbellsville University Online -yliopistossa voit jatkaa intohimoasi asiakaskokemuksen (CX) maisterin tutkinnolla ja edetä urallasi vain yhdessä vuodessa. Ohjelman ovat suunnitelleet CX-johtamisen johtavat äänet, jotta voit varmistaa, että saat uravalmiit taidot integroida asiakasymmärryksen toiminnalliseen suunnitteluun. Valmistut valmistautuneena osallistumaan Customer Experience Certified Professional (CXCP) -tutkintoon itsevarmasti ja etenemään urallasi. Lue lisää.
Esittelyssä
EAE Madrid
Maisteri asiakaskokemuksesta ja innovaatioista
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
10 kuukaudet
Kampuksella
Espanja
Master in Customer Experience & Innovation EAE Business School Madridissa pyrkii kouluttamaan ammattilaisia, joilla on vankka tieto johtamaan innovaatioprosesseja menestyksekkäästi. Tämä maisterin tutkinto kokoaa yhteen kaiken mitä tulevat innovaatiojohtajat ja tuote- ja palvelukehityksen asiantuntijat tarvitsevat aina hyvin käytännönläheisestä näkökulmasta.
Esittelyssä
ESIC Business & Marketing School
Fast-track counseling
Elinikäisen koulutuksen maisteri asiakaskokemuksesta ja innovaatioista
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
12 kuukaudet
Kampuksella
Espanja
Fast-track counseling
Valmistaudu muuttamaan yrityksiä asiakaskokemuksen innovaatioiden avulla. Tämä Omniexperience-asiakaskokemukseen erikoistunut markkinoinnin hallintaohjelma on rakennettu Disruptive Innovationin vision alle. Ohjelma perustuu vankan strategisen, analyyttisen ja monialaisen poikittaisen johtajuusvision hankkimiseen, jossa on ihmis-asiakaskeskeinen suuntautuminen.
Esittelyssä
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Digitaalisen markkinoinnin ja asiakaskokemuksen maisteri (CX)
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
9 kuukaudet
Etäopiskelu
Espanja
Asiakaskokemuksen maisterin avulla saat teknistä tietoa UX: n, käyttöliittymän ja tekoälyn alalla, saat käyttöösi keskeiset ohjelmistotyökalut tänään ja opit kuinka kaikki nämä taidot voivat parantaa profiiliasi markkinoilla, jotka vaativat hybridialan ammattilaisia yhdistämällä tietoliiketoimintansa mutta myös vankalla teknisellä pohjalla.
Esittelyssä
EM Strasbourg Business School
Ohjelma Grande Ecole
- Strasbourg, Ranska
Maisteri
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti, Ranskan kieli
Grande Ecole (PGE) -ohjelman valitseminen EM Strasbourgissa tarkoittaa sitoutumista koulutusohjelmaan, joka yhdistää ammatillisen ja henkilökohtaisen kehityksen, akateemisen huippuosaamisen ja kansainvälisen uppoutumisen suurten yritysten, kuten taloustieteen, markkinoinnin ja asiakassuhteiden, jne. Kanssa. opiskelijaprofiilimme on PGE-filosofia. Teoreettisesta tiedosta käytännön taitotietoon kehität vankan ammatillisen ja operatiivisen kokemuksen. Tämän ohjelman etu? Vahva tuki henkilökohtaiselle kehitykselle.
Esittelyssä
NOVA IMS - Information Management School
Fast-track counseling
Maisterin tutkinto tietopohjaisesta markkinoinnista, erikoistuminen markkinointitutkimukseen ja CRM:ään
- Lisbon, Portugali
Maisteri
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti
Fast-track counseling
Markkinointitutkimukseen ja CRM:ään erikoistunut tietopohjaisen markkinoinnin maisteriohjelma täyttää aukon esimiesten, teknisen henkilöstön ja muiden markkinoinnin asiantuntijoiden korkeatasoisessa koulutuksessa. Se on suunnattu erityisesti tekniselle henkilöstölle ja markkinatutkijoille sekä asiakkuuksien hallinnan ammattilaisille.
Esittelyssä
University of Economics in Katowice
European Master's in Customer Relationship Marketing (MERCURI)
- Katowice, Puola
Maisteri
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti
MERCURI on kaksivuotinen ohjelma, joka keskittyy asiakkaiden ja yritysten / tuotemerkkien välisten suhteiden kriittiseen luonteeseen. Ohjelma tutustuttaa opiskelijat asiakaskäyttäytymisen monimutkaisuuteen ja niiden tekijöihin sekä selittää säännöt, ehdot ja perusteet markkinapäätösten ja strategioiden tekemiselle. Sellaisenaan ohjelma antaa opiskelijoille laajemman näkökulman, joka perustuu heidän parempaan ymmärrykseensä asiakkaasta ja heidän suhteistaan yrityksiin.
Esittelyssä
IE University
Master In Customer Experience & Innovation
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
10 kuukaudet
Kampuksella
Englanti
Asiakaskokemuksen ja innovaation maisteri on jaettu kolmeen termiin ja koostuu neljästä pilarista: liiketoiminta, teknologia, ihmiskeskeinen suunnittelu ja innolabs. Opit, miten kuluttajien näkemykset ohjaavat vaikuttavia liiketoimintapäätöksiä ja ymmärrät kokonaiskuvan. Opit valjastamaan uusimmat teknologiat asiakaskokemuksen parantamiseen ja kuvittelet tulevaisuuden, jota ei vielä ole olemassa. Tulet huomaamaan, mitä kutsumme toivottavuudeksi ja kuinka otamme huomioon inhimilliset tekijät luodaksemme oikean asian, oikean tavan oikeille ihmisille. Käytännönläheiset, monialaiset Innolabit antavat sinun työskennellä tiimeissä sellaisilla aloilla kuin luova prosessi, mukautuva johtajuus, prototyyppien luominen, muotoiluajattelu ja oivallukset.
Esittelyssä
ESPM – Brasil
Maisteri käyttäytymis- ja kuluttajatieteissä
- São Paulo, Brasilia
Maisteri
Osa-aikainen
3 lukukaudet
Kampuksella
Portugalin kieli
Ymmärrä ja ymmärrä uusia käytäntöjä ostopolulla sekä tuotteiden ja palveluiden kulutusistunnoissa: löydöstä tutkimus-, analysointi- ja hankintaprosessiin, kokemuksen, kulutuksen ja hävittämisen ymmärtämiseen. Seuraa, ymmärrä ja ennakoi markkinoiden, kulutuksen ja elämäntapojen sekä ostokäyttäytymisen muutoksia ja trendejä monikanavaisella aikakaudella.
Esittelyssä
The Hong Kong Polytechnic University School of Design
Suunnittelun maisteri (Smart Service Design) (SSD)
- Hung Hom, Hongkong
Maisteri
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Kampuksella
Englanti
Master of Design (Smart Service Design) (SSD) on monitieteinen erikoisala, joka keskittyy suunnitteluun liiketoiminnan, teknologian ja inhimillisen nerokkuuden risteyksessä luodakseen mielekkäitä palveluinterventioita laajemmille yhteiskunnallisille ja liiketoiminnan haasteille.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, Yhdysvallat
MSc
Etäopiskelu
Englanti
American University (Universidad Americana (UAM))
Maisteri asiakaspalvelussa ja -tuessa
- Panama City, Panama
Maisteri
Kampuksella
Espanja
Kouluta kattavasti asiakaspalvelun ja asenteiden maisterin tutkinnon suorittaneita, joilla on tietoa, taitoja, asenteita ja arvoja, jotka integroituna antavat heille mahdollisuuden toimia ammattitaitoisesti alan ammattilaisuudessa luovasti ja dynaamisesti, jotka pystyvät rakentamaan ja tarjoamaan palveluja korkean tason huippuosaamista tulkinnan, soveltamisen ja innovaatioiden avulla. Kannusta opiskelijaa tuottamaan tietoa, havaitsemaan vahvuudet ja heikkoudet, esittämään vaihtoehtoisia ratkaisuja käyttämällä erilaisia vaihtoehtoja, jotka auttavat ratkaisemaan palveluiden ja asiakaspalvelun ongelmat ja ristiriidat
Vastaa muutamaan kysymykseen, niin etsimme sinulle sopivia ohjelmia!
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Suosittuja paikkoja
Näytä vähemmän
Maisteri Ohjelmat sisään Liiketalouden opinnot Asiakassuhteet
Sen jälkeen ansaita kandidaatin tutkinto tai muu perustutkintoa astetta, on mahdollista, että opiskelijat jatkamaan opintojaan saada lisäetuja uransa. Syvempi ymmärrys ja hallintaa valitsemallaan alalla voidaan saavuttaa ansaita maisteriksi.
Mikä on Master Asiakassuhteet? Toisin kuin tyypillinen koulutusohjelman liiketoiminta, opiskelu asiakassuhteet sisältää elementtejä ihmissuhdetaidot. Tällainen ohjelma sisältää monia yleisiä yritysten kursseja, kuten kirjanpito, rahoitus, markkinointi, ja resurssienhallinta, sekä kursseja, jotka liittyvät viestintään, kuten sosiaalinen verkottuminen, puhelin tekniikoita, ja asiakas rapport. Opiskelijat, jotka tulevat tällainen ohjelma erikoistuneet uransa.
Sen lisäksi oikeutettuja opiskelijoita uransa, maisteriohjelmien avulla tutkijat kehittämään erinomaiset viestintätaidot, jotka ovat sovellettavissa mihin tahansa asentoon.Lisäksi opiskelijat voivat hyödyntää erityisten painopiste tutkinnostaan valmistautua haluamansa uran painopiste.
Erityinen koulu ja valitsemalla ohjelma vaikuttaa suuresti kustannukset ansaita maisteriksi asiakassuhteet. Itse asiassa maassa Tutkimuksen myös rooli määritettäessä opetusta. Sinut paremmin valmistautunut, jos pitää kustannukset mielessä, kun tutkimiseen ohjelmia.
Vaikka ihmissuhdetaidot kehittynyt asiakassuhteiden koulutusohjelma auttaa tutkinnon tulla monenlaisia kantoja, tyypillinen kenttä valmistuneet tämän ohjelman on myynnin. On mahdollista työskennellä julkisissa että yksityisissä yhtiöissä kuin Myynnin, myyntipäällikkö, Account Manager, tai myyntiedustaja. Tarvittavat viestintätaidot myös tällaisia valmistuneiden houkutteleva johtotehtävissä.
Voit aloittaa prosessin ansaita tutkinto asiakassuhteissa, se on parasta, että ensin löytää ohjelma, joka vastaa tarpeitasi. Etsi ohjelman alla ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.