Keystone logo

15 Maisteri Ohjelmat sisään Kuluttaja-asiat 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • Maisteri
  • MSc
  • MA
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
  • Kuluttaja-asiat
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (15)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

    Maisteri Ohjelmat sisään Kuluttaja-asiat

    Kuluttaja-asiat on maailmanlaajuisesti kehittyvällä alalla, joka tutkii ostajat niiden taloudelliset, sosiaaliset ja ekologiset ympäristö. Edistyksellinen tutkinto kuluttaja-asioista on henkilöille, jotka haluavat kehittää edelleen ammatillisesti ja kehittää ylimääräistä tutkintojen on kilpailukykyisempää työvoimaa. On olemassa lukuisia polkuja, että opiskelijat voivat harjoittaa, ja ohjelmat ovat saatavilla maailmanlaajuisesti.

    Mikä on Master Kuluttaja-asiat? Ohjelmat yhdistää ydin perusasiat kuluttaja-asioista, teknologia, innovaatiot ja kestävä kulutus. Voit ottaa luokat kuluttajien käyttäytymisessä, kehitys taloustieteen tai käyttäytymiseen hinnoittelua. Kun sinulla on perustiedot kuluttajaekonomia koulutus, voit keskittyä enemmän toiminnallisia alueita kuten tutkimusmenetelmiä yrittäjyyteen, strategian ja organisaation ja sopimusneuvottelut.

    Opiskelija voi saada monia taitoja, jotka hyödyttävät sekä ammatillista ja henkilökohtaista elämää hankkimalla mestari 's tutkinto.Akateeminen painopiste keskittyy asiakkaan yhteydessä teknologisen kehityksen, tuotteita ja palveluja markkinoille ja yritysten sisällä. Lisäksi keskustelussa pistettä ajo innovaatioiden ja roolia kuluttajan ovat tärkein osa tämän ohjelman.

    Ansaitseminen mestari voi ottaa missä tahansa yksi kolmen vuoden riippuen koulun. On monia kansainvälisiä vaihtoehtoja, ja kustannukset voivat vaihdella koulujen välillä. Yksilöiden pitäisi yhteyttä erityisiä ohjelmia, jotka kiinnostavat heitä määrittää kustannusten odotuksia.

    Opiskelijat, joilla maisterin 's tutkinnon voi löytää uramahdollisuuksia useita tieteenaloilla ja toimialoilla. Näitä ovat Consumer Insight Päättäjät ja suhdetoiminnan asiantuntijoita, jotka pääasiallisesti työskentelevät markkinatutkimus löytää kohdealueiden että ajaa luovia strategioita. Ne voivat myös johtaa joukkueen markkinoinnin ammattilaisia ​​tunnistamaan, mitä kuluttajat haluavat.

    Opiskelijat voivat ilmoittautua koko-tai osa-aikaisesti.Ne ihmiset, jotka ovat varattu elämää ja vaativat enemmän joustavuutta koulutuksen prosessissa pitäisi harkita hoitavan verkkokursseja. Useimmat yliopistot tarjoavat enemmistö, jos ei kaikki, niiden luokat etäopiskeluna moduuli. Löytää oikea koulu sinulle, etsi ohjelman alle ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.