13 Kuluttaja-asiat programs found
Suodattimet
- Maisteri
- MSc
- MA
- Markkinoinnin opinnot
- Markkinointi
- Kuluttaja-asiat
13 Kuluttaja-asiat programs found
Suodattimet
Esittelyssä
EAE Madrid
Master-tutkinto psykologiassa ja kuluttajien käyttäytymisessä
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
10 kuukaudet
Kampuksella
Espanja
EAE Business School Madridin kuluttajapsykologian ja -käyttäytymisen maisterin tutkinto on suunniteltu siten, että pystyt soveltamaan kaikkea kuluttajakäyttäytymistä koskevaa tietoa markkinointiosaston suorittamassa tutkimuksessa ja analysoinnissa keskittämällä heidän tarpeitaan on hyvä kokemus.
Esittelyssä
CESIF
Lääketurvatoiminnan ja sääntelyasioiden verkkomaisterin tutkinto
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
1 vuosi
Etäopiskelu
Espanja
Lääketurva- ja sääntelyasioiden verkkomaisterin tutkinto on suunniteltu kouluttamaan korkeasti koulutettuja ammattilaisia lääkealan sääntelyn alalla, suhteissa terveysviranomaisiin lääkealan ja muiden oikeusperustojen, kuten lääkinnällisten laitteiden, kosmetiikan ja ravintolisien, alalla.
Esittelyssä
POLIMI Graduate School of Management
Kansainvälinen maisteri markkinoinnin johtamisessa, omnichannelissa ja kuluttaja-analyysissä
- Milan, Italia
Maisteri
Täysaikainen
12 kuukaudet
Kampuksella
Englanti
Kansainvälinen markkinoinnin hallinnan maisteri - Omnichannel & Consumer Analytics (IM4) on ohjelma, jonka tavoitteena on kehittää tietämystä ja taitoja, jotka tulevalla markkinoinnissa työskentelevällä managerilla tulisi olla. Tämä saavutetaan maisterin aikana yhdistelmällä toimia, joiden tarkoituksena on rakentaa teoreettinen tausta osallistujille, mutta myös antaa heille mahdollisuuden soveltaa tietojaan ja taitojaan todellisessa yritysmaailmassa keskittyen erityisesti Italian parhaisiin käytäntöihin. Lisäksi ainutlaatuisen yhteistyön ansiosta IBM: n, Nielsenin ja UM: n kanssa opiskelijat ovat suoraan yhteydessä yrityksiin yritysseminaarien, luentojen, työpajojen ja yrityspelien kautta.
Esittelyssä
IE University
Markkinatutkimuksen ja kuluttajakäyttäytymisen maisteri
- Madrid, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
10 kuukaudet
Kampuksella
Englanti
Master in Market Research & Consumer Behavior on ainutlaatuinen 10 kuukauden ohjelma, joka yhdistää kuluttajapsykologian tutkimus- ja analytiikkamenetelmiin, jotka on täysin mukautettu strategiseen liiketoimintakontekstiin. Se antaa opiskelijoille mahdollisuuden hyödyntää oivallusten luontiominaisuuksiaan käytännön toteutuksella. Kun maailma tulee riippuvaisemmaksi tekniikasta, se vaatii nyt innovaatioita valon nopeudella. Tämä ohjelma antaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot liiketoimintastrategioiden ohjaamiseen ja toimivien suunnitelmien kehittämiseen vastaamaan tämän päivän markkinoiden toiveisiin ja tarpeisiin ja ennakoimaan huomisen tarpeita. Lisäksi se on käsintehty ja sitä päivitetään jatkuvasti alan huippurekrytoijien tarpeiden mukaan, mikä tekee sinusta parhaan kilpailijan alan kilpailukykyisimpiin rooleihin.
Esittelyssä
Arden Study Centre, Berlin
MSc strateginen digitaalinen markkinointi
- Berlin, Saksa
MSc
Täysaikainen
12 kuukaudet
Kampuksella
Englanti
Berliinin kampuksellamme järjestettävä MSc Strategic Digital Marketing -kurssi on suunniteltu opettamaan sinulle nykyajan markkinoinnin perusperiaatteet ja -taidot. Nykypäivän jatkuvasti kehittyvän markkinointiympäristön luonteen vuoksi tämä kurssi on ihanteellinen sekä uran vaihtajille että ammattimarkkinoijille, jotka haluavat siirtyä ylemmän tason rooleihin. Kurssi tarjoaa sinulle kysyttyä tietoa datalähtöisestä markkinoinnin käytännöistä, käyttäjäkokemuksesta (UX) ja Martechista sekä kriittisen ajattelun, brändin rakentamisen, johtajuuden ja digitaalisen luovuuden taitoja. Kurssi antaa sinulle käytännön taidot, joita tarvitset vastataksesi tuleviin markkinointiteknologian ja kuluttajakokemuksen muutoksiin sekä mukauttaaksesi markkinointitietosi mihin tahansa ympäristöön.
Esittelyssä
Università Cattolica del Sacro Cuore
MSc kuluttajakäyttäytymisestä
- Cremona, Italia
MSc
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti
Kestävän kehityksen ja maailmanlaajuisen terveyden tavoitteita ei voida saavuttaa pelkällä teknologisella kehityksellä. Haluamme kouluttaa uuden sukupolven psykologeja, jotka ovat erikoistuneet kuromaan umpeen tieteen ja yhteiskunnan välistä kuilua. Psykologia ja yhteiskuntatieteet ovat elintärkeitä elintarvike- ja terveystieteiden käyttäytymisen muutokselle ja innovaatioiden hyväksymiselle.
Esittelyssä
University of Parma
Kaupan ja kuluttajien markkinoinnin maisteri
- Parma, Italia
Maisteri
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Sekoitettu, Kampuksella
Italialainen
Kaupan ja kuluttajamarkkinoinnin maisteriohjelma perustettiin vuonna 2005. Se oli ensimmäinen markkinoinnin maisteri Italiassa ja sen tarkoituksena oli tarjota erityiskoulutusta markkinointistrategioiden ja kauppapolitiikkojen kehittämiselle tuotanto-, vähittäis- ja palveluyrityksissä. Se johtuu 50-vuotisesta markkinointialueen tutkimuksesta University of Parma , joka on tunnettu “tutkimuskoulu” vähittäiskaupan, jakelun ja kanavanhallinnan aloilla.
Esittelyssä
University of Southern Denmark
MSc in Economics and Business Administration - Global Marketing and Consumer Culture
- Odense, Tanska
- Sønderborg, Tanska
MSc
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti
This unique program prepares you for the changing role of marketing and communication in a fast-paced globalized cultural economy. It teaches you to understand the relationships between marketing and culture as a foundation for adjusting to cultural differences and responding to contemporary challenges and trends in consumer societies around the globe.
Esittelyssä
ESPM – Brasil
Maisteri käyttäytymis- ja kuluttajatieteissä
- São Paulo, Brasilia
Maisteri
Osa-aikainen
3 lukukaudet
Kampuksella
Portugalin kieli
Ymmärrä ja ymmärrä uusia käytäntöjä ostopolulla sekä tuotteiden ja palveluiden kulutusistunnoissa: löydöstä tutkimus-, analysointi- ja hankintaprosessiin, kokemuksen, kulutuksen ja hävittämisen ymmärtämiseen. Seuraa, ymmärrä ja ennakoi markkinoiden, kulutuksen ja elämäntapojen sekä ostokäyttäytymisen muutoksia ja trendejä monikanavaisella aikakaudella.
Esittelyssä
ESPM – Brasil
Master markkinointitutkimuksesta ja kuluttaja-asioista
- São Paulo, Brasilia
Maisteri
Osa-aikainen
3 lukukaudet
Etäopiskelu
Portugalin kieli
Market Research and Consumer Insights -tutkinnon yksi tavoitteista on päivittää ja kouluttaa markkinatutkimuksen ja -tiedon ammattilaisia, analyytikoita ja strategisen suunnittelun ammattilaisia käyttämään paremmin markkinatutkimuksen eri menetelmiä ja tekniikoita sekä ymmärtämään dynamiikkaa ja kulutustottumuksia.
Esittelyssä
ESPM – Brasil
Kuluttajien neurotieteen maisteri
- São Paulo, Brasilia
Maisteri
Osa-aikainen
4 lukukaudet
Sekoitettu
Portugalin kieli
Koko tämän maisterin ajan opiskelijat ovat valmiita oppimaan, kuinka neurotiede voi tuoda syvemmän käsityksen kuluttajien käyttäytymisestä käyttäytymisbiologian tieteellisistä malleista.
Esittelyssä
ESPM – Brasil
Master asiakaskokemuksen hallinnassa
- São Paulo, Brasilia
Maisteri
Osa-aikainen
4 lukukaudet
Etäopiskelu
Portugalin kieli
Kuluttajakokemuksen hallinnan maisterissa opiskelijat ovat valmiita: tuntemaan ja hallitsemaan reagoivan ja asiakaslähtöisen markkinointimallin perusteet, tietäen kuinka hallita käyttäjien osto- ja kulutusmatkoja sekä datamarkkinoinnin teknologioiden että työkalujen avulla integroimalla ne soveltavien yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden monitieteiset käsitteet ja käytännöt.
New Mexico State University Online
Master of Science Perhe- ja kuluttajatieteiden opetus, tutkimus ja hallinto
- Las Cruces, Yhdysvallat
MSc
Englanti
NMSU Online -tutkinto-ohjelmat on suunniteltu palvelemaan opiskelijoita, jotka haluavat harjoittaa ohjelmaa tai kursseja tekniikan avulla (100% online-, hybridi- tai ITV-formaatit). NMSU Online tarjoaa online- ja hybridimuodossa ohjelmia sertifikaateille, osakkuusyrityksille, kandidaateille, maisterille, tutkintotodistuksille ja tohtoreille sekä K-12 NM -opettajan lisensointi- ja hyväksyntäohjelmille. Perhe- ja kuluttajatieteiden maisterin opetuksen, tutkimuksen ja hallinnon tutkinto on tarkoitettu valmistamaan opiskelijoita työskentelemään virastoissa ja akateemisissa ympäristöissä, kuten kouluissa, sairaaloissa, kuntoutuksessa, keskuksissa, henkilöstöpalveluissa, asuinohjelmissa tai yksityisissä käytännöissä. Ohjelma antaa tutkinnon suorittaneille mahdollisuuden suorittaa tutkimushankkeita näissä olosuhteissa. Opinnäytetyö on mahdollista.
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Suosittu koulutustyyppi
Suosittuja paikkoja
Näytä vähemmän
Maisteri Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi Kuluttaja-asiat
Kuluttaja-asiat on maailmanlaajuisesti kehittyvällä alalla, joka tutkii ostajat niiden taloudelliset, sosiaaliset ja ekologiset ympäristö. Edistyksellinen tutkinto kuluttaja-asioista on henkilöille, jotka haluavat kehittää edelleen ammatillisesti ja kehittää ylimääräistä tutkintojen on kilpailukykyisempää työvoimaa. On olemassa lukuisia polkuja, että opiskelijat voivat harjoittaa, ja ohjelmat ovat saatavilla maailmanlaajuisesti.
Mikä on Master Kuluttaja-asiat? Ohjelmat yhdistää ydin perusasiat kuluttaja-asioista, teknologia, innovaatiot ja kestävä kulutus. Voit ottaa luokat kuluttajien käyttäytymisessä, kehitys taloustieteen tai käyttäytymiseen hinnoittelua. Kun sinulla on perustiedot kuluttajaekonomia koulutus, voit keskittyä enemmän toiminnallisia alueita kuten tutkimusmenetelmiä yrittäjyyteen, strategian ja organisaation ja sopimusneuvottelut.
Opiskelija voi saada monia taitoja, jotka hyödyttävät sekä ammatillista ja henkilökohtaista elämää hankkimalla mestari 's tutkinto.Akateeminen painopiste keskittyy asiakkaan yhteydessä teknologisen kehityksen, tuotteita ja palveluja markkinoille ja yritysten sisällä. Lisäksi keskustelussa pistettä ajo innovaatioiden ja roolia kuluttajan ovat tärkein osa tämän ohjelman.
Ansaitseminen mestari voi ottaa missä tahansa yksi kolmen vuoden riippuen koulun. On monia kansainvälisiä vaihtoehtoja, ja kustannukset voivat vaihdella koulujen välillä. Yksilöiden pitäisi yhteyttä erityisiä ohjelmia, jotka kiinnostavat heitä määrittää kustannusten odotuksia.
Opiskelijat, joilla maisterin 's tutkinnon voi löytää uramahdollisuuksia useita tieteenaloilla ja toimialoilla. Näitä ovat Consumer Insight Päättäjät ja suhdetoiminnan asiantuntijoita, jotka pääasiallisesti työskentelevät markkinatutkimus löytää kohdealueiden että ajaa luovia strategioita. Ne voivat myös johtaa joukkueen markkinoinnin ammattilaisia tunnistamaan, mitä kuluttajat haluavat.
Opiskelijat voivat ilmoittautua koko-tai osa-aikaisesti.Ne ihmiset, jotka ovat varattu elämää ja vaativat enemmän joustavuutta koulutuksen prosessissa pitäisi harkita hoitavan verkkokursseja. Useimmat yliopistot tarjoavat enemmistö, jos ei kaikki, niiden luokat etäopiskeluna moduuli. Löytää oikea koulu sinulle, etsi ohjelman alle ja yhteystiedot suoraan ottamista toimisto koulun valintasi täyttämällä lyijymuodossa.