24 Lastenpsykologia programs found
Suodattimet
- Maisteri
- MSc
- MA
- Terveydenhuolto
- Mielenterveys
- Psykologia
- Lastenpsykologia
24 Lastenpsykologia programs found
Suodattimet
Esittelyssä
ISEB - Instituto Superior Europeo de Barcelona
Master in Early Care
- Barcelona, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
12 kuukaudet
Etäopiskelu
Espanja
Varhaishoidon maisterin tavoitteena on kouluttaa lasten varhaishoidon asiantuntijoita tarjoamalla sinulle tarvittavat välineet poikien ja tyttöjen mahdollisten sosiaalis-kasvatustarpeiden havaitsemiseksi. Jatkuvan koulutuksen avulla pystyt diagnosoimaan ja puuttumaan jokaisessa erityistapauksessa, jolloin alaikäinen pystyy kehittämään täyden potentiaalinsa.
Esittelyssä
UNIR
Máster Universitario en Psicopedagogía
- Online
Maisteri
Täysaikainen
1 vuosi
Etäopiskelu
Espanja
Erikoistu UNIR online-maisterin tutkintoon psykopedagogiassa. Kuinka olla psykopedagogi, joka todella auttaa opiskelijoita? Merkitse ero. Valmistaudu hallitsemaan opiskelijoiden oppimista UNIR online-psykopedagogian maisterin tarjoamilla työkaluilla.
Esittelyssä
Instituto Superior De Estudios Psicológicos ISEP
Maisterin tutkinto lapsille ja nuorille psykoterapialle
- Barcelona, Espanja
- Madrid, Espanja + 2 more
Maisteri
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Espanja
Lasten ja nuorten psykoterapian maisteri tarjoaa sinulle erikoiskoulutuksen, jota tarvitset tullaksesi tämän alan korkeasti päteväksi ammattilaiseksi. Täydellisen ja päivitetyn ohjelman kautta hankit tarvittavat taidot arvioida, diagnosoida, puuttua ja ehkäistä yleisimpiä lasten ja nuorten mielenterveyshäiriöitä.
Esittelyssä
Universidad Europea
Maisterin tutkinto lasten ja nuorten psykologiassa
- Alcobendas, Espanja
- Málaga, Espanja
Maisteri
Täysaikainen
1 vuosi
Etäopiskelu, Kampuksella
Espanja
Erikoistunut diagnoosiin ja psykologiseen interventioon varhaisesta lapsuudesta lähtien. Lastenpsykologian maisteri on virallinen tutkinto, jonka tavoitteena on kouluttaa opiskelijoita lasten ja nuorten kehityksen kliinisen psykologian alalla. 12 kuukauden ja 60 opintopisteen ohjelma keskittyy kokemukselliseen oppimiseen, ja tämän ansiosta suoritat yli 400 tuntia harjoittelua todellisten potilaiden kanssa psykologian keskuksissa, jotka ovat erikoistuneet tärkeimpiin lapsuuteen ja nuoruuteen vaikuttaviin häiriöihin.
Esittelyssä
University of Lincoln
MSc Developmental Psychology
- Lincoln, Yhdistynyt kuningaskunta
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Kampuksella
Englanti
Esittelyssä
The American College of Greece
Taiteen maisterin tutkinto sovelletussa lasten ja nuorten psykologiassa (Master of Arts)
- Athens, Kreikka
MA
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Kampuksella
Englanti
Sovelletun lapsi- ja nuorisopsykologian maisteriohjelma on koulutusohjelma kasvattajille, psykologeille ja muille kasvatusalan ammattilaisille, jotka haluavat työskennellä lasten, nuorten, perheiden ja koulujen kanssa. Ohjelmassa keskitytään sellaisten erityistietojen ja -taitojen kehittämiseen, jotka valmistavat hakijoita suorittamaan arviointeja, ennaltaehkäisyä ja interventioita oppilaiden psykologisiin ja oppimisvaikeuksiin.
Esittelyssä
University of Pittsburgh School of Education
Maisteri Soveltavan Kehityspsykologian
- Pittsburgh, Yhdysvallat
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Sekoitettu
Englanti
Ryhdy asiantuntijaksi soveltamaan monialaisia interventioita, jotka tukevat riskiryhmien menestystä erilaisissa ympäristöissä.
Esittelyssä
Azusa Pacific University
MS-ohjelma neuvontapsykologiassa, erikoistuminen lapsiin ja nuoriin
- Azusa, Yhdysvallat
- San Diego, Yhdysvallat
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
Etäopiskelu, Kampuksella
Englanti
Valmistut valmiiksi hakemaan LPCC-lisenssiä Kaliforniassa, ja olet erityisen valmis vaikuttamaan nuorten mielenterveyteen. Ammattikokemusta omaavat tiedekunnan ohjaajat auttavat sinua kartuttamaan kokemusta ja työllistettävyyttä alan mahdollisuuksilla, kun opit strategioita mielenterveystarpeiden täyttämiseksi.
Esittelyssä
Kingston University
MSc lapsipsykologiassa
- Kingston upon Thames, Yhdistynyt kuningaskunta
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
1 vuosi
Kampuksella
Englanti
Tämä kurssi tarjoaa edistyneen tutkimuksen lasten psykologisesta kehityksestä ja psykologisen teorian ja tutkimuksen vaikutuksista käytäntöön.
Esittelyssä
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences
MA-opinnot ja inhimillinen kehitys
- Medford, Yhdysvallat
MA
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Englanti
Eliot-Pearsonin lapsitutkimuksen ja inhimillisen kehityksen laitos Lastentutkimuksen ja inhimillisen kehityksen maisteri tarjoaa opiskelijoille vahvan teoreettisen perustan lapsen kehitykselle, erikoistumisalueen kursseille, tutkimustaidoille sekä soveltaville mahdollisuuksille ja kenttätyölle, jotka valmistavat opiskelijoita ura, joka vaikuttaa suoraan lasten, nuorten ja perheiden elämään.
Anglia Ruskin University
MSc kliinisessä lapsipsykologiassa
- Cambridge, Yhdistynyt kuningaskunta
MSc
Täysaikainen
12 kuukaudet
Kampuksella
Englanti
Työskentele kohti kliinistä uraa lasten kanssa tai ota seuraava askel kohti tohtorintutkintoa opiskelemalla kliinisen lapsipsykologian maisteriksi ARU: ssa. Kliinisen lapsipsykologian maisterin tutkinto tarjoaa sinulle vahvan perustan tutkimukselle ja täydentää ammatillista kliinistä koulutustasi. Cambridgen opiskelijana saat kattavan teoreettisen tietämyksen kentästä sekä käytännön kyvyn suunnitella ja arvioida kliinisiä tutkimusohjelmia.
Konrad Lorenz Universidad
Erikoistuminen lasten-, nuorten- ja perhekliiniseen psykologiaan
- Cundinamarca, Kolumbia
Maisteri
Kampuksella
Espanja
Kouluta pätevästi psykologian ammattilaista, lasten, nuorten ja heidän perheidensä käyttäytymisen sopeutumisvaikeuksien kliinistä hallintaa, hyödyntäen käytettävissä olevaa tieteellistä tietoa ja turvautumalla psykologiseen kehitykseen.
Centre for Studies, Clinic and Psychological Research (Centro de Estudios, Clínica e Investigación Psicológica)
Lasten kliinisen psykopedagogiikan maisteri
- Campeche, Meksiko
Maisteri
Kampuksella
Espanja
Lasten kliinisen psykopedagogiikan maisterin tutkinto on ammattimainen ohjelma, jonka tavoitteena on kouluttaa päteviä ammattilaisia käsittelemään monialaisia tapauksia lapsista, joilla on koulun epäonnistuminen ja huonokuntoisuus esikoulussa ja peruskoulussa. Diagnoosin, väliintulon ja arvioinnin kautta. Perustuu dynaamisen lapsikliinisen psykopedagogiikan nykyisiin ja asiaankuuluviin teoreettisiin ja käytännön virtauksiin ja strategioihin.
Centre for Specialization in Development and Education (Centro de Especialidades en Desarrollo y Educación)
Leikkiterapian maisteri
- Chihuahua, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Ihmisten affektiivisesta ja suhteellisesta elämästä tulee kulmakivi menestykselle kaikilla aloilla, joilla he kehittyvät ammatillisesti tai sosiaalisesti. Perheympäristö, jossa lapset kehittyvät hedelmöittymisestään lähtien, jättää jäljen henkilöksi tulemisen prosessiin, koska kaikki vastaanotetut tai saamattomat ärsykkeet määräävät ihmisen tyypin. Suuret paineet, joita kohtaamme nykymaailmassa, saavat meidät unohtamaan, että elämä on valtava kokemus, josta emme aina osaa hyödyntää kaikkea sen rikkautta. Yksi ihmisen olennaisista ominaisuuksista on sen projektiivinen puoli, eli kyky toteuttaa projekteja. Eikä vain se, vaan olennaisesti kyky tehdä oma elämäsi projekti. Ei ole helppoa järjestää elämäämme. Toisaalta rutiinin ja mukavuuden kuollut paino johtaa rituaaleihin ja lähes mekaanisiin toistoihin, ja toisaalta tietty apatia ja konformismi saa meidät passiivisuuteen ja vie meidät pois sellaisista terveistä näkökulmista kuin mielikuvituksemme käyttäminen ja ideoiden kehittäminen. luovia kykyjä. Leikkien avulla lapset testaavat maailmaa ja oppivat siitä. Siksi leikki on välttämätöntä terveelle kehitykselle. Lapsille leikki on vakava asia ja sillä on erityinen tarkoitus, jonka kautta he kehittyvät henkisesti, fyysisesti ja sosiaalisesti. Leikki on lapsen itsehoitomuoto, jonka kautta hämmennykset, ahdistukset ja konfliktit tuodaan usein esiin. Leikkiturvallisuuden avulla lapset voivat testata uusia tapoja olla. Leikki on tärkeä tehtävä lapselle. Se on paljon enemmän kuin kevyt, huoleton ja nautinnollinen toiminta, jota aikuiset yleensä pitävät. Leikki (myös) toimii symbolisena kielenä. Lapset kokevat suuren osan siitä, mitä he eivät voi vielä ilmaista kielellä, ja siksi he käyttävät leikkiä muotoilemaan ja omaksumaan kokemuksensa. Hyvin käytetty peli palvelee asiantuntijoita välttämättömänä välineenä, joka mahdollistaa lapsen paremman tuntemuksen, se on opetus-oppimisprosessin keskeinen osa ja ennen kaikkea se edustaa kehitystä, sopeutumista ja lapsen itsensä vahvistamista. Leikki voi vähentää pelottavia ja traumaattisia tapahtumia, lievittää ahdistusta ja jännitystä. Peli on yleensä työkalu oppia arvioimaan sosiaalista vuorovaikutusta, oppia käsittelemään erilaisia emotionaalisia reaktioita ja henkilökohtaisia tunteita. Hyvin suunnitellulla leikillä on taipumus lisätä lapsen halukkuutta osallistua ja olla puolestaan valmiimpi uusiin pyrkimyksiin. Lapsi kommunikoi leikkiessään, joten on välttämätöntä puhua heidän kielellään Leikin avulla lapsi siirtyy pois todellisesta maailmasta ja voi ymmärtää tuon muun kuin oman maailmansa: "aikuisen" maailman, joka puolestaan muokkaa hänen oma persoonallisuus. Tästä syystä lasten leikin perustavanlaatuinen merkitys on, että lapsi, joka on pelannut asianmukaisesti, on aikuinen, joka integroituu rakentavasti ja luovasti todellisuuteensa. Leikin kautta lapsi hyväksyy itsensä fyysisesti ja henkisesti, ja tämä antaa hänelle mahdollisuuden saada itsenäisyyttä ja vahvistaa itsensä. Leikki on välttämätöntä ihmisille iästä riippumatta, koska lapsen mahdollistamat muutokset ja prosessit ovat edelleen päteviä normeja nuorille ja aikuisille, myös vanhuksille.
UCM chile
MESTER MENTAL HEALTH LAPSET JA NUORISTO
- Talca, Chile
Maisteri
Kampuksella
Espanja
Valmistuneen profiilissa tässä maininnassa on oltava kurinalaisia taitoja, joiden avulla he voivat analysoida tekijöitä, muuttujia ja ulottuvuuksia, jotka vaikuttavat lasten ja nuorten mielenterveyteen koulutuksessa. Lisäksi voit suunnitella, toteuttaa ja arvioida alueen interventio -ohjelmia monialaisesta lähestymistavasta koulutusympäristöissä (koulut, akatemiat ja muut koulutusyhteisöt). Samoin he voivat muotoilla ja toteuttaa interventiohankkeita soveltamalla lasten ja nuorten mielenterveyttä edistäviä ja ehkäiseviä strategioita.
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
Suosittu koulutustyyppi
Suosittuja paikkoja
Näytä vähemmän
Maisteri Ohjelmat sisään Terveydenhuolto Mielenterveys Psykologia Lastenpsykologia
Maisterin tutkinnon saaminen vaatii perustutkintojen hyväksyttävää suorittamista. Maisterin tutkinto myönnetään yleensä 12 - 18 collegekurssin jälkeen, ja opintoihin sisältyy yleensä myös kattavia tenttejä ja/tai pro gradu -työ.