Keystone logo

Suodattimet

  • Maisteri
  • MSc
  • MA
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (713)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

713 Maisteri Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi 2024

Suodattimet

Maisteri Ohjelmat sisään Markkinoinnin opinnot Markkinointi

Markkinointi on yksi monipuolisimmista liiketoimintatutkimuksen alueista, jossa on asiantuntijoita useilla siihen liittyvillä aloilla, kuten johtaminen, psykologia, strategia, tutkimus, sosiologia, lähetystoiminta, julkaisu, julkisuus, etiikka, jakelu, palvelu ja paljon muuta. Master of Marketing -ohjelmat perustuvat opiskelijoiden perustavanlaatuiseen liiketoimintaosaamiseen, jossa korostetaan markkinoinnin keskeisiä käsitteitä, kuten tehokkuutta, segmentointia, aktivointia, määräävää asemaa, hinnoittelua, palvelua, vähittäiskauppaa, brändinhallintaa ja paljon muuta. Lisäksi useat Master of Marketing -ohjelmat antavat opiskelijoille mahdollisuuden erikoistua tiettyyn alueeseen tai kenttään, joka on heidän henkilökohtaisten uratavoitteidensa kannalta tärkein. Tällaisia erikoisaloja voivat olla kansainvälinen markkinointi, sosiaalinen media, julkisuus, viestintä, strateginen markkinointi, myynnin hallinta, interaktiivinen markkinointi ja paljon muuta.

Jos haluat lukea lisää siitä, miten voit hakea markkinoinnin maisteriohjelmaa yhdessä alla luetelluista yliopistoista ja laitoksista, napsauta alla olevia linkkejä!