Keystone logo

6 Maisteri Ohjelmat sisään Kasvatustiede Opetusteknologia Pelillistäminen 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • Maisteri
  • MSc
  • MA
  • Kasvatustiede
  • Opetusteknologia
  • Pelillistäminen
Opintoalat
  • Kasvatustiede (6)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

Maisteri Ohjelmat sisään Kasvatustiede Opetusteknologia Pelillistäminen

Opiskelijat, jotka ovat suorittaneet perustutkinnon, voivat halutessaan jatkaa koulutusta tekemällä maisterin tutkintoa joko samasta korkeakoulusta tai toisesta laitoksesta. Maisterin tutkinto voi tarjota tilaisuuden erikoistua parempaan opintoalaan.

Mikä on Master in Gamification? Tämä tutkimusala voi sisältää interaktiivisten videopelien suunnittelun ja rakentamisen, koneiden oppimisen soveltamisen ja tekoälyn yhdistämisen, kun se liittyy pelaamiseen, 3D-pelien kehittämiseen ja mobiilisovellusten ohjelmointiin. Monet opiskelijat keskittyvät myös siihen, miten sovittaa peliohjelmat ja teoriat muuhun tyyppisiin ohjelmiin, mukaan lukien lapsi- ja aikuiskoulutus tai käyttäytymismuutokset, antamaan palkitsevaa ja tehokasta käyttäjäkokemusta.

Valmistuneet usein oppivat ohjelmointia monilla eri kielillä ja kääntävät intohimoa pelaamiseen uraan. He voivat myös oppia tekemään monimutkaisia ​​koulutuskonsepteja ja tulkitsemaan heidät peliympäristöksi vahvistaakseen sitoutumista ja säilyttämistä. Kriittinen ajattelu ja ongelmanratkaisutaidot voidaan hioa tämän tutkinnon suorittamisen aikana.

Master-tutkinnoista aiheutuvat kustannukset vaihtelevat usein ohjelman pituuden, yliopiston sijainnin mukaan ja siitä, toimitetaanko ohjelma henkilökohtaisesti vai verkossa. Valmistumiseen tarvittavien luokkien määrä voi vaikuttaa kokonaiskustannuksiin.

Tutkijat saattavat löytää palkitsevaa uraa pelinrakentajina joko studiossa tai itsenäisesti omien yritystensa johtamisessa. Ohjelmistoyritykset voivat palkata valmistuneita digitaalisia suunnittelijoita tai päätuotejohtajia kehittää pelejä tai lisätä pelaamista ominaisuuksia nykyisiin ohjelmiinsa. Ne, jotka ovat kiinnostuneita koulutuksesta, voivat työskennellä oppimiskokemusneuvojana kaikenkokoisten oppilaitosten kanssa, jotta koulutus voidaan muuntaa peliympäristöksi sekä lapsille että aikuisille. Tutkinnon suorittaneista voi myös tulla osastolla tai tuotevalmistajilla keinotekoista älykkyyttä tai koneoppimisjakoa huipputekniikan yrityksissä tai valtion virastojen, myös sotilasorganisaatioiden, tehtäväksi.

Kokopäiväiset tai osa-aikaiset kehittyneet pelitutkimukset saattavat olla saatavilla joko verkossa tai paikan päällä yliopistoissa, jotka ovat erikoistuneet tähän palkitsevaan kenttään. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.