Keystone logo

282 MSc Ohjelmat sisään Markkinointi 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • MSc
  • Markkinoinnin opinnot
  • Markkinointi
Opintoalat
  • Markkinoinnin opinnot (282)
  • Takaisin pääluokkaan
Sijainnit
Etsi lisää paikkoja
Tutkinnon tyyppi
Kesto
Opiskeluvauhti
Kieli
Kieli
Opintomuoto

MSc Ohjelmat sisään Markkinointi

Valinta päällikön tutkintoon on tärkeä ihmisille, jotka etsivät tapoja mahdollisesti parantaa uranäkymiä ja arvoa omilla aloillaan. Tämä tutkinto -tyyppi voi tarjota kattavamman tarkastelun eri menetelmille, teorioille ja niihin liittyville materiaaleille, joiden avulla opiskelija saa syvällisemmän käsityksen omasta teollisuudestaan.

Mikä on MSc Markkinointi? Tämä tutkinto-optio voi tarjota opiskelijoille mahdollisuuden saada perusteellisempi käsitys ydinkäsitteistä sekä löytää enemmän kehittyneitä aiheita, jotka liittyvät markkinointiin ja liiketoimintaan. Tämän koulutustason mukaisen syvällisen tietämyksen kehittämiseksi ihmiset voivat ottaa useita luokkia esimerkiksi markkinoinnin hallintaan, markkinointianalyysiin, internetmarkkinointiin, kuluttajaanalyysiin ja oivalluksiin, liiketoiminnan analytiikkaan, uuden tuotekehityksen, viestinnän hallintaan tai kampanjoihin ja mainonta.

Kun henkilö päättää markkinointitieteen maisteriksi, hänellä voi olla vahvempia teknisiä ja matemaattisia taitoja, jotka voivat vaikuttaa työnantajiin tällä alalla. Opiskelijat voivat myös kehittää vahvempaa johtajuutta ja päätöksenteon taitoja, jotka edistävät heidän kykyään toimia sekä tiimissä että itsenäisesti.

Markkinointitutkinnon suorittaneita hakevat usein sen, että tutkintovaatimusten täyttäminen saattaa kestää kahta tai kolme vuotta. Ohjelmat saattavat olla maailmanlaajuisesti ja verkossa. Eri oppilaitosten kustannukset vaihtelevat, joten tulevien oppijoiden pitäisi tutkia ja keskustella yliopistoista saadakseen yksityiskohdat.

Koulutuksen jälkeen ne, joilla on tätä markkinointitasoa, saattavat joutua erilaisiin työtehtäviin. Tutkinnon suorittaneet johtajat voivat harkita vaihtoehtoja, kuten markkinoinnin koordinaattori, markkinoinnin valvoja, johtava brändi markkinoija, markkinointipäällikkö tai myynninedistämisvalmistaja. Muita vaihtoehtoja, joita joku voisi tutkia, voisi olla sisääntulotason myyntiedustaja, kampanjoiden koordinaattori ja tapahtumamarkkinointiasiantuntija.

Maisterin tutkinto markkinoinnissa voi auttaa sinua etsimään lisää työmahdollisuuksia. Etsi allaolevaa ohjelmaa ja ota suoraan yhteyttä valitsemasi koulun maahanpääsytehtäviin täyttämällä lyijy-lomake.