43 programs in Meksiko
Suodattimet
- MSc
- Meksiko
43 programs in Meksiko
Suodattimet
Tecnológico de Monterrey - ITESM
Maisteri, jonka erikoisala on valmistusjärjestelmät
- Monterrey, Meksiko
- Online Mexico
MSc
Täysaikainen
2 vuotta
Kampuksella
Espanja
Uusien valmistusprosessien ja tuoteinnovaatioiden tutkiminen edellyttää tutkijoita ja teknologioita, jotka kykenevät ratkaisemaan monimutkaisia ongelmia ja ehdottamaan häiritseviä ratkaisuja eri osaamisalueilla. Opiskellessaan maisterin tutkintoa valmistusjärjestelmien erikoisuudella opiskelijat osallistuvat inspiroiviin projekteihin, jotka antavat heille osaamisen vastata menestyksekkäästi näihin ja muihin seuraavan sukupolven valmistuksen haasteisiin.
Universidad Autonoma de Chihuahua
Maisteri eläintuotannosta ja luonnonvaroista
- Chihuahua, Meksiko
MSc
Täysaikainen
4 kuukaudet
Kampuksella
Espanja
Ohjelma keskittyy jatko-opiskelijatason henkilöresurssien kokonaiskoulutukseen, joka osallistumalla tiedon tuotto-, validointi- ja/tai siirtotoimintaan sekä ammatilliseen koulutukseen vastaa innovatiivisilla ja tietopohjaisilla ehdotuksilla ratkaisu eläinten tuotantojärjestelmien, luonnonvarojen kestävän käytön ja hyödyntämisen ongelmaan Chihuahuassa, Meksikossa ja jopa sen rajojen ulkopuolella.
Uppue
Tekniikan maisteri järjestelmissä ja älykkäässä laskennassa
- Puebla City, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Tämä ohjelma on suunnattu tutkinnon suorittaneille, jotka liittyvät seuraaviin: Tietojenkäsittely, tietotekniikka, tietokonejärjestelmät, tietotekniikka; kiinnostunut kehittämään innovatiivisia teknologisia hankkeita ja soveltavaa tutkimusta datatieteeseen, tekoälyyn, esineiden internetiin, ohjelmistojärjestelmiin ja tietokonenäköön liittyvillä aloilla.
Universidad Autonoma De Guerrero
Master of Science in Epidemiology (MCE)
- Chilpancingo, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Tervetuloa lämpimästi Guerreron autonomisen yliopiston trooppisten sairauksien tutkimuskeskuksen (CIET) epidemiologian maisterin (MCE) verkkosivustolle, joka on osa CONACYTin laatutason jatko -ohjelmien kansallista rekisteriä. Epidemiologian maisterin tavoitteena on kouluttaa korkeasti koulutettuja henkilöresursseja sovelletun tutkimuksen suunnitteluun ja arviointiin valtion, alueen ja maan ensisijaisten kansanterveysongelmien perusteella. Toivomme, että kävijämme pääsevät helposti käsiksi ohjelmatietoihin.
Universidad Ítaca
Online Master of Science in Education
- Mexico City, Meksiko
MSc
Täysaikainen, Osa-aikainen
2 vuotta
Etäopiskelu
Espanja
Opiskele koulutuksen maisteria verkossa ja paranna koulutusprosesseja teoreettisella, pedagogisella ja hallinnollisella tasolla; luo hankkeita, jotka pystyvät vastaamaan koulujen laatutarpeisiin, ja edistää kansallista koulutuksen laatua.
Epics Visual Effects School
Viestinnän maisterin tutkinto
- Zapopan, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Käännä oppitunnit vipuvaikutukseksi. Hanki todellisia uratuloksia. Käännä luokkahuoneessa kehittämäsi taidot uran todellisiin tuloksiin. Ulkoiset ohjelmat, harjoittelut ja urapalvelut (EPICS) -osasto auttaa sinua suunnittelemaan ihanteellisen urapolun ja ryhtymään toimiin sen toteuttamiseksi.
Engineering and Industrial Development Centre (Centro de Ingeniería y Desarrollo Industrial (CIDESI))
Tuotesuunnittelun ja innovoinnin maisteri (MDIP)
- Santiago de Querétaro, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Tekniikan ja teollisuuden kehittämiskeskus (CIDESI) tarjoaa jatkotutkinnon maisteriksi tuotesuunnittelussa ja innovoinnissa (MDIP), jotta voidaan lisätä Meksikon teollisuuden kilpailukykyä ja kannustaa yrittäjyyskulttuuriin.
Cinvestav
Maisteri genetiikan ja molekyylibiologian erikoisalalla
- Mexico City, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Kouluttaa henkilöstöä, joka kykenee opettamaan teoreettisia ja käytännön kursseja kandidaatin tasolla genetiikan ja molekyylibiologian alalla sekä osallistumaan tehokkaasti tieteelliseen tutkimustyöhön. Valmista opiskelijoita, jotka ovat kiinnostuneita jatkamaan tieteellisen tai teknologisen tutkimuksen uraa genetiikan ja molekyylibiologian tohtoriohjelmassa tai siihen liittyvällä alalla.
Centre of Research and Postgraduate Studies of Veracruz (Centro Veracruzano de Investigación y Posgrado)
MASTER KOULUTUSTEKNIIKASSA
- Xalapa-Enríquez, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Kouluta ammattilaisia, jotka kykenevät toteuttamaan ratkaisuja, joilla pyritään ehkäisemään, vähentämään ja hallitsemaan ongelmia perus-, ylemmän ja ylemmän tason oppilaitoksissa koulun hallinnon ja johtamisen aloilla, koulutuksessa, opetustutkimuksessa ja opetuksessa käytettävillä uusilla tekniikoilla Harjoittele.
Centre for Specialization in Development and Education (Centro de Especialidades en Desarrollo y Educación)
Leikkiterapian maisteri
- Chihuahua, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Ihmisten affektiivisesta ja suhteellisesta elämästä tulee kulmakivi menestykselle kaikilla aloilla, joilla he kehittyvät ammatillisesti tai sosiaalisesti. Perheympäristö, jossa lapset kehittyvät hedelmöittymisestään lähtien, jättää jäljen henkilöksi tulemisen prosessiin, koska kaikki vastaanotetut tai saamattomat ärsykkeet määräävät ihmisen tyypin. Suuret paineet, joita kohtaamme nykymaailmassa, saavat meidät unohtamaan, että elämä on valtava kokemus, josta emme aina osaa hyödyntää kaikkea sen rikkautta. Yksi ihmisen olennaisista ominaisuuksista on sen projektiivinen puoli, eli kyky toteuttaa projekteja. Eikä vain se, vaan olennaisesti kyky tehdä oma elämäsi projekti. Ei ole helppoa järjestää elämäämme. Toisaalta rutiinin ja mukavuuden kuollut paino johtaa rituaaleihin ja lähes mekaanisiin toistoihin, ja toisaalta tietty apatia ja konformismi saa meidät passiivisuuteen ja vie meidät pois sellaisista terveistä näkökulmista kuin mielikuvituksemme käyttäminen ja ideoiden kehittäminen. luovia kykyjä. Leikkien avulla lapset testaavat maailmaa ja oppivat siitä. Siksi leikki on välttämätöntä terveelle kehitykselle. Lapsille leikki on vakava asia ja sillä on erityinen tarkoitus, jonka kautta he kehittyvät henkisesti, fyysisesti ja sosiaalisesti. Leikki on lapsen itsehoitomuoto, jonka kautta hämmennykset, ahdistukset ja konfliktit tuodaan usein esiin. Leikkiturvallisuuden avulla lapset voivat testata uusia tapoja olla. Leikki on tärkeä tehtävä lapselle. Se on paljon enemmän kuin kevyt, huoleton ja nautinnollinen toiminta, jota aikuiset yleensä pitävät. Leikki (myös) toimii symbolisena kielenä. Lapset kokevat suuren osan siitä, mitä he eivät voi vielä ilmaista kielellä, ja siksi he käyttävät leikkiä muotoilemaan ja omaksumaan kokemuksensa. Hyvin käytetty peli palvelee asiantuntijoita välttämättömänä välineenä, joka mahdollistaa lapsen paremman tuntemuksen, se on opetus-oppimisprosessin keskeinen osa ja ennen kaikkea se edustaa kehitystä, sopeutumista ja lapsen itsensä vahvistamista. Leikki voi vähentää pelottavia ja traumaattisia tapahtumia, lievittää ahdistusta ja jännitystä. Peli on yleensä työkalu oppia arvioimaan sosiaalista vuorovaikutusta, oppia käsittelemään erilaisia emotionaalisia reaktioita ja henkilökohtaisia tunteita. Hyvin suunnitellulla leikillä on taipumus lisätä lapsen halukkuutta osallistua ja olla puolestaan valmiimpi uusiin pyrkimyksiin. Lapsi kommunikoi leikkiessään, joten on välttämätöntä puhua heidän kielellään Leikin avulla lapsi siirtyy pois todellisesta maailmasta ja voi ymmärtää tuon muun kuin oman maailmansa: "aikuisen" maailman, joka puolestaan muokkaa hänen oma persoonallisuus. Tästä syystä lasten leikin perustavanlaatuinen merkitys on, että lapsi, joka on pelannut asianmukaisesti, on aikuinen, joka integroituu rakentavasti ja luovasti todellisuuteensa. Leikin kautta lapsi hyväksyy itsensä fyysisesti ja henkisesti, ja tämä antaa hänelle mahdollisuuden saada itsenäisyyttä ja vahvistaa itsensä. Leikki on välttämätöntä ihmisille iästä riippumatta, koska lapsen mahdollistamat muutokset ja prosessit ovat edelleen päteviä normeja nuorille ja aikuisille, myös vanhuksille.
Centre for Scientific Research and Higher Education of Ensenada (Centro de Investigación Científica y de Educación Superior de Ensenada (CICESE))
Master of Science in Nanotiede
- México, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Master of Science in Nanoscience -ohjelma on toimielinten välinen ohjelma, joka on CICESEn ja UNAMin yhteistyön tulos. Se on joustava ja dynaaminen suunnitelma, joka liittyy ohjaajien tutkimuslinjoihin ja joka on mukautettu opiskelijoiden akateemiseen taustaan ja etuihin. Tämän järjestelmän avulla opiskelija voi suorittaa kursseja muilta jatko -opintojaksoilta, kun ne sisältyvät henkilökohtaiseen opintosuunnitelmaansa ja neuvosto on hyväksynyt nanotieteiden jatko -ohjelman (CPP). Maisteriohjelma koostuu vähintään 54 opintopistettä kursseilla ja tutkimushankkeen kehittämisestä, joka on raportoitava opinnäytetyössä ja puolustettava komiteassa. Opintosuunnitelman kaikista opintopisteistä 12 vastaa pakollisia kursseja, 42 opintopistettä (vähintään) valinnaisilla kursseilla, jotka on jaettu peruskursseihin (vähintään 24 op) ja jatkokursseihin (vähintään 18 op). Arvioitu opintoaika on 6 lukukautta. Kolmen ensimmäisen lukukauden aikana opiskelijan on suoritettava 54 opintopistettä kursseilla opintosuunnitelman mukaisesti. Joillakin kursseilla on edellytykset, joten on tärkeää, että opiskelija ja hänen akateeminen neuvonantaja suunnittelevat opetussuunnitelmansa ottaen huomioon nämä näkökohdat.
Centre for Research and Technological Development in Electrochemistry (Centro de Investigación y Desarrollo Tecnológico en Electroquímica, S.C. (CIDETEQ))
Maisteri sähkökemiassa
- Santiago de Querétaro, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Sähkökemian jatko -ohjelma syntyy vastauksena maan haasteeseen valmistaa ammattilaisia, jotka kykenevät mukautumaan ja tuottamaan perustekniikkaa ja tietoa sähkökemian eri aloilta. Ottaen sähkökemian maisteriohjelman tavoitteena tarjota opiskelijoille edistynyttä tietoa sähkökemiasta ja peruskoulutusta tutkimushankkeiden kehittämiseksi sekä akateemisilla että teollisilla aloilla sähkökemiaan liittyvistä aiheista, jotka keskittyvät ympäristöongelmien ratkaisemiseen, uusiutumattomien energialähteiden kehittämiseen, laitteita ja materiaaleja terveysalalla, mikä hyödyttää yhteiskuntaa, on välttämätöntä, että hakijoilla on seuraavat kyvyt ja kyvyt: Yleinen tieto kemiasta, fysiikasta ja matematiikasta Vastuu, maku ja sitoutuminen tutkimukseen Englanninkielisten tekstien ymmärtäminen ja looginen ajattelu Kyky tehokkaaseen suulliseen ja kirjalliseen viestintään Kyky analysoida tietoja ja ratkaista ongelmia Kriittinen ja metodologinen kapasiteetti Analyysikyky Sosiaalinen, ihmissuhde ja auktoriteetti empatia Kiinnostus ja maku tieteellistä tutkimusta kohtaan
Centre for Human Development and Gestalt Psychotherapy (Centro de Desarrollo Humano y Psicoterapia Gestalt)
Mestari Gestalt -psykoterapiassa
- Oaxaca, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Tavoitteenamme Gestalt -psykoterapian mestarin psykoterapeuttien koulutuksessa on antaa heille työkalut ja tiedot, jotka ovat tarpeen heidän henkilökohtaisen kasvunsa kautta, kehittää kykyä seurata muita heidän sisäisissä prosesseissaan lämpimällä ja tehokkaalla tavalla. Olemme ylpeänä ainoa laitos valtakunnallisesti, joka kouluttaa yksinomaan psykologeja maisteriksi Gestalt -psykoterapiassa.
Universidad Autónoma Metropolitana (Iztapalapa)
Kokeellisen biologian maisteri
- Mexico City, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
tavoitteet Kouluttaa korkean tason henkilöstöä teoreettisissa näkökohdissa ja. käytännön tutkimusta kokeellisessa biologiassa, koulutuksellaan alueen tutkittavien ongelmien muotoiluun, analysointiin ja keskusteluun sekä tiettyyn erikoistumiseen johtavien kokeilumenetelmien ja -tekniikoiden harjoittamisesta.
Autonomous University of Coahuila (Universidad Autónoma de Coahuila (UAdeC))
MS mekaanisen metallin insinööri
- Saltillo, Meksiko
MSc
Kampuksella
Espanja
Koulutetaan korkean tason inhimillistä pääomaa, joka kannustaa innovaatioihin tuotantomenetelmissä alueen metalliteollisuudessa. Vahvistetaan mekaniikka- ja sähkötekniikan tiedekunnan ja Coahuilan osavaltion pohjois-keskiosan metallimekaanisen sektorin yhteistyötä tutkimuksen, teknologisen kehittämisen ja innovaatioiden välillä. Lisätään maan innovaatiokykyä ja vahvistetaan henkistä pääomaa metalli- ja mekaanisen teollisuuden yrityksissä. Optimoi pohjoisen yksikön FIME ja ohjelman palvelemien yritysten infrastruktuurin ja kykyjen yhteinen käyttö innovaatioprojektien kehittämiseen ja tekniikan siirtoon metallimekaanisella sektorilla. Kehitä opiskelijoissa ennakoiva analyysi siitä, että he tekevät synergiaa sijoittajien ja hallintohenkilöstön kanssa pk-yritysten perustamiseksi metallimekaanikkoalueelle, mikä edistää alueen taloudellista kehitystä.
Suosittu tutkintotyyppi
Suosittu opiskelumuoto
MSc Ohjelmat sisään Meksiko
Meksiko on yksi suosituimmista turistikohteista maista planeetalla. Maassa on sekä trooppiset ja lauhkean vyöhykkeen antaa opiskelijoille paras aika täällä. Jos haluat opiskella oman kurssin National autonominen yliopisto Meksikossa, se on loistava elämä paljon viihdettä maasta.
Luonnontieteiden maisterin tutkinto (MSc eli Master of Science) on kansainvälisesti tunnustettu tutkinto, joka osoittaa, että sen haltija on oman alansa pätevä ammattilainen. Suurimman osan luonnontieteiden maisterin tutkinnoista voi suorittaa neljässä vuodessa. Tämän jälkeen voi suunnata joko suoraan työmarkkinoille tai jatkaa opintojaan edelleen.