Keystone logo
Argentiina

Parhaat yliopistot Hallita Ohjelmat sisään Argentiina 2024

Laitosten lukumäärä: 122
    • Mendoza, Argentiina

    Aden on keskittynyt yritysten johtajien ja esimiesten koulutukseen ja ammatilliseen kehittymiseen sekä kasvokkain että verkko-oppimisessa. Sille on ominaista sen oppimismallien innovatiivisuus, joka on suuntautunut käytännön soveltamiseen ja interaktiivisten, kokemuksellisten ja leikkisän luokkamenetelmien käyttöön, opettajina, jotka välittävät laajaa johtamiskokemustaan ja siirtävät parhaita käytäntöjä, joita sovelletaan yrityksissä kaikkialla Amerikassa.

    • Pilar, Argentiina
    • Rosario, Argentiina

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, Italia
    • Cesena, Italia
    • + 4 lisää

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, Argentiina

    Koulutusalalla oleminen tarkoittaa valmistautumista muutokseen, oppiminen on jatkuvaa liikettä. Jos lisäämme tähän olennaiseen piirteeseen nopeuden, jonka koemme yhteiskunnallisessa muutoksessa tänään, kun puhumme opetusmenetelmästä, meidän on aloitettava sanomalla, että kaikki on mahdollista. Aloitamme itsestäänselvyydestä: kieli antaa meille mahdollisuuden kommunikoida. Siksi toisen kielen oppimisen pääakselina on oltava viestintä. Saamme oppilaamme kommunikoimaan espanjaksi, menetelmämme korostaa selvästi viestintää. Tämän didaktisen tarkoituksen lisäksi uskomme upottamisen voimaan espanjankielisessä yhteisössä. Kun oppilaat ovat uppoutuneet kieleen, jonka hän haluaa oppia, kaikki, mitä he opiskelevat luokassa, pätee eri elämäntilanteissa koko ajan. Tämä jatkuva altistuminen ilmaisee vahvan motivaation tarpeen ja lisää siksi suuresti heidän mahdollisuuksiaan oppia. VOSissa hyödynnämme kieleen upottamisen kasvatuksellista voimaa: ei näennäisiä todellisuuksia, käytämme todellisuutta kaikin voimin sekä luokassa että sen ulkopuolella (verkko-oppimisessa tämä on myös mahdollista: espanjalainen upotus voi olla lähes täysin sosiaalisen verkoston kautta). Tämä tiedon hankkiminen jatkuu viikoittain järjestettävissä työpajoissa ja kulttuuritoiminnoissa, jotka tekevät jokaisesta päivästä kulttuuriseikkailun espanjan kanssa. Suunnitellessamme opetussuunnitelmaamme ja suunnitellessamme jokaista espanjalaista luokkaa olemme tietoisia siitä ratkaisevasta tosiasiasta, että ”tekniikka vaikutti oppimiseen”. Tämä muuttaa opetuksen käytäntöä, opiskelijan roolia, mitä on tieto ja mitä teemme ihmisten oppimiseksi.

    • Buenos Aires, Argentiina

    VisualRex verkossa, VisualRex -alustan avulla, tarjoaa sinulle yhden parhaista kokemuksista verkkokoulutuksesta implantologiassa ja muilla siihen liittyvillä aloilla. Palvelu suoratoistaa tarvittaessa, joten voit seurata kurssejasi haluamillasi laitteilla ja milloin haluat. Kun verkkokurssi on hyväksytty, sinulla on mahdollisuus ja etu osallistua viikon intensiiviseen käytännön kurssiin (CPI), jossa sovellat kaikkea oppimaasi asettamalla potilaille 6-12 implanttia. Online -opiskelijat, 10% bonus CPI: stä ja muita etuja.

    • La Plata, Argentiina

    Universidad del Este syntyi uudessa kansallisessa, alueellisessa ja maailmanympäristössä olettaen, että historian hetken on kuljettava vastuullisesti ja lujasti sitoutuneena tulkitsemaan, osallistumaan ja osallistumaan tähän asiayhteyteen. Yliopistomme laatua ylläpidetään jatkuvasti etsimällä huippuosaamista, säilyttäen institutionaalinen identiteetti, prosessien merkityksellisyys ja jatkuva sisäinen ja ulkoinen arviointi, joka perustuu tarvittavaan ymmärrykseen ympäristöstä, johon se lisätään. Tieteellinen ja tutkimusympäristö, tila koulutuspalveluille ja jatkuvaan koulutukseen. Yliopistomme on sitoutunut opetuksen laatuun, tutkimuksen huippuosaamiseen ja ansioiden, kykyjen ja tasa -arvon tukemiseen. Helpottaa ja edistää korkealaatuisen tietomateriaalin saatavuutta lukemiseen, kuulemiseen ja opiskeluun sekä neuvontaan keskittyvien tutorien jatkuvaa suuntaamista, ohjausta ja jatkuvaa tukea. Pyrimme muodostamaan oikeudenmukaisia, kykeneviä ja kriittisiä kansalaisia, joilla on laaja ja monialainen visio ja jotka ottavat vastuun edistää oikeudenmukaisempaa ja tukevampaa maailmaa. Olen iloinen voidessani toivottaa sinut tervetulleeksi tähän tiedon ja viestinnän välineeseen, jossa pystyt aloittamaan sellaisen tiedon ja suhteen, jota toivomme hedelmälliseksi ja intensiiviseksi.

    • San Martín, Argentiina

    UNSAM on kansallinen, julkinen ja vapaa yliopisto, joka perustettiin vuonna 1992. Se tarjoaa laajan valikoiman perustutkintoa ja tutkinnon suorittaneita uraa sekä humanististen ja yhteiskuntatieteiden että täsmällisten ja luonnontieteiden alalla. Yli 65% sen resursseista on suunnattu tieteen ja tekniikan aloille. Se keskittyy yhteiseen työpolitiikkaan ja ylläpitää suhteita virastoihin, jotka edistävät tieteellistä tutkimusta ja teknologian siirtoa. Sen liittoutumat muun muassa kansallisen tieteellisen ja teknisen tutkimuksen neuvoston (CONICET), kansallisen atomienergiakomission (CNEA), kansallisen teollisuustekniikan instituutin (INTI) ja kansallisen maataloustekniikan instituutin (INTA) kanssa parantavat teoreettinen tuotanto, tutkimuksen kehittäminen ja henkilöresurssien koulutus. Hänen saavutuksiinsa kuuluu bitransgeenisen naudan kloonaus ihmisen kaltaisen maidon tuottamiseksi ja David Alfaro Siqueirosin muovisen seinämaalauksen palauttaminen. UNSAMilla on myös oma kustantamo (yli 100 julkaistua nimikettä), ja tähän mennessä se on allekirjoittanut yli 250 sopimusta ulkomaisten yliopistojen kanssa opiskelijoiden, opettajien ja tutkijoiden vaihdosta. Sen pääkonttori sijaitsee General San Martínin alueella Buenos Airesin autonomisen kaupungin luoteisosassa. Yli kahden hehtaarin vanhalle rautatierannalle rakennettu Miguelete Campus on yksi Buenos Airesin alueen tärkeimmistä nähtävyyksistä arkkitehtisuunnittelun ja kulttuuriperinnön säilyttämisen kannalta.

    • Salta Province, Argentiina

    Saltan kansallinen yliopisto on itsenäinen ja itsenäinen julkisoikeudellinen instituutio, jonka tavoitteena on kulttuurin edistäminen, levittäminen ja säilyttäminen. Se täyttää tämän tavoitteen pysyvässä yhteydessä yleismaailmalliseen ajatukseen ja kiinnittää erityistä huomiota alueen ja maan ongelmiin. Yliopisto edistää kulttuurin kehittämistä humanistisilla opinnoilla, tieteellisellä ja teknologisella tutkimuksella sekä taiteellisella luomuksella. Levitä ideoita ja taiteellisia saavutuksia opetuksen ja erilaisten tiedonvälityskeinojen kautta. Yliopiston tehtävä on tiedon, tieteen ja sen sovellusten sekä taiteen tuottaminen ja siirtäminen. Sen päätarkoitus on koulutus eettisestä näkökulmasta. Yliopisto pyrkii yliopistoyhteisön jäsenten, opettajien, opiskelijoiden, tutkinnon suorittaneiden ja yliopiston tukihenkilöstön kokonaisvaltaiseen ja harmoniseen muodostumiseen ja juurruttaa heihin moraalisen oikeudenmukaisuuden sekä eettisen ja kansalaisvastuun hengen. Se kouluttaa tutkijoita, opettajia ja sopivia ammattilaisia. Se ylläpitää pysyviä yhteyksiä tutkinnon suorittaneisiin jatkuvan koulutusprosessin avulla, jonka tarkoituksena on päivittää ja parantaa heitä, edistää opetusta, tutkimusta ja maan ja alueen ongelmiin sitoutunutta ammatillista käytäntöä. Valtion yksikönä se tekee yhteistyötä kansallisten ja alueellisten ongelmien tunnistamisessa ja ratkaisemisessa sen toimintoja sääntelevien erityisten normien mukaisesti, esittää johtopäätöksensä, antaa teknistä neuvontaa ja osallistuu yhteiseen toimintaan valtion ja yksityisten laitosten kanssa sopimuksia. yhteistyötä. Yliopistolla ei ole ideologisia, poliittisia ja uskonnollisia asioita, hän ymmärtää sosiaalisia, poliittisia ja ideologisia ongelmia ja tutkii niitä tieteellisesti. Se on vieras mille tahansa alakohtaiselle kiinnostukselle tai dogmaattiselle käsitykselle. Se edistää kriittistä asennetta ja varmistaa siinä laajan sananvapauden. Yliopisto pyrkii tutkimus- ja tutkimuskeskuksensa erityistehtävän lisäksi levittämään kulttuurisen ja sosiaalisen toimintansa hyötyjä vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa.

    • Bernal, Argentiina

    National University of Quilmes (UNQ sen alkukirjaimilla espanjaksi) perustettiin vuonna 1989. Se sijaitsee Etelä -Buenos Airesin pääkaupunkiseudun sydämessä Bernal Cityssä, Quilmesissa. Tällä alueella asuu kolme miljoonaa ihmistä, jotka keskittävät 20% maan teollisuuslaitoksista. Nykyään UNQ: lla on yli yksitoista tuhatta opiskelijaa jaettuna jatko- ja jatko -opintojaksoille. Yliopiston tehtävänä on tuottaa, opettaa ja siirtää korkealaatuista tietoa tasa -arvon ja monimuotoisuuden ympäristössä. UNQ: n keskeisiä tehtäviä ovat opetus, tutkimus, jatkokurssit, henkilöresurssien muodostaminen, teknologinen kehitys, tuoteinnovaatio ja kulttuurin edistäminen.

    • Lomas de Zamora, Argentiina

    Tämän yliopiston opetus tunnustetaan eri aloilla. Materiaalien ja henkilöresurssien arviointityökalujen avulla ylläpidämme uran huippuosaamista ja edistämme samalla sisällön päivittämistä ja kriittistä arviointia.

    • José C. Paz, Argentiina

    José C. Pazin kaupungissa sijaitseva José Clemente Pazin kansallinen yliopisto (UNPAZ) perustettiin vuonna 2009 lailla nro 26 577. UNPAZ tunnustaa korkeakoulutuksen sosiaaliseksi perusoikeudeksi alueen taloudelliselle, sosiaaliselle ja kulttuuriselle kehitykselle sekä oikeusvaltion ja ihmisten demokraattisten arvojen vahvistamiselle. Tässä mielessä sen tehtävänä on opettaa korkea -asteen koulutuksessa sekä tuottaa ja levittää tietoa, joka edistää alueen kehitystä ja asettuu sosiaalisen tasa -arvon ja kehityksen vahvistamisen palvelukseen. Hänen visionsa on edistää tasa -arvoa, osallisuutta ja korkeakoulutuksen mahdollisuuksien laajentamista paikalliselle yhteisölle. Sitä innoittavat arvot perustuvat solidaarisuuteen tiellä, joka muodostaa nuhteettomia miehiä ja naisia, jotka ihmisinä ja kansalaisina ovat humanismin korkeimpien ihanteiden kantajia ja kykenevät hyödyntämään tietonsa yhteiskunnasta. demokratiaa ja ihmiskunnan kasvua. Tämän opintotalon tavoitteena on taata ilmainen peruskoulutus ja pääsy yleisölle, vapaa ja vapaa yliopisto, turvata yhtäläiset mahdollisuudet ja mahdollisuudet, kehittää moniarvoinen avoimuus ilman syrjintää kaikkia yhteiskunnan aloja kohtaan. Kaikkien kansalaisten pääsy julkiseen yliopistoon on hankittu oikeus. Korkeakoulutuksen ei pitäisi olla vain julkinen ja sosiaalinen etu, vaan se on yleismaailmallinen ihmisoikeus ja valtion velvollisuus.

    • Los Polvorines, Argentiina

    Kenraali Sarmienton yliopisto (UNGS) perustettiin 20. toukokuuta 1992 kansallisella lailla nro 24 082 ja se perustettiin vuonna 1993, kun järjestävä rehtori Roberto Nöel Domecq ja neuvoa -antava toimikunta nimitettiin. UNGS on nimensä vuoksi kenraali Sarmienton silloiselle puolueelle, joka myöhemmin vuonna 1994 jaettiin kolmeen kuntaan: San Miguel, José C.Paz ja Malvinas Argentinas. Yliopisto on perustamisestaan lähtien omaksunut periaatteena yhteyden koulutuksen, yhteiskuntaan vaikuttavien ongelmien kriittisen tutkimuksen ja vaihtoehtoisten toimien etsimiseen niiden ratkaisemiseksi. UNGS on jaettu neljään monitieteiseen tutkimus- ja opetusinstituuttiin, jotka pyrkivät vastaamaan teollisuuden, tieteen, kaupungin ja tiedon nykyisiin ongelmiin. He ovat tiedeinstituutti, instituutti Conurbano, teollisuusinstituutti ja inhimillisen kehityksen instituutti. Sen toiminnan keskeinen osa on edistää opetuksen demokratisointia, tiedonsaantia kaikilla yhteiskunnan sektoreilla ja akateemisen huippuosaamisen etsimistä olettaen pedagogisen strategian, jonka tavoitteena on varmistaa opiskelijoille vankka perus- ja erityiskoulutus. Tässä yhteydessä yliopisto tarjoaa ilmaisia perustutkintoja, kansallisesti päteviä tutkintoja, opinto -apurahoja, akateemisia apurahoja opetuksen, tutkimuksen, johtamisen ja yhteisöpalvelujen koulutukseen, henkilökohtaista opetusohjelmaa, nykyaikaisen ja tehokkaan kirjaston yleisön sekä ilmaisen pääsyn ja laadukkaan akateemisen tutkinnon tilaa. Sen yliopistokampus sijaitsee osoitteessa Juan María Gutiérrez 1150, Los Polvorines, Malvinas Argentinas, Luoteis -Buenos Airesista.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Argentiina

    Formosan yliopistoelämä näkyy perustamalla Koillis -yliopisto (UNNE -14. joulukuuta 1956, asetuksella nro 22 229) yliopistokeskuksena koko alueelle, johon kuuluvat Chacon maakunnat, Corrientes , Misiones ja Formosa. Todellisuudessa yliopistotoiminta alkaisi Formosassa vain maakunnan hallituksen ja Koillis -kansallisen yliopiston välisellä sopimuksella. Myöhemmin, 26. maaliskuuta 1971, allekirjoitettiin sopimus, jolla perustettiin Formosan yliopistoinstituutti, joka aloitti toimintansa 21. huhtikuuta 1971. vanha rakenne, joka perustuu 14. maaliskuuta 1974 pidetyn korkeakoulun päätöslauselman nro 0375 mukaiseen edellä mainittu ministerin päätöslauselma. Nykyisen akateemisen yksikön (yliopistoinstituutin, maataloustieteiden tiedekunnan ja uusiutuvien luonnonvarojen tiedekunnan) toiminta on yhdistetty syyskuussa 1976 pidetyn akateemisen yksikön päätöksellä nro 2082 syyskuussa 1976, jossa se sanella vakaalla tavalla, metsäinsinöörin ura, toteuttamalla erilaisia kokopäiväisiä uran uusia tarpeita vastaavasti. Muu yliopistotoiminta oli suunnattu näillä alueilla jo työskenteleville edustajille. Näin oli esimerkiksi julkishallinnon teknikon tai pankkiteknikon uran kohdalla. Niiden professoreiden sanelu, joiden rekisteröinti tehtiin vuosina 1970–1974, johtui tarpeesta vastata työkyvyttömiä ihmisiä koskeviin erityisvaatimuksiin, vaikka näiden urarekisteröinti oli avoinna muille hakijoille. Vuonna 1984 opetushenkilöstö alkoi toimia sopimuksessa vahvistettujen ura -alueiden joukossa. Vuonna 1986 eriytetyn opetuksen opetushenkilöstö ja biologian opetushenkilöstö alkoivat vakaana urana, joka jatkuu edelleen.

    • Córdoba, Argentiina

    Córdoban kansallisessa yliopistossa (UNC) on noin 136 tuhatta opiskelijaa. Fyysisesti sen pinta -ala on 11,5 miljoonaa neliömetriä, josta 1,37 miljoonaa on Córdoban kaupungissa ja loput Córdoban maakunnan sisäpuolella. Sen oma katettu pinta -ala ylittää 380 tuhatta neliömetriä. Ciudad Universitarian ja Córdoban historiallisen keskustan välissä sijaitsevalla UNC: llä - joka tunnetaan myös nimellä Casa de Trejo - on viisitoista tiedekuntaa; kaksi lukiota; 145 tutkimuskeskusta ja -laitosta; kaksikymmentäviisi kirjastoa; seitsemäntoista museota; verituotteiden laboratorio; kaksi sairaalaa; veripankki; kaksi tähtitieteellistä observatorioa; luonnonsuojelualue ja multimediaviestintäjärjestelmä, joka koostuu kahdesta televisiokanavasta, kahdesta radiosta (AM ja FM) ja uutisportaalista.

    • Buenos Aires, Argentiina

    UNdeC on korkeakoulu, julkinen ja ilmainen, vastuullinen ja sitoutunut laatuun, merkityksellisyyteen ja kuuluvuus Chilen yhteiskuntaan, maakuntaan ja alueeseen; voimakas, luova ja jatkuvasti kasvava. Vaikka kansallisten yliopistojen on vastattava toimintalogiikkaan ja laatuparametreihin, jotka ovat kaikkien kansallisen yliopistojärjestelmän jäsenten pätevyydessä yhtäläisiä, niillä on myös geopoliittinen sitoumus. Päätös yliopiston perustamisesta perustuu vakaumukseen vahvistaa alueen kehitystä.