Oppilaitokset ja yliopistot Botswanassa

Parhaat Oppilaitokset ja yliopistot Botswanassa 2018

Tällä sivulla voit etsiä yliopistot ja kauppakorkeakoulut Botswanassa. Voit helposti löytää kaikki tiedot korkeimmilla sijoilla yliopistoissa Botswanassa. Klikkaa "Lue lisää " on yksityiskohtainen kuvaus yliopiston ja katsaus opinto-ohjelmia tarjotaan.

Etsi yliopistot Botswanassa ja selata niiden ohjelmat löytää ne, jotka sopivat sinulle parhaiten. Saat kaiken tietoa eri opinto vaihtoehtoja Botswanassa ja vertaa lukukausimaksut ja opintojen pituuden. Voit säästää aikaa ja yhteystiedot yliopistojen Botswanassa suoraan: Täytä "Pyydä ilmainen tiedot " muoto, joka laittaa sinut kosketuksissa hakutoimistopalvelut.

Aloita haku tulevaa koulutusta heti!

3 Tulosta Botswana

Stafford Global

Maisteri Arabiemiirikunnat United Arab Emirates Online Saudi-Arabia Saudi Arabia Online Qatar Qatar Online Bahrain Bahrain Online Egypti Egypt Online Irak Iraq Online Jordania Jordan Online Kuwait Kuwait Online Oman Oman Online Libanon Lebanon Online Yhdysvallat USA Online Kanada Canada Online Ghana Ghana Online Kenia Kenya Online Uganda Uganda Online Botswana Botswana Online Etelä-Afrikka South Africa Online Mauritius Mauritius Online Tansania Tanzania Online Ruanda Rwanda Online Bulgaria Bulgaria Online Romania Romania Online Serbia Serbia Online Kreikka Greece Online Turkki Turkey Online Kroatia Dubrovnik September 2018 + 48 lisää

TIETOJA STAFFORD Tarjoamalla etäopiskeluohjelmia yli kahden vuosikymmenen ajan Stafford on tarjonnut laadukasta koulutusta yli 20 vuotta. Yritys palvelee Lähi-idän ja laajenee globaalisti. Stafford, tarjoamme kursseja eri aloja, kuten MBA, tohtoria ja diplomit. Meidän laitos on aina johtanut ja hallinnoi tutkijoita. Olemme ylpeitä työstämme ja vain Top UK Yliopistot ja joka selittää erinomaisen tyytyväisyyttä ja sen suorittaneiden määrän opiskelijoiden saavuttamat Kursseilla tu… [+] emme. Visiomme Visiomme on rakentaa osaamistamme laajentaa ulottuville maailmanlaajuisesti. Missiomme Tavoitteenamme on tarjota elinikäinen oppijoille laatua yliopistokursseja kohtuullisin maksut ja varmistaa, että opiskelijoista saavat parempia koulunkäyntiavustuss loppuun ohjelmien menestyksekäs. Arvo tarjoamamme palvelun on mahdollistanut tuhansien valmistuneet parantaa heidän urakehitystään ja saada tarjouksia. [-]


Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho University perustettiin vuonna 1997 ja on nopeasti kehittynyt vuosien mittaan tullut johtava monitieteinen korkealaatuinen kolmannen asteen koulutuksen järjestäjän. Botho yliopisto oli yksi ensimmäisistä paikallisten yliopistojen Botswana voidaan hyväksymiä Human Resources Development Council (HRDC). Kaikki ohjelmat hyväksyy Botswana Qualifications Authority (BQA) ja neuvoston Higher Education (CHE) Lesothossa. Botho University tarjoaa tällä hetkellä ohjelmia neljä tied… [+] ekuntaa eli tiedekunnan Business and Accounting, tiedekunnan Computing, teknillisessä ja ammattikorkeakoulun ja kasvatustieteiden tiedekunnan ja etäopiskelua. Kaikki ohjelmat on kehitetty tuotantopanokset teollisuuden näin meidän valmistuneet ovat valmiita osuma kentällä käynnissä. Tarjoamme tällä hetkellä pätevyys todistus tasolla maisteriksi tasolla varasuunnitelmien tohtoriohjelmissa ottamassa käyttöön hyvin pian. Yli 6000 opiskelijaa ja lähes 500 henkilökunnan jäsentä ja kasvaa, Botho University on dynaaminen ja jännittävä paikka. Botho University tarjoaa myös monipuolisia ohjelmia käytönaikaista ammattilaisille ja organisaatioille. Alle tiedekunnan opetus- ja etäopetus, on yli 200 lyhytaikaisia ​​ammatillisen kehityksen ohjelmia, jotka voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaan vaatimuksia. Botho yliopisto on myös forayed etäopiskeluohjelmia, meidän ensimmäiset etäopiskelijat alkaen luokkia helmikuu 2015. Olemme tällä hetkellä sijaitsevat neljässä eri kampuksilla Botswana - Gaborone, Francistown ja Maun - ja Lesotho - Maseru. Botho yliopiston strateginen painopiste on lisätä opiskelijan monimuotoisuutta houkuttelemalla kansainvälisiä opiskelijoita. Sen lisäksi, Botswana ja Lesotho, meillä on jo useita opiskelijoita muista alueen maista, kuten Etelä-Afrikka, Namibia, Zimbabwe, Sambia, Kongon demokraattisessa tasavallassa, ja Etiopia mm. Botho University on myös useita kansainvälisiä kumppanuuksia tunnettujen kansainvälisten järjestöjen, kuten University of Venda Etelä-Afrikassa, Teesside yliopisto Isossa-Britanniassa, Ohion yliopistossa, Black Hills State University ja Wayne State University Yhdysvalloissa, Indian School of Mines ja Manipal University Intiassa. Opiskelevat kanssa Botho yliopisto on valtavat mahdollisuudet hyödyntää näiden kansainvälisten kumppanuuksien kautta opiskelijavaihdossa. Opiskelijamme ovat aloittaneet uraauurtava harjoittelun projekteja Intiassa ja matkusti Yhdysvaltoihin ja Iso-Britanniassa saada kansainvälistä näkyvyyttä, kaikki ovat osa valtavaa keskittyä jatko työllistyvyyden. Botho University uskoo vahvasti tarjoamaan opiskelijoille erinomaisen oppimisympäristön. Olemme jatkuvasti investoineet hyvä infrastruktuuri ja uusinta teknologiaa ohjaavat oppimisen resursseja. Meidän kampus Gaboronessa on tunnettu siitä, että kansainvälisten standardien ja monet kansalliset ja kansainväliset tapahtumat on järjestetty tiloissamme johtuen laadun palveluja, kuten arvostetun Afrikkalainen Youth Games vuonna 2015. Tulevista kampuksen Francistown jo otsikoissa oikeista syistä ja suunnitelmat ovat edenneet pitkälle rakentaa kampuksen Maun samoin. Akateeminen kurinalaisuutta yhdistettynä osaaminen kaikissa ulkopuoliseen toimintaan, varmistetaan, että Botho University valmistuneet hallussaan voimakas yhdistelmä taitoja. Olemme yksi alkuun sijoittui urheilun toimielimet Botswana voitettuaan kaikki alkuun huomionosoituksia ja mestaruutta maassa. Tämä ei ole yllättävää ottaen huomioon, että meillä on laaja urheilumahdollisuuksia koripallo, koripallo, lentopallo, jalkapallo ja shakki. Botho University ohjaa perusarvoja laadukkuus, johtaminen ja innovaatio, ja tavoitteena on tulla keskus korkeakoulutuksen ja ohjainta positiivista sosiaalista muutosta. Meidän keskittyä laatuun on johtanut Botho yliopiston tulisi ainoa yliopisto Botswanan kanssa BOS ISO 9001: 2008 sertifiointi. Kanssa moitteeton maine laadun markkinoilla, Botho University valmistuneet tiennäyttäjänä muuttavat taloutta. Visio Botho University haluaa olla osaamiskeskus, innovaatio ja johtajuutta korkea-oppimisen ja ohjain myönteisen sosiaalisen ja taloudellisen muutoksen. Mission Statement Käyttö vahva taloudellinen ja kannattava liiketoimintamalli, BU tarjoaa laadukkaita opettavainen kokemus, jatkuvasti vertailtava kansallisiin ja kansainvälisiin akateemisen standardeja tuottaa monipuolinen, työllistettäviä valmistuneet maailmanmarkkinoille. [-]


AFDA

Etelä-Afrikka Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2019 + 2 lisää

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]