Lue virallinen kuvaus

Kuka olemme

Verkkokauppaan erikoistunut koulu johtava opiskelijoille, jotka on koulutettu verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoiksi. Yli 190 opettajaa, jotka ovat kouluttaneet yli 1100 opiskelijaa verkkokauppaan ja digitaaliseen markkinointiin.

Olemme ensimmäinen Espanjassa syntynyt verkkokaupan koulu

Vuonna 2010 Fabián López (@faloco) ja Gerardo Salvador (@gerardsalva) pitivät tapaamisen, jossa he keskustelivat työmarkkinoiden vaikeuksista voidakseen palkata hyvä sähköisen kaupan päällikkö digitaalisen markkinointistrategian valvomiseksi. ja parantaa myyntituloksia. Molemmat päättelivät keskustelun aikana, että vaikka kommunikoinnissa sosiaalisten verkostojen kanssa oli hyvää koulutusta, yksikään niistä ei keskittynyt sähköiseen kauppaan. Se antoi tietä Ecommaster Schoolin perustamiselle, joka aloitettiin vuonna 2011 sähköisen kaupan ja digitaalisen markkinoinnin maisterina Elchessä.

Nykyään sitä opetetaan Elchessä ja Madridissa henkilökohtaisesti ja verkossa yli 20 maassa.

Yksi erottelevista arvoista on ollut vedonlyönti professoreille yrityksistä, jotka tarjoavat käytännön tietoa luokkahuoneelle sen sijaan, että tekisivät niitä akateemisesta maailmasta, joka ei juurikaan liity liiketoiminnan todellisuuteen.

Mikä oli alkuperäinen idea?

Alku ideana oli luoda opetussuunnitelma ja opetushenkilöstö, joka mahdollistaisi tiiviimmän koulutuksen pienessä, enintään 20 hengen ryhmässä ja jossa opettajat auttavat opiskelijaa parantamaan yrityksensä tuloksia Internetissä, tai kehittää luokkahuoneessa liikeideaa tyhjästä, joka alkaa saada myyntiä jo ennen päällikön päättymistä.

people, girls, womenStockSnap / Pixabay

metodologia

Perustamisestaan lähtien vuonna 2011 Ecommaster.es on kehittänyt oman metodologian, joka takaa tiedon siirron lisäksi myös yrittäjyyden perustaidon hankkimisen kaikenlaisille yrityksille, hankkeille tai ammatillisille ympäristöille.

Kaikki Ecommaster-opetussuunnitelman toiminnot on suunnattu tähän tarkoitukseen, ja sekä opettajan luokat että alustamme saatavana oleva täydentävä materiaali ovat korkeaa käytännön sisältöä, jolla pyritään saattamaan akateemisten ammattimaailma mahdollisimman lähelle.

Mestarin täydentävästä materiaalista löydät siis runsaasti menestystapauksia (ja epäonnistumisia), joista päähenkilöt kertovat ensin henkilöille, päivittäiseen harjoitteluun keskittyneiden työkalujen oppaita ja tietysti esimerkkejä strategioista, tekniikoista ja työkaluista, jotka esitetään kasvokkain tai videoneuvotteluissa.

Akateeminen osasto ja opintopäällikkö

He ovat Ecommaster-tiimin jäseniä, jotka seuraavat tarkkaan mestarin toiminnan kehitystä. Kolmen hengen ryhmä, joka on opiskelijoiden käytettävissä ja joka rakentaa työtä viikoittain, koordinoi kalentereita ja piristää opettajien ja opiskelijoiden välistä suhdetta. Lisäksi he osaavat ratkaista teknisiä kysymyksiä ja neuvoja parhaista tavoista parantaa opiskelijoiden lahjakkuutta aloitettaessa hanketta tai uraa.

Verkkovastaavan opettajat

Ecommaster-opettajan tyyppiprofiili on ammattilainen, jolla on vuosien kokemus sähköisen kaupankäynnin tai digitaalisen markkinoinnin maailmasta, joko omien projektien kehittäminen tai suurten toimijoiden, kuten Amazon, eBay, PayPal, Inditex, PC Components, työskenteleminen ... ja myös aloittaville yrityksille, jotka ovat johtaneet sanomalehtien teknologiaosastoa useamman kerran.

Nämä ovat erinomaisia ammattilaisia, jotka puolustavat työtä yhä vaativammalla alalla ja lisäksi pitävät hengissä haluaan lisätä arvoa ja tietoa uusille opiskelijakampanjoille. Monissa tapauksissa kiireisillä esityslistoilla on joskus etuoikeus saada heidät opettamaan Ecommasterissa, ja se on työ, jota rakastamme tehdä opintotoimipaikassa, joka vahvistaa päivämäärät kaksi kuukautta etukäteen kaikkien mielenrauhan saavuttamiseksi. Viime vuonna olemme joutuneet vain siirtämään kaksi luokkaa samalla viikolla ... yhden influenssan takia ja toisen, koska opettaja oli isä.

Oppiminen tekemällä

Digitaalinen markkinointi on jatkuvasti muuttuva tieteenala, jossa uusia konsepteja, jotka tuovat uusia konsepteja ja strategiakatsauksia, esiintyy edelleen. Tämä edellyttää ammattilaisilta kykyä hallita suuria tietomääriä ja kriittistä mieltä erottaa muodot todellisista häiriöistä, jotka ilmenevät niin dynaamisella sektorilla.

Tätä varten, lukuun ottamatta jo hyvin käytännöllistä sisältöä, ehdotamme opiskelijoillemme yrityshankkeen toteuttamista, jolla voidaan suoraan soveltaa luokissa opittua.

Ecommaster-opetussuunnitelmaan sisältyy maisterin loppuprojekti, joka koostuu liiketoimintasuunnitelmasta, joka koostuu seuraavista asiakirjoista: Markkinatutkimus tai kilpailun analyysi, markkinointisuunnitelma, verkkokauppapaikan analyysi ja taloudellinen toteutettavuustutkimus.

Voimassa sekä olemassa oleville yrityksille että fiktiivisille hankkeille, Ecommaster on täydellinen ympäristö näiden projektien vauhdittamiseksi. Tyypillisesti nämä projektit joutuvat olemaan yrityksiä, joilla on todellinen laskutus, ne siirretään arvokkaammin kuin maisterin lukukausimaksu tai pahimmassa tapauksessa erittäin hyvä esityskirje, joka seuraa opiskelijoiden opetussuunnitelmaa.

Käännetty luokkahuone

Se on yksi viimeisimmistä koulutusinnovaatioista, joka saavuttaa luokkahuoneita ympäri maailmaa. Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa perinteisen oppimistavan kääntämistä siten, että opiskelija tutkii teoreettisen sisällön etukäteen ja varaa luokan aikaa neuvotella opettajan kanssa hänen oppimistarpeisiin liittyvistä erityiskysymyksistä.

Se on paras tapa mukauttaa kurssejamme eri ammattiprofiilien mahdollisiin tarpeisiin. Ecommaster-ohjelmassa olemme ottaneet sen käyttöön useimmissa kursseissa, jotka ovat osa Ecommaster PRO -ohjelmaa, ja sisällytämme vähitellen tämän metodologian yksityiskohdat muihin päälliköihin.

Kenttävierailut, alumniyhteisö ja verkostoituminen

Siitä hetkestä lähtien, kun heidät hyväksytään Ecommasteriin, opiskelijoitamme kutsutaan osallistumaan Alumni-yhteisöön, yksityiseen ryhmään, jossa he ottavat yhteyttä kaikkien muiden lehtien opettajiin ja opiskelijoihin. Tietoja jaetaan, ammattilaisia suositellaan ja liiketoimintamahdollisuuksia löytyy.

Lisäksi koko kalenterin ajan järjestetään käyntejä Madridin ja Alicanten verkkokauppojen ja markkinointitoimistojen tiloihin, joissa jälleen kerran voidaan tietää ammatillisen maailman todellisuus ja josta on helppo päästä rekrytointihankkeisiin. kykyjä, jotka lopulta kiteytyvät käytännöissä, stipendeissä ja sopimuksissa.

Samoin opiskelijamme ovat läsnä koko valtion alueella järjestämissämme tapahtumissa, konferensseissa ja esityksissä, mikä usein on heidän ensimmäinen askel palkattuna professoriksi muihin kauppakorkeakouluihin.

Ohjelmien opetuskielet:
  • Espanjalainen

Tämä koulu tarjoaa myös:

Johtamiskurssit

Ecommaster.es

Master Digital Marketing and Verkkokauppa kasvokkain Alicantessa on suunniteltu käytännön näkökulmasta, opetussuunnitelmamme on yksi eripisteistämme. ... [+]

Master Digital Marketing and Verkkokauppa kasvokkain Alicantessa on suunniteltu käytännön näkökulmasta , opetussuunnitelmamme on yksi eripisteistämme.

Sähköisen kaupan ja digitaalisen markkinoinnin koulutus on välttämätöntä Internet-myynnin tehokkaalle hallitsemiselle. Ecommasterissa meillä on avaimet tulla aitoksi verkkokaupan johtajaksi ja opettaa sinulle kaikki tarvittavat strategiat menestyäksesi verkossa . Liiketoiminnan nykyisyys ja tulevaisuus ovat Internetissä. Erikoistuneet!

Opiskelemme tarpeita, joita meillä on ollut, ja opettajia ja ecommercianteita on jatkossakin päivittäin. Olemme mukauttaneet sitä kahdeksan sähköisen kaupankäynnin maisterintutkinnon jälkeen Alicantessa , viiden henkilökohtaisesti suoritetun version Madridissa ja 13 version online-tilassa.... [-]

Espanja elche
Marraskuu 2019
Espanjalainen
Full-time
6 kuukautta
Kampus
Lue lisää suomeksi
Osoite
Calle Juan de la Cierva,43
03203 elche, Valencian yhteisö, Espanja