Lue virallinen kuvaus

meille

"Uuden teknologian käyttö ja oppimisen innovaatio ovat koulutuksemme perusta"

UADIN - Digitaalisen osaamisen yliopisto

Digitaalisen osaamisen yliopistossa UADINissa on kehitetty erilaisia koulutusehdotuksia, joiden avulla on tarkoitus kouluttaa digitaalista osaamista, erikoiskoulutusta tieteenaloilla, jotka valmistelevat opiskelijoita digitaalisen muutoksen haasteisiin: digitaalinen markkinointi, sähköinen kaupankäynti , digitaalinen liiketoiminta, teknologia ja uudet viestintämuodot asiakkaan kanssa ja sen ulkopuolella. Digitaalisessa ekosysteemissä, erityisissä ja niihin liittyvissä toimivaltuuksissa on kussakin osaamisalueessa tunnistettu erilaisia taitoja ; Lisäksi on kuvattu kolme koulutustasoa, jotka vetävät yleisen ja jatkuvan linjan kilpailun hankkimiseen: Master, Master Executive ja Professional Careers .

UADINilla on yliopistotasoinen koulutus, jonka kaikki ohjelmat ovat hyväksyneet Rey Juan Carlosin yliopistossa ja jotka toteutetaan metodologiamme eri muodoissa riippumatta tutkinnosta ja pyritään antamaan yliopiston tutkintotodistus tai todistus.

tavoitteet:

  • Opiskelija hankkii digitaalisen aikakauden yrityksissä tarvittavat taidot ja tiedot.
  • Osallistujat tietävät ja sisällyttävät digitaalisen kulttuurin työhönsä.
  • Opiskelija tuntee ja hallitsee uudet kehittyvät teknologiat, jotta ne voidaan sisällyttää yrityksessä toteutettuihin liiketoiminta- ja innovatiivisiin projekteihin.
  • Osallistujat kehittävät digitaalisia taitojaan , jolloin he voivat olla tuottavampia ja tehokkaampia.

UADINin avulla opiskelija hankkii tietoa ja taitoja, joita se tarvitsee suunnittelemaan ja toteuttamaan liiketoimintaprojektinsa digitaalitaloudessa globaalista näkökulmasta. Hän tuntee kehittyvien tekniikoiden tärkeimmät ominaisuudet, jotka ovat välttämättömiä digitaalisessa aikakaudessa toimimiselle. avaimet ja työkalut, jotka tarvitaan oman online-liiketoiminnan käynnistämiseen.

Tämä koulutus on suunniteltu ammattilaisille niille, jotka haluavat kierrättää digitaalisen liiketoiminnan maailmaan, yrittäjät, jotka haluavat käynnistää oman käynnistyksen, ja ihmiset, jotka työskentelevät tai etsivät työtä ja haluavat tulla Internet-ammattilaisiksi eri online-työkalujen avulla.

Uusi digitaalinen ympäristö ohjaa yrityksiä ja instituutioita harkitsemaan strategioitaan ja sopeutumaan uuteen digitaaliseen ympäristöön . Nykyään se on välttämätöntä olla tiedossa ja nähtävissä verkossa. Tätä varten on hallittava uudet työkalut.

Emme ole sopeutuneet digitaaliseen, olemme syntyneet ja kasvaneet Internetissä.

  • Luo ja hallinnoi
  • Hakukoneoptimointi tuotteistasi / palveluistasi ja optimoi käyttäjäkokemuksen sekä web- että mobiiliversioissa.
  • Tee kannattavia ja tehokkaita digitaalisia mainoskampanjoita:
  • Suunnittelee ja hallinnoi mediasuunnittelu ja täyttävät mittareita arvioimaan tuloksia.
  • Hyödynnä yhteiskunnallisten verkostojen täyttä potentiaalia luomutuotteiden ja maksullisen sisällön avulla luomaan sitoutumista.
  • Kehitä yrityksessä omnichannel-strategia, joka sisältää verkkokaupan projektin käynnistämisen.

UADINin avulla voit tehdä digitaalisen liiketoiminnan harjoittelun todellisuudeksi, kun mukana on parhaat Internet-ammattilaiset. Tutustu ja valitse koulutusohjelmistomme.

Koulutuksemme perustuu neljään perusakseliin

innovaatio

Otamme mukaan uusimmat trendit ja innovaatiot kullakin osaamisalueella.

Olemme tietoisia siitä, että innovatiivisten teknologioiden yksinkertainen läsnäolo oppimisympäristöissä ei takaa innovointia. Tämä on ymmärrettävä opetuksen käsitteissä ja koulutushankkeissa tuotettuna muutoksena; ajattelussa ja käytännössä.

tekniikka

Uudet teknologiat tarjoavat erinomaiset mahdollisuudet tuotteiden standardoimiseen ja mukautumiseen koulutuksen yksilöllisiin tarpeisiin sekä selkeän vaihtoehdon hajauttamiselle, kun vähennetään aikaa vastaamaan enemmän tarpeita.

Uusi tapa rakentaa tietoa, edistää yhteistyöhön liittyvää työtä ja itseoppimista.

yrittäjyys

Yksilön, organisaatioiden ja ulkopuolisten organisaatioiden tukeminen on osa perustajaamme. Siksi kaikki opiskelijat osallistuvat etuihin, jotka ovat osa laajaa liiketoimintaympäristön kumppaneiden verkostoa.

Yritykset ja organisaatiot muodostavat UADINin perustan.

Tällä hetkellä johtajat ja liikemiehet ovat osa sen järjestelykomiteaa. Näin ollen organisaatiot ja erityisesti ihmiset, jotka tekevät heidät, ovat lähetystyömme vastaanottajia.

Ihmisen joukkue

Opettajistamme tulee mentoreita, ohjaavat ja auttavat oppilasta aina ja tulevat olennaiseksi aktiiviseksi osaksi oppimisprosessia.

Kyse on koulutusjärjestelmän uuden haasteen ratkaisemisesta, ja yksisuuntaisen koulutusmallin siirtäminen, jossa tieto on yleensä ainoa opettaja tai opettaja luokkahuoneessa, avoimempiin ja joustavampiin malleihin, joissa Monien opettajien tiedot ja kokemukset on jaettu ja kasvatettu eri opettajien ja opiskelijoiden keskuudessa.

Suuri tiimi, oppimisyhteisö.

Vaihda ideoita ja kokemuksia oppimisen kautta

UADINista yritykselle

Tiedämme, miten luodaan ja ylläpidetään suurta lisäarvoa tuottavaa yhteyttä liike-elämän ja akateemisen maailman välillä, jotta organisaatiot ja yritykset voisivat parantaa johtamispolitiikkaansa, olla kilpailukykyisempiä ja samalla sosiaalisesti vastuullisia.

UADIN tarjoaa yrityksille ja yksityishenkilöille kehittynyttä oppimismallia ja tehokkaita ratkaisuja kasvaviin koulutustarpeisiinsa, tilaa johtajille, ammattilaisille ja yrittäjille, jotka haluavat vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia oppimisen kautta.

UADINin menestys on käytännöllinen ja asiaankuuluva oppimismenetelmä ja kasvava opiskelijoiden yhteisö, joka on valmis kohtaamaan nykyisiä haasteita ja johtamaan yrityksiä tulevaisuudessa.

metodologia

TIA-malli - tiedonvaihto oppimisessa

Se on oppimismalli, joka perustuu parhaimpiin ja todistetuimpiin tutkimusmalleihin.

  1. Ammattikoulutusasiantuntijat avoimessa koulutuksessa.
  2. Valmistetut tekstin yhteenvedot .
  3. Kohokohdat ja korostukset.
  4. Mnemonics-säännöt: avainsanat ja henkiset kuvat käsitteiden yhdistämiseksi.
  5. Harjoittele aiheen tenttien kanssa.
  6. Työkalut tutkimuksen jakeluun.
  7. Opintolomakkeet: otamme muistiinpanon hauskemmaksi prosessiksi.
  8. Lajittele tutkimukset resursseilla, webinarilla, mestarikurssilla ja täydentävillä tutkimus pillereillä .
  9. Oppimisyhteisö

Opiskelija sitoutuminen

Saadakseen vastaavan akateemisen tutkintotodistuksen ja osallistumalla opiskelijatoimipisteeseen on tärkeää, että ohjelman suorittaminen on vähintään 90% sen kestosta.

Lisäksi opiskelijan on läpäistävä tiedekunnan suorittamat tentit ja tapaukset sekä saatava positiivinen arvio heidän osallistumisestaan luokkiin yksilö- ja ryhmätasolla.

Online-kurssit ja masterit täyttävät kaikki koulutusohjelmamme luonteenomaiset vaatimukset, tulokset ja tunnistusparametrit.

Meidän luostarimme koostuu ammattilaisista, jotka ottavat vastuualueita tärkeimmistä yrityksistä ja tarjoavat siten erinomaisesti käytännön koulutusta, joka on mukautettu nykyisiin liiketoimintatarpeisiin.

Oppimisyhteisö

Tehokas verkkokoulutusalustamme antaa opiskelijalle mahdollisuuden järjestää ja jakaa opiskeluaikansa tarpeiden, tapojen ja makujen mukaan. Lisäksi tämän menetelmän avulla voidaan poistaa fyysiset tai maantieteelliset esteet, jotka mahdollistavat laadukkaan koulutuksen saamisen kaikille niille, jotka eivät sijainnin ja saatavuuden vuoksi pääse siihen. Tämä virtuaalinen ympäristö on varustettu oppimisresursseilla, jotka helpottavat sisällön ymmärtämistä, kannustavat osallistumista, ideoiden vaihtoa ja rakentavat tarvittavan ryhmäympäristön oppimisen rikastamiseksi ja nauttimiseksi.

Menetelmämme avulla opiskelija voi seurata koulutusta kotona tai työpaikalla, ylläpitää pysyviä yhteyksiä kunkin moduulin opettajaohjaajaan ja käyttää virtuaalisen luokkahuoneen chatin, foorumeiden, postin jne. Palveluja. Suoraan ja välittömään viestintään.

Muotoilutiedot

Espanjan koulutusjärjestelmä on viime vuosina muuttunut paljon. Bolognan suunnitelman saapuminen ja jatkuvat koulutusuudistukset niin lyhyessä ajassa ovat olleet huomattavia sekaannuksia sekä opiskelijoille että opettajille, jotka ovat joutuneet sopeutumaan jatkuvasti muuttuvaan prosessiin. Toisaalta talouskriisi ja työllisyyden puute ovat lisänneet opintotarjontaa, upottaneet itsemme otsikoihin ja koska ne ovat lisänneet epäilyksiämme.

Mikä ero on oman päällikön ja virallisen välillä? Ja oman päällikön ja mahdollisen päällikön välillä? Mitä korkeakoulututkinnon, asiantuntijakurssin tai yliopiston erikoisalalla on yhteistä?

Ohjelmien opetuskielet:
  • Espanjalainen